Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

O64s26k20a31r 65B27r90u73n54a 4369510399646

Váš blog mi pomalu začíná připomínat již smazaný legendární blog posedlého pana Klušáka, který pokračuje na klusak.info

+1/0
doporučit
20.8.2018 21:21
Foto

J60a19n82a 93M36a40j34o38v98á 4295562886573

A já si říkala, kam ten chlap zmizel...

0/0
doporučit
20.8.2018 22:21

K67a78r55l82a 18N39o65v62á65k62o75v31á 4184772585947

Byl smazán poté, kdy i zdejším adminům došlo, že vyhrožovat pracovnici OSPOD otevřeně smrtí je už moc, když jim předtím několik let nevadilo, že ostouzí svou bývalou rodinu, uvádí jejich plná jména a bydliště apod. Tak v tom pokračuje na svých "soukromých" (podle Klušáka "rodinných") stránkách. Poslední vývoj je takový, že je trestně stíhán, neboť úřednice z OSPOD toho už měly dost a podaly na něj trestní oznámení pro pomluvu, výhružky apod.

0/0
doporučit
31.8.2018 11:38
Foto

J22a80n35a 77M38a77j31o15v93á 4475802496673

Díky.

0/0
doporučit
31.8.2018 13:49
Foto

A65l95e62š 41H17o59d22i28n71a 9270219738114

No, nepíšu nic o tom, že se mě státní moc snaží zlikvidovat, nevyzývám policejného prezidenta k odstoupení,... - tak čím vám to připomíná?

0/0
doporučit
21.8.2018 0:32

V94ě56r16a 72F28o61l74t42ý86n47o30v21á 1298886577499

"Rodiče, kteří vychovali ekonomicky produktivní děti....."

A co matka, která vychovala ekonomicky neproduktivní dítě? Měla ho odložit do ústavu, ať se stát stará, mohla se tím pádem bez starostí dopracovat vyššího důchodu. Pane Hodino, napsal jste sobecký nesmysl.

0/0
doporučit
20.8.2018 14:22
Foto

A87l70e58š 26H94o10d65i23n88a 9100289468764

Ono je neproduktivní a neproduktivní. Někdo dělat nemůže, protože je třeba postižený, někdo dělat nechce, protože ho k tomu třeba nikdo nevychoval. Jistě, že je potřeba mezi nimi rozlišovat. Nicméně za starost o ty první stát vyplácí zase jiné dávky - příspěvek na péči.

0/0
doporučit
20.8.2018 14:50

V50ě63r24a 13F36o82l74t97ý30n29o29v74á 1358786577419

1. Příspěvek na péči??? ;-D O celých 8 Kč jsem měla vyšší příjem, než byla norma na tento příspěvek.

2. Kdybych příspěvek získala, zvýšilo, zhodnotilo by mi to důchod?

3. Jó, na život nejsou nalajnované tabulky, ale dobře se kolem toho kecá, že.

0/0
doporučit
20.8.2018 18:45
Foto

J30a87n69a 63M77a82j55o62v56á 4165942896923

To bylo asi něco jiného, příspěvek na péči není vázaný příjmem, ale odvíjí se od míry nesoběstačnosti. Takový je princip.

0/0
doporučit
20.8.2018 22:23
Foto

A82l27e42š 37H64o45d83i16n17a 9920169818514

Ne, ženy na manžerských pozicích nepodporuji víc než muže. Podporuji tam (a sám také přijímám) lidi podle jejich schopností bez ohledu na pohlaví.

0/0
doporučit
20.8.2018 11:00
Foto

H66a51n39a 51V69l31k17o81v68á 9225584812984

Zajímalo by mne jestli v zájmu genderové vyváženosti podporujete také ženy na manažerských pozicích....nemohu si pomoci ale mám z vás takový pocit že to vám taky úplně nesedí.

