Diskuse
Asi by jí pusa upadla
Děkujeme za pochopení.
J40a34k62u27b 42K77n84e39c59h80t65o68v55s21k38ý
Autore, podívejte se ,jak hnusně se chovají zákazníci k personálu a vybíjejí si na NICH zlost. Jinak můžete nakupovat jinde.
J31a38r88o18s52l37a64v 39Z58a38j36i88c45e79k
Z blogu jsem se bohuzel nedovedel, co ty prodavacky za kasou prodavaji.
M78a71r96t18i13n 72I88r91e29i84n
BMW pane autore, nevím, čím to je, nicméně se mnou prodavačky i pokladní v různých prodejnách od klasických sámošek po super a hypermarkety jednají ochotně a mile bez ohledu na denní, noční nebo roční dobu; zjednodušeně řečeno se mnou sice nemluví v košatých souvětích, ostatně v těch si ani sám nelibuji, ovšem minimálně celou větu vysloví pokaždé, ať jdu nakupovat ráno cestou do zaměstnání, odpoledne cestou domů nebo večer. Tím pádem s Vámi nesouhlasím ve Vaší zjednodušující generalizaci a připojuji se k těm diskutujícím, kteří Vám doporučují zamyslet se nad Vaším vlastním přístupem k prodavačkám a pokladním dámského pohlaví.
A26l66e26š 54H38o23d15i26n13a
No, setkal jsem se často s tím, že pokud těmto zaměstnancům ve službách "děláte kašpárka" - chováte se k nim žoviálně, lichotíte jim apod. - mají k vám výrazně jiný přístup než k ostatním. Trochu problém je v určité záměně rolí, tedy že z podstaty věci by se tak měl chovat spíš ten, kdo prodává.
V81l49a74s53t75a 94N13y87k16o87d48ý58m19o50v74á
Co dodat, lidi už si zvykli na hrubost.... Ale je to v lidech, někdo nebude ochotný ani ráno ani v poledne. Někdo je zas milý usměvavý vstřícný celý den... i na konci směny...... a to jak podavačka , tak úřednice, ba i zdravotnice .....
M51a48r72t42i82n 97I75r40e63i46n
Heslo „Náš zákazník, náš pán“ vymyslel někdo, kdo nikdy nejednal se zákazníkem.
A57l50e14š 27H30o22d98i83n82a
To heslo vymyslel Tomáš Baťa, což byl bezesporu PAN PODNIKATEL, který myslel i na své zaměstnance. Pochopitelně však chtěl, aby za to podávali odpovídající výkon, a to včetně chování k zákazníkům.
A80n36t16o26n50í64n 53T98i84c97h46e81r33a
Vaše starosti a Babišovy peníze .... No ... já jsem stará škola a zdvořilé chování a jednání s úsměvem, nebo alespoň příjemným obličejem považuji za standard. Ale zrovna v tomto případě ze standardů ustupuji, protože markování na pokladně, zvlášť s frontou nervózních zákazníků považuji za téměř strojovou práci, která má hlavně odsýpat. Nijak by mě to neuráželo, nedejbože na to napsat nějaký rozhořčený článek.
A52l12e37š 32H70o14d17i22n18a
Ani jsem netušil, kolik zde bude zastánců pokřivené socialistické reality "Náš prodavač, náš pán".
P94e72t92r 34D84r66a92p17a28l
ale houby...Vám chybí základní empatie, že na konci dne toho má člověk plný kecky. "ručičky bozkávam a služebníček..." si mohl dovolit majitel koloniálu, kam mu přišly dvě babky za hodinu
V80í26ť22a 51M24u41ž55í91k
Říkám tomu Syndrom ředitele zeměkoule. Člověk který sám o sobě tvrdí, že je úspěšný podnikatel a ředitel čehosi to má zdá se v běžném životě docela těžké. Ze své každodenní reality je zvyklý na úsluhy a falešné lichotky svých podřízených kteří čekají až jim milostivě pokyne, co mají dělat. Snadno tak podléhá zdání, že jsou tady přece všichni kvůli němu. Strašně se pak diví, že před ním lidé všude automaticky nepanáčkují tak, jak by si představoval.
Milý pane, prodavačka není Váš majetek ani Vaše otrokyně a nedivte se, že když na ni vybafnete jakousi stupidní otázku, že si před Vámi nestoupne do pozoru. Předpokládám, že jste se jako ředitel zeměkoule nejspíš ani nenamáhal s něčím tak zbytečným jako je pozdrav...
A28l54e76š 55H65o98d74i27n60a
Psal jsem sem odpověď, co znamená ve vašem případě "myslet" nebo "předpokládat". Bohužel mi ji smazali, přestože jsem ono jadrné české slovo v onom přísloví z větší části vytečkoval.
M25i92l89o38š 79F74. 90P71e41c43h32a26r
Je to lidsky nedůstojné, ale ty prodavačky se vás musejí zeptat na existenci karty a pokud ji nemáte, musejí vám ji nabídnout. Obtěžuje to jak prodavačky, tak zákazníky. Jenže – co kdybyste byl kontrolorem? Prodavačka má průšvih, že se nezeptala.
A že se spolu baví? Asi konečně našly pár sekund času na to, aby prohodily slovo?
A10l86e94š 75H78o85d62i44n62a
Asi jste ten krátký článek ani pořádně nepřečetl. Nešlo o nabídku karty, ale o její prokázání při placení. Ale i kdyby, takové zeptání je její pracovní povinnost. To, že ji to nebaví, ji snad nedává morální právo mluvit se zákazníky ve formě jakýchsi výkřiků.
D39a72v28i16d 34H50o10r26á89k
A ještě bych Vám poradil.
Občas jsou v inzertních novinách, ale i třeba v plátku Metro pod kolonkou "erotické služby" uvedena telefonní čísla, a pokud některé vytočíte uslyšíte tolik, že se Vám bude hlava točit a vlastním uším věřit nebudete, jak se pobavíte.
T11o51m30á79š 82F97l33a74š48k66a
Chápu. Máte zkušenosti.
- Počet článků 179
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 7421x
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- OSPOD
- Výživné
- Tátové
- Juvenilní justice
- Střídavá výchova
- Rodič
- Nečas otcovství
- Domácí násilí
- Aleš Hodina
- Jeden domov
- Dětská revoluce: CHYBÍ MI TÁTA!
- Krajský soud v Plzni
- Hana Matějková
- Ústavní soud
- Kynšperk
- Podbořany
- Hodina změny
- Prodej půdy
Oblíbené blogy
- Petr Cihlář
- Radim Lhoták
- Václav David
- Jaroslav Kysilko
- Miroslav Návrat
- Pavel Rusý
- Vlasta Hurtová
- Miroslav Kapr
Oblíbené články
- Střídavá péče je prokázaně pro děti lepší
- Jak nezralé matky vytěsňují otce ze života dětí
- Nebezpečný rozmach genderové politiky
- Vzkaz pro ženy - matky