Diskuse
Asi by jí pusa upadla
Děkujeme za pochopení.
J51a54k41u88b 32K95n75e57c95h18t21o59v70s72k88ý
Autore, podívejte se ,jak hnusně se chovají zákazníci k personálu a vybíjejí si na NICH zlost. Jinak můžete nakupovat jinde.
J87a71r67o29s97l37a71v 24Z63a16j63i22c81e22k
Z blogu jsem se bohuzel nedovedel, co ty prodavacky za kasou prodavaji.
M46a82r28t69i63n 54I49r80e13i71n
BMW pane autore, nevím, čím to je, nicméně se mnou prodavačky i pokladní v různých prodejnách od klasických sámošek po super a hypermarkety jednají ochotně a mile bez ohledu na denní, noční nebo roční dobu; zjednodušeně řečeno se mnou sice nemluví v košatých souvětích, ostatně v těch si ani sám nelibuji, ovšem minimálně celou větu vysloví pokaždé, ať jdu nakupovat ráno cestou do zaměstnání, odpoledne cestou domů nebo večer. Tím pádem s Vámi nesouhlasím ve Vaší zjednodušující generalizaci a připojuji se k těm diskutujícím, kteří Vám doporučují zamyslet se nad Vaším vlastním přístupem k prodavačkám a pokladním dámského pohlaví.
A19l73e55š 70H20o18d70i80n89a
No, setkal jsem se často s tím, že pokud těmto zaměstnancům ve službách "děláte kašpárka" - chováte se k nim žoviálně, lichotíte jim apod. - mají k vám výrazně jiný přístup než k ostatním. Trochu problém je v určité záměně rolí, tedy že z podstaty věci by se tak měl chovat spíš ten, kdo prodává.
V24l31a68s78t40a 77N81y68k82o92d45ý58m34o92v89á
Co dodat, lidi už si zvykli na hrubost.... Ale je to v lidech, někdo nebude ochotný ani ráno ani v poledne. Někdo je zas milý usměvavý vstřícný celý den... i na konci směny...... a to jak podavačka , tak úřednice, ba i zdravotnice .....
M41a91r17t26i28n 14I47r93e74i19n
Heslo „Náš zákazník, náš pán“ vymyslel někdo, kdo nikdy nejednal se zákazníkem.
A13l30e13š 50H26o37d95i46n26a
To heslo vymyslel Tomáš Baťa, což byl bezesporu PAN PODNIKATEL, který myslel i na své zaměstnance. Pochopitelně však chtěl, aby za to podávali odpovídající výkon, a to včetně chování k zákazníkům.
A63n61t49o96n60í67n 29T43i14c62h86e34r83a
Vaše starosti a Babišovy peníze .... No ... já jsem stará škola a zdvořilé chování a jednání s úsměvem, nebo alespoň příjemným obličejem považuji za standard. Ale zrovna v tomto případě ze standardů ustupuji, protože markování na pokladně, zvlášť s frontou nervózních zákazníků považuji za téměř strojovou práci, která má hlavně odsýpat. Nijak by mě to neuráželo, nedejbože na to napsat nějaký rozhořčený článek.
A37l42e15š 88H51o22d53i39n13a
Ani jsem netušil, kolik zde bude zastánců pokřivené socialistické reality "Náš prodavač, náš pán".
P48e91t53r 71D35r29a16p36a79l
ale houby...Vám chybí základní empatie, že na konci dne toho má člověk plný kecky. "ručičky bozkávam a služebníček..." si mohl dovolit majitel koloniálu, kam mu přišly dvě babky za hodinu
V39í78ť51a 20M64u60ž83í14k
Říkám tomu Syndrom ředitele zeměkoule. Člověk který sám o sobě tvrdí, že je úspěšný podnikatel a ředitel čehosi to má zdá se v běžném životě docela těžké. Ze své každodenní reality je zvyklý na úsluhy a falešné lichotky svých podřízených kteří čekají až jim milostivě pokyne, co mají dělat. Snadno tak podléhá zdání, že jsou tady přece všichni kvůli němu. Strašně se pak diví, že před ním lidé všude automaticky nepanáčkují tak, jak by si představoval.
Milý pane, prodavačka není Váš majetek ani Vaše otrokyně a nedivte se, že když na ni vybafnete jakousi stupidní otázku, že si před Vámi nestoupne do pozoru. Předpokládám, že jste se jako ředitel zeměkoule nejspíš ani nenamáhal s něčím tak zbytečným jako je pozdrav...
A21l32e77š 45H37o97d24i10n62a
Psal jsem sem odpověď, co znamená ve vašem případě "myslet" nebo "předpokládat". Bohužel mi ji smazali, přestože jsem ono jadrné české slovo v onom přísloví z větší části vytečkoval.
M37i75l50o18š 20F93. 22P75e75c70h78a43r
Je to lidsky nedůstojné, ale ty prodavačky se vás musejí zeptat na existenci karty a pokud ji nemáte, musejí vám ji nabídnout. Obtěžuje to jak prodavačky, tak zákazníky. Jenže – co kdybyste byl kontrolorem? Prodavačka má průšvih, že se nezeptala.
A že se spolu baví? Asi konečně našly pár sekund času na to, aby prohodily slovo?
A97l14e45š 72H58o27d77i54n14a
Asi jste ten krátký článek ani pořádně nepřečetl. Nešlo o nabídku karty, ale o její prokázání při placení. Ale i kdyby, takové zeptání je její pracovní povinnost. To, že ji to nebaví, ji snad nedává morální právo mluvit se zákazníky ve formě jakýchsi výkřiků.
D47a33v42i17d 35H12o63r54á56k
A ještě bych Vám poradil.
Občas jsou v inzertních novinách, ale i třeba v plátku Metro pod kolonkou "erotické služby" uvedena telefonní čísla, a pokud některé vytočíte uslyšíte tolik, že se Vám bude hlava točit a vlastním uším věřit nebudete, jak se pobavíte.
- Počet článků 179
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 7421x
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- OSPOD
- Výživné
- Tátové
- Juvenilní justice
- Střídavá výchova
- Rodič
- Nečas otcovství
- Domácí násilí
- Aleš Hodina
- Jeden domov
- Dětská revoluce: CHYBÍ MI TÁTA!
- Krajský soud v Plzni
- Hana Matějková
- Ústavní soud
- Kynšperk
- Podbořany
- Hodina změny
- Prodej půdy
Oblíbené blogy
- Petr Cihlář
- Radim Lhoták
- Václav David
- Jaroslav Kysilko
- Miroslav Návrat
- Pavel Rusý
- Vlasta Hurtová
- Miroslav Kapr
Oblíbené články
- Střídavá péče je prokázaně pro děti lepší
- Jak nezralé matky vytěsňují otce ze života dětí
- Nebezpečný rozmach genderové politiky
- Vzkaz pro ženy - matky