Takže mateřská pro muže ano, otcovská dovolená ano (to vše z kapes daňových poplatníků), střídavá péče NO JISTĚÉ, srovnatelný důchod pro ženy neé a platy rovny mužům taky ne -ženy se přece starají o rodinu a tudíž nepodávají ten správný výkon....

Prostě blábol bez špetky férovosti jako obvykle.

0/0
doporučit
20.8.2018 9:19

P66e17t61r 55B29u86r83i15a46n 4111856464698

Vidím paní Vlková, že vás rozpálí doběla každá nepatrná zmínka o ženách. Podle vás se o ženách smí psát pouze jako o obětech, či jako hrdinkách. Tak to jsem rád, že cílem vaší nepřízně nejsem jenom já, že je to u vás tak nějak plošné.

A mimochodem, rovné platy jsou u nás zákonem ošetřené (tzv. rovné zacházení), takže nevím, kde ty platy ne/rovné mužům berete.

+1/0
doporučit
20.8.2018 10:18
Foto

H42a73n34a 22V94l63k81o36v26á 9145324152464

Vidím že vás hysterie neopouští;-)

Mne máloco rozpálí do běla. Dříve to býval sex ale přece jen už mám svoje léta:-)

Nicméně pan Hodina je ze stejně hystericky ženy nenávidějícího soudku (pardon, ženy které si troufnou opustit muže) jako vy. Jen má delší zkušenost, publikace, soudní pře a .....pověst.

Vy na té své sice usilovně pracujete, ale pan Hodina je přece jen tak nějak celorepublikově proslulý.

Jste prostě malá ryba, pane Buriane.:-)

+1/0
doporučit
20.8.2018 10:26

V73l82a20d24i15m82í54r 65H77r76u54b60ý 4727283974459

Nebudeme si také povídat o ženách, které "hystericky nenávidí muže, kteří opustili své ženy"?

0/0
doporučit
20.8.2018 11:51

P29e49t52r 14B98u87r43i56a55n 4271946104728

Bingo!!!! A mohli bychom začít u paní Vlkové....páč v ní to zanechalo obzvlášť hluboké brázdy ;-D

+1/0
doporučit
20.8.2018 12:07
Foto

H50a12n38a 50V81l22k11o94v32á 9955124912144

Tedy popravdě - moc takových neznám. Pokud od některé mé známé odešel manžel za "mladším modelem", stala se z ní "samoživitelka" a tudíž terč nenávisti pana Buriana a jemu podobných....

Mé kamarádky žijí víceméně ve funkčních vztazích. Já jsem výjimka a živím se bez sociálních dávek (jak pan Burian velice dobře ví) lépe než asi on svoji rodinu...

Odtud ten jeho mindráček....

0/0
doporučit
20.8.2018 12:21

P63e95t79r 61B31u44r82i89a95n 4631796114478

Jistě, všichni tady žijí ve spokojených manželstvích a proto mají nějakou nenávist jen vy jste zůstala jako Jakeš v plotě a proto jste objektivní...;-D

0/0
doporučit
20.8.2018 12:57

V84l49a63d67i87m87í53r 91H37r74u25b20ý 4897153954509

Já jich znám desítky. Mnohé se mně chodily (když jsem ještě byl "pracovně činný") zpovídat. A ne vždy byl na vině manžel či výhradně manžel. U nás pracovalo mnoho manželských dvojit (bytová politika podniku), takže ve většině případů jsem znal oba.

Mimochodem: Patří mezi ně téměř všechny matky, které hysterčí jen z toho, že by společné dítě měl otec občas vídat. A že jich je!! (Protože se moji historii pamatujete, jistě víte, že toto nebyl můj případ, takže nepíši ze zášti.) Trochu vyvažovat pohled na rozcházející se páry.

0/0
doporučit
20.8.2018 16:43

P96e53t49r 22B94u34r46i76a93n 4941606264818

Jistě paní Vlková...já nenávidím ženy....;-D

A víte že se vůbec nedivím, že od vás chlapi vždycky prchali s děsem v očích?

+2/0
doporučit
20.8.2018 12:08
Foto

H54a47n57a 49V44l37k61o41v63á 9175244472214

Víte, Buriane, jste s tím skutečně delší dobu trapný. Chápu že slaboch jako vy by ode mne prchal - ovšem s takovým já bych si nikdy nezačala.;-)

Jak víte, chlapů jsem měla víc než dost a z obou manželství jsem odešla sama. Od prvního manžela k druhému a od druhého k životu bez koule na noze. Nicméně s chlapy pořád jezdím na kolo a na lyže, chodím na kafe a občas si užiju sexu. To mi naprosto vyhovuje.

A váš mindrák který vás neustále nutí se do mne osobně a (nereálně) navážet svědčí jen o tom že...prostě máte mindrák;-)

(a popravdě - chlapi mne respektují i profesionálně...to vy byste asi nevydýchal, chudinko...)

0/0
doporučit
20.8.2018 12:17

P36e31t63r 51B41u38r86i49a98n 4201396874528

Víte paní Vlková, kredit v dané společnosti máte jen jeden. A vy jste si ho už dávno vyčerpala tím soustavným lhaním a nenávistným napadáním chlapů.

+1/0
doporučit
20.8.2018 12:54
Foto

H60a12n86a 73V91l37k36o20v82á 9365664692544

No, s ohledem na to že to píšete vy a plusuje vám to pan Hrdina...;-D;-D;-D;-D.

Jinak je taky docela zábavné jak jste se na mne upnul. A že mluvíte o "společenském kreditu který jsem vyčerpala" - ta společnost jste asi zase vy a pan Hrdina - no hoši - do téhle společnosti bych nerada patřila nejen já ale většina chlapů (třeba hasičů, záchranářů, lékařů, policajtů, právníků...) s nimiž se stýkám.

Oni totiž jsou si sami sebou jistí a nepotřebují si hojit mindráky na "samoživitelkách".;-)

+1/0
doporučit
20.8.2018 13:48
Foto

H77a44n19a 42V46l35k73o82v97á 9245224512634

pardon, pan Hodina....ta absurdita mi přešla do klávesnice....

0/0
doporučit
20.8.2018 13:51

V32e39n41d55u37l27a 60S91z75l58a53u89e24r86o21v10á 7532946967808

Missclick jako prase - mělo být mínus.. Tohle je nejubožejší "argumentace", co se tady na idnesu dá zhlédnout.

0/0
doporučit
18.9.2018 15:24
Foto

H85a59n51a 40V65l73k14o24v68á 9625864732314

P.S. ve statistikách... a tu logiku v těch "mužských spolcích"...co na jednu stranu chtějí rovnost v péči o dítě a na druhé se ohánějí tím že ženy nenosí domů tolik peněz (z důvodu péče o dítě...)

+1/0
doporučit
20.8.2018 10:28

V38l15a95d78i36m98í48r 19H61r12u84b64ý 4527313484629

Ne z titulu péče o dítě, paní Vlková, opravdu ne. Tuto argumentaci jsem vždy viděl jen v souvislosti s posouzením, kdo umí vytvořit materiálně příhodnější prostředí. Že soudy neberou ohled na to, že je to případně otec (i při péči!). Tím se ohánějí. A to je objektivní skutečnost a s péčí nemá co dělat. Promiňte, ale zdá se mně, že občas čtete s ideologickými brýlemi.

PS: Ano, vím že materiální zabezpečení není vše. Ale to, že žena vydělává a nespíš bude i v nejbližší budoucnosti vydělávat méně, je vždy jen argumentem o hmotném zajištění

0/0
doporučit
21.8.2018 16:46
Foto

H82a54n29a 24V70l76k71o87v10á 9885634232454

Víte, já vydělávám za dva (možná za dva a půl) a přesto jsem pro pana Buriana "samoživitelka" kterou je třeba pronásledovat - pokud opustila muže, určitě muži ubližovala a nejspíš je to běhna... Pokud opustil muž ji - je to chuděra která si muže nezaslouží....

Pan Burian už na mne zkusil všechno.

A co se týká toho hmotného zabezpečení, to jsem psala níže. Jsou rodiny (a kolem mne většina) kde lví podíl péče o děti tkví na ženě. Mé kamarádky povětšinou mají vlastní kariéru. Takže ta zmíněná 2. směna (pravda, mají pomocnice v domácnosti na úklid). V případě rozvodu by hmotně zajistily děti ze svého příjmu, přestože jejich muži mají příjem povětšinou vyšší.

Ale mně se zdá ten aspekt kdo se skutečně dětem věnoval dost podstatný.

+1/0
doporučit
23.8.2018 15:20
Foto

J33a22n70a 79M67a85j81o24v31á 4265942576703

No, dovolím si drobně oponovat - rovné platy sice ošetřené jsou, rovné zacházení taky, ale jakmile ženská zůstane na dvou mateřských a pak se v průběhu života třeba ještě stará o rodiče (klidně manželovy), tak prostě práci přizpůsobuje možnostem rodiny, kterou upřednostní před platem. A pak "už se to s ní táhne", už toho chlapa (třeba i svého, kterého potkala na stejné vysoké škole) nikdy nedožene. Z toho pak nižší důchod logicky plyne.

Ta nerovnost je prostě daná společensky.

Nemyslím si, že by ji měl stát doplácet, ale nelíbí se mi ani Alešův článek. On ty baby prostě tak nějak generálně nemá rád a je to poznat.

+2/0
doporučit
20.8.2018 12:48

P33e56t65r 75B23u51r65i61a85n 4181676584608

Souhlasím. To je objektivní přístup.

0/0
doporučit
20.8.2018 12:55
Foto

J60a42n18a 77M47a45j35o73v38á 4885242846833

Děkuji.

0/0
doporučit
20.8.2018 19:33
Foto

A44l66e48š 60H38o33d66i98n52a 9250319348754

Já je generálně mám rád, ale generálně rád nemám, pokud jsou zvýhodňované. Stejně se stavím ke zvýhodňování menšin apod. Ostatně zvýhodňování podle pohlaví je zakázané.

0/0
doporučit
20.8.2018 14:56
Foto

J21a56n83a 47M14a13j30o17v34á 4485152536773

Tak že bychom v okamžiku dosažení průměrného věku mužů páchaly rituální sebevraždy? Nebo, když budu žít déle než vy (na což bohužel nemám geny), tak budu mít levnější rohlíky, protože budu mít nižší důchod (protože jsem se prostě starala o děti a nemohla se pustit do kariéry) a levnější elektřinu, abych tedy do smrti vyšla s penězi?V

Jakmile vidíte ženskou, nejspíš prostě vidíte rudě. To je celé.

0/0
doporučit
20.8.2018 19:36
Foto

A59l31e96š 94H66o51d90i38n17a 9980229348794

Ale houby.

0/0
doporučit
20.8.2018 20:12

V43l91a60d17i26m86í52r 71H33r78u88b90ý 4847203644769

Abychom věděli, oč se jedná:

Ženy, které se staraly o rodinu (samozřejmě - jen do určitého věku dítěte) měly tuto dobu započítánu jako dobu náhradí, plně. Zde nic neprodělaly.

Důvod, proč mají nižší důchody je dán tím, že mohly odejít (a rády odcházely) do důchodu dříve. Jen proto, že byly ženami (3 roky) a matkami. Jen za ty tři roky "za ženství" měly nižší zásluhovou část o cca 8 %. Přitom ovšem mohly klidně dělat do šedesáti (nikdo je tenkrát ani teď nemohl vyhodit) - a byly by na tom mnohem lépe, než muži.

Pro úplnost dodám, že matky dvou dětí měly díky dřívější penzi zásluhovou část nižší o 12 % a se třemi pak o 14 %.

Finančně: při průměrném důchodu muže 13.050 Kč (zásluhová část 10.350) má bezdětná žena se stejným výdělkem důchod 12.220 Kč, se dvěma dětmi pak 11.800 Kč a se třemi dětmi pouze 11.570 Kč. Zde je vidět, že ženy nemají nižší důchody zejména kvůli péči o děti, ale z podstatné části proto, že odešly dříve do důchodu. (A to v tomto výpočtu není zachycena další skutečnost: muži častěji přesluhovali a tím si důchod zvyšovali. I zde je třeba hledat důvod rozdílného výměru penze.)

Nesmíte podléhat populistickým výkřikům levicových politiků.

+1/0
doporučit
20.8.2018 10:55
Foto

H20a27n43a 17V59l73k44o12v57á 9575784432464

Víte, pane Hrubý - tak trošku si Vás pamatuji - i to co píšete o své rodině.

Jste si jistý že vaše žena (třeba ta druhá) nestrávila péčí o domácnost a děti skutečně podstatně více času než Vy?

Já tento model vídám dodnes u svých kamarádek (ty nejbližší - zubařka s vlastní ordinací - manžel podnikatel s miliardovým obratem, sochařka-manžel architekt, úřednice - manžel soukromý truhlář, rehabilitační sestra s vlastní ordinací - bez manžela, já - osvč -dobrovolně po 2 manželstvích- bez manžela...) pouze jedna moje kamarádka je bez zaměstnání a živí ji (luxusně) její manžel programátor na volné noze.

Všechny do jedné vaří, perou, uklízí a vozí děti na kroužky.

Ze své praxe z práce s dětmi vidím že v poslední generaci se hodně zvýšil počet tatínků co se na péči o děti podílejí.

Ovšem v generaci mých rodičů-dnešních důchodců- to tak bylo. Žena měla doma 2. směnu. A v mnoha rodinách to tak funguje dodnes.

+1/0
doporučit
20.8.2018 11:06

V14l56a70d22i34m69í37r 55H26r32u27b10ý 4167363524189

Asi jsme si nerozuměli. Nepsal jsem o "délce pracovní doby" žen. Psal jsem o důvodech nižšího průměrného důchodu. A tím je nižší důchodový věk žen v minulých dobách (jen částečně ještě pár let v současnosti přetrvávající).

Děti jsme vychovávali společně s jejich matkou. Ano - byla s nimi delší dobu - ale při zaměstnání, které znamenalo občasnou kontrolu výměníků v okolí bydliště. Za velmi malý peníz, který jsme kompenzoval "melouchařením".

Přesto tvrdím, že jsem se dětem, jejich výchově a zejména jejich školnímu prospěchu nevěnoval ani o chlup méně, než moje tehdejší žena.

Ale ještě jednou - to, jak se kdo věnoval výchově dětí nemá dopad (alespoň nikoliv významných) na současný důchod "průměrné ženy".

+1/0
doporučit
20.8.2018 11:49
Foto

H14a81n41a 36V61l95k81o78v27á 9295694562584

Ale má. Třeba tím že ženy měly nárok na odchod do důchodu podle počtu vychovaných dětí. A podle mne to bylo fér - krom té zmiňované 2.směny doma to je i skutečnost že ženy i ve vyšších pozicích berou (stále ještě) nižší platy než muži.

Protože podle některých se "tolik nemůžou soustředit na práci když mají rodinu"

A to se vracím ke svému původnímu příspěvku.

(a pominu li americký model kdy je žena doma - z mých kamarádek pouze jedna- a manžel se v padesáti rozhodne pro "druhé kolo" - to mé kamarádce nehrozí. Nicméně těm co se to stalo zůstanou oči pro pláč (nepodílely se na výdělcích přestože vychovaly 5 dětí...) a minimální důchod....

0/0
doporučit
20.8.2018 20:09

V59l68a18d19i34m29í31r 27H77r59u50b36ý 4307923944259

Ale vždyť nic jiného netvrdím! Ženy "radostně" přijaly výhodu: nižší důchodový věk obecně a další rok za porod dítěte. Teď považují důsledky té výhody za diskriminaci!

Ještě jednou: Nižší průměrný důchod není dán zejména (a už vůbec ne výhradně) tím, že ženy vychovávaly děti. Je dán tím, že jim socialističtí politici poskytli výhodu. A, šmejdi, nezdůraznili důsledky.

Ostatně: tak to dělají politici stále.

0/0
doporučit
21.8.2018 10:33

V16e52n47d90u92l53a 74S46z16l84a17u74e91r93o14v10á 7802966667638

Tak paní Vlková to zřejmě bere tak, že nižší věk odchodu do důchodu není výhoda, ale vyrovnání "druhé směny" (že už si ženy prakticky napracovaly).

0/0
doporučit
18.9.2018 15:32

P18e89t80r 16B31u89r35i31a90n 4981406134868

Karma. Vcelku souhlas, jen bych rozporoval onu větu, že dříve bylo několikanásobně méně rozvodů. Je to zažitý mýtus. Pravdou je, že zhruba od 70. let máme řádově pořád stejný počet rozvodů, který se pohybuje někde do 50% všech uzavřených manželství. Cca 44-49%.

0/0
doporučit
20.8.2018 6:50
Foto

A62l20e76š 31H64o64d16i92n70a 9130499228554

Není to tak úplně pravda. Podle statistik ČSÚ byla rozvodovost v 50. letech kolem 10 %, v 70. letech stoupla na 30 % a teprve v 00. letech se zvýšila k 50 %.

+1/0
doporučit
20.8.2018 10:53

P35e82t55r 49B55u33r36i41a17n 4261716404698

http://www.statistikaamy.cz/wp-content/uploads/2014/02/%C5%A0tyglerov%C3%A1_graf2.png

0/0
doporučit
20.8.2018 12:05

R13o27s52t55i16s53l14a87v 38C83a37h77a 6253427597691

Celej problem je v tom, ze duchody jsou ciste politicke rozhodnuti a ani nahodou nesouvisi s nejakymi pojistne matematickymi propocty.

0/0
doporučit
19.8.2018 21:00
Foto

J47i86ř40í 93H74e64r52m75á50n53e17k 4756552552930

Ženským to patří. Já bych nerodil ani za nového bavoráka v miliónové ceně.

+2/0
doporučit
19.8.2018 19:48
Foto

A14l90e94š 60H88o49d24i95n94a 9170679958984

Mícháte jablka s hruškami, asi jste si článek nepřečetl. Není o příspěvcích, které stát vyplácí po narození dítěte, ale o důchodovém zabezpečení. Nebo byste snad porodem dítěte chtěl zdůvodnit jakékoliv zvýhodnění žen? A co pak ty ženy, které žádné dítě neporodily a stejně šly do důchodu dříve než muži?

+1/0
doporučit
19.8.2018 19:55
Foto

J28i71ř39í 89H75e70r69m39á40n45e93k 4476742762150

Ale, četl, četl. Moje maminka zemřela v nedožitých 93 letech. Chyběly 2,5 měsíce. A důchod měl velmi slušný. Dlouho šéfovala obvodní poště.

A když jsem si spočítal, kolik za ta tři desetiletí zkasírovala, protočily se mi panenky.

A přesto to těm ženským přeji.

+2/0
doporučit
19.8.2018 20:05
Foto

A62l46e37š 41H82o88d32i86n30a 9800709308324

Pokud jim to budete platit pouze ze svého, přejte si jim samozřejmě dle libosti. Zde to jde ovšem z peněz všech.

0/0
doporučit
19.8.2018 20:18
Foto

J89i45ř85í 17H68e52r57m77á23n26e98k 4846842632730

Ano. Tak od toho máme už poměrně dlouho Parlament.

+2/0
doporučit
19.8.2018 21:02







Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz