Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J34i77ř65í 22S98v13i67t73á86k 6916253247977

Není už na čase vyřadit tuto hloupost ze seznamu blogů, pokud se pamatuji vydržel tam nějakých 21 dní -zatím

+1/0
10.2.2018 10:36

V93e93n95d55u23l46a 45S27z52l80a35u54e89r11o46v67á 7932956527378

Myslím, že pan autor schválně pozapomněl na ten "dvojí život". Dvojí život psychicky nezvládá leckterý dospělák:-( Chtít to po dětech nelze.

+2/−1
9.2.2018 22:32
Foto

A19l49e78š 56H56o87d61i94n95a 9330989488564

Nezapomněl - život doma a život ve škole je typickou ukázkou dvojího, zcela odlišného života.

+1/−1
10.2.2018 21:24

V80e33n18d38u82l44a 93S70z97l80a95u39e67r18o12v31á 7162926947718

Když se řekne, že někdo žije dvojí život, tak si pod tím představíte, že chodí do práce a na noc domů? Really? Buďto NECHÁPETE, co to slovní spojení znamená nebo spíš chápete a ÚMYSLNĚ KLAMETE ČTENÁŘE.

+1/0
10.2.2018 23:14
Foto

A86l87e54š 25H48o98d35i83n49a 9300299818864

Co je dvojí život? Obvykle se tím míní dvojí zcela odlišné chování člověka na dvou různých místech. Pak jsou obvykle škola a domov mnohem více "dvojím životem" než mít domov u táty a domov u mámy. Ve škole je to skutečně výrazně jiné než doma - tak výrazné rozdíly mezi domovem u táty a domovem u mámy obvykle nejsou.

0/0
11.2.2018 0:18

V96e19n77d38u38l20a 60S57z65l21a67u81e26r87o78v59á 7732896407148

Ne a tisíckrát ne, "dvojí život" se nepoužívá pro označení například běžného chození do školy, práce.. Prostě ne:-)

0/0
22.2.2018 12:17
Foto

A75l69e92š 77H91o88d83i19n19a 9300769618244

Používej si to, pro co chceš...

0/0
22.2.2018 12:19
Foto

P52e70t98r 34B91u76r81i43a23n 8305764865428

Pokud rodičům na svých dětech záleží a dokáží přijmout odpovědnost, kterou s jejich narozením každý z nich získal, pokud oba rodiče dokáží potlačit svá ega a na výchově se opravdu chtějí domluvit, pak je střídavá péče velice vhodnou formou výchovy dětí rozvedených rodičů. V praxi však toto všechno funguje málokdy.

+1/−1
8.2.2018 16:55

R32o21s55t34i75s40l87a76v 20C36a26h98a 6453487367511

existuje nejaka statistika, nebo z ceho vychazi Vase posledni veta? Se zbytkem souhlas.

0/0
12.2.2018 16:47
Foto

P48e45t43r 16B66u73r26i79a34n 8805224575698

Nevím o takové statistice. Pouze pracovní zkušenost.

0/0
12.2.2018 17:55

T61o48m25á90š 59H66o72l63e83k 5545460721467

Karma ! Moc pěkně a výstižně napsáno

+6/−4
6.2.2018 11:28

P41e44t82r 34T56o37m55e91k 1746842420791

Jsem už v důchodu, jsem z rozvedené rodiny. A vím jistě, že žít ve střídavé péči bych tehdy rozhodně nechtěl. Je to zrůdnost.

+18/−3
5.2.2018 17:10
Foto

A74l57e93š 74H98o93d27i40n17a 9580879108184

Zrůdnost je podle mě situace, kdy dítě přijde o jednoho z rodičů. Pak to někdy dítě poznamená i tak, že si až do stáří myslí, že taková situace je normální.

+11/−8
5.2.2018 17:14

V85e80n62d87u63l89a 96S43z30l41a81u96e98r34o84v12á 7772866627828

Jak víte, že pan Tomek přišel o jednoho z rodičů?

0/0
9.2.2018 22:38
Foto

A20l83e19š 78H87o84d59i29n42a 9390829558814

Napsal jsem, že pan Tomek přišel o jednoho z rodičů? Manipulátorko!

0/0
11.2.2018 0:20

V26e70n56d91u13l21a 93S44z46l54a25u21e77r10o69v42á 7372396707348

Vy jste manipulátor, děláte jakože pan Tomek je něčím poznamenaný. Děláte, že kdy je někdo z rozvedené rodiny, musel přijít o otce. A mnoho a mnoho dalšího.

Ne, v tomhle příspěvku není explicitně, že přišel o jednoho z rodičů. Jen to naznačujete, což je vědomé uvedení v omyl.

0/0
22.2.2018 12:14
Foto

A27l96e11š 71H83o10d78i40n77a 9100909588354

Naznačovat mohu cokoliv - a také naznačuji. Ale ty ses ptala doslova: "Jak víte...?" Nikde jsem přitom netvrdil, že něco o něm vím.

0/0
22.2.2018 21:44

H24o81n63z38a 19V73r75á67n47a 5721397924661

Není... Naše dcery se po rozvodu samy rozhodly pro střídavku. Ale oba jsme jim museli vyhovět v některých věcech. Nepř. bydliště obou blízko školy, blízko sebe (max. deset min. chůze) atp. Jde o to, zda (když už se holt manželství nepovedlo) ego OBOU bude nižší, než ochota k výchově dětí.

+9/0
6.2.2018 7:01
Foto

A19l84e89š 86H14o10d21i31n64a 9290689838184

Naprostou souhlasím. Jednou z nejhorších věcí, kterou může rodič po rozchodu udělat, je odstěhovat se někam daleko. Komplikuje tím situaci všem zbývajícím - dítěti i druhému rodiči. Za to by měl být v péči o dítě výrazně penalizován, jak se to děje například v Kalifornii. U nás se však stále stává, že když se jeden z rodičů takto daleko odstěhuje, získá dítě do výlučné péče - tento rodič. Zatím tu proti tomu máme pouze jedno rozhodnutí Ústavního soudu.

+3/0
6.2.2018 9:46

T13o42m63á66š 45H63o66l85e63k 5275150131287

Odstěhovat dítě po rozvodu, kdy dítě zažívá šok, protože se mu rozpadá jeho rodina, někam hodně daleko svědčí o bezohlednosti a sobeckosti toho rodiče. A odvléci dítě za milencem třeba do ciziny je naprostá zrůdnost, které je schopna pouze bezcitná psychopatická zrůda. Stejně toto platí pro soudkyně, které takové zločiny matek podporují.

+7/0
6.2.2018 11:28

S64a94r66a 79B33e71n78y27o89v93a 8509905951891

Víte co taky dost hruza? Utect od rodiny k milence , uvěřit jí že nemůže mít děti, pak se zahadně uzdraví a dětem z prvního manželství oznámit, že už je nechcete vídat protože nová manželka si to nepřeje. Narozdíl od Vámi jmenovaných příkladů jsem tot zažila nejméně třikrát . Taky jsem zažila a to dvakrát otce , který děti získal, matka byla naproto nevhodná a on je začal v 11 letech zneužívat . Jedno už je odsouzené a je to dávno jeden soud probíhá a to se bojím kolik takových je neodhaleno. Takže vzhledem k tomu že prúměrný muž děti nechá ženě celkem rád, aby měl klid na novou rodinu, milenku ,beru Vaše výkřiky jako neodpovídající a nafukující problém, který není.

+3/−7
7.2.2018 9:46

D46a14n59i62e94l 53M11a70g43n14u79s 4363745364797

Moje žena utekla i s dvouletou dcerou k milenci. Od něj pak později utekla taky, ale to sem nepatří. Dceru jsem nakonec získal v jejích 6 letech do péče já. No a mé dceři bude za měsíc 12 let. Podle vás jí tedy už rok zneužívám??????? Tyhle pitomé a naprosto debilní řeči mě vytáčí jako snad nic jiného. Já se totiž zase několikrát setkal s případem, že od ženské chlap utekl, protože s ní nešlo vydržet, a ona pak zhrzeně nadávala a pomlouvala, kudy chodila. Přál bych vám vidět, co u soudu zkoušela moje bývalá, když viděla, že se to nevyvíjí podle jejích představ. Takže na vašem místě bych o těch "neodpovídajících výkřicích" raději mlčel...

+6/0
7.2.2018 11:28

S55a66r83a 82B84e44n26y64o83v94a 8969155891221

Tyhle podle Vas kecy jsem zažila , Nezažila jsem žádného uspěšného otce na střídavce ani jako pečujícího rodiče. Vzhledem k tomu že s dětmi pracuji cca 25 let a občas se musím vyjadřovat k jejich chování a příčinám tak já vím co píšu a podotýkám, že na rozdíl od vás nejsem zainteresovaná a tudíž neobjektivní .

+5/−4
7.2.2018 21:11

D47a23n74i49e72l 29M81a13g63n20u59s 4273935614617

Jo, tak vy jste nestranná... Přijeďte se tedy podívat, na tu zneužívanou dceru a zeptejte se jí, jak je tu nespokojená... A pak si jděte hledat jinou práci. Protože jestli vy píšete nějaké posudky, tak to musí být tragédie. A ještě máte tu drzost tvrdit, že nejste zaujatá...

+2/0
7.2.2018 22:22

T98o96m95á51š 46H44o36l65e18k 5215550301487

Přesně to mne napadlo, že to musí být tragédie, když takhle zaujatá, nenávistná a zakomplexovaná paní píše posudky na chování dětí.

+4/−2
7.2.2018 23:30

D74a67n96i48e20l 57M94a89g14n86u12s 4163975514137

No a takových je bohužel víc...

0/0
8.2.2018 0:20
Foto

A73l32e67š 50H63o12d84i97n11a 9620539778214

Na druhou stranu, berme to jako lichotku. Pokud tvrdí, že průměrný muž děti nechá ženě celkem rád, pak jsme podle ní zjevně nadprůměrní muži.

+1/−1
8.2.2018 7:23

D56a66n37i27e98l 42M38a94g22n21u16s 4463665704937

Já takové zapšklé osoby, jako je ona, prostě nemám v oblibě. A ještě má tu drzost tvrdit, jak je nestranná... Ještě štěstí, že tehdy u těch soudů jsem na takové spravedlivě rozhořčené dámy nenarazil a měl jsem kliku na soudkyni, znalkyni i pracovnice OSPOD.

+1/0
8.2.2018 7:25
Foto

J19a92n45a 47M92a32j90o84v52á 4155662466893

Víte...oni otcové dostanou dítě do péče až v situaci, kdy matka opravdu velmi, velmi těžce selže. To už jsou děti celou tou situací tak ovlivněné, nebojím se napsat, že poškozené, že jde ty trable v podstatě jenom mírnit. Ono prostředí ani snaha prostě nejsou samospasitelné, ty "šipky", které do nás vepsalo rané dětství určují náš směr v zásadě až do smrti...

0/0
7.2.2018 23:58

D69a95n84i66e79l 82M43a46g58n84u16s 4653235184607

To je nevhodná generalizace.

0/0
8.2.2018 0:23
Foto

J21a60n13a 95M40a89j87o17v26á 4155832886653

To je realita našeho světa.

0/0
8.2.2018 7:31

D81a84n22i42e94l 48M35a26g35n49u65s 4823375564597

No naštěstí ne vždycky :-)

0/0
8.2.2018 7:32

V18e38n81d79u24l40a 72S90z11l69a15u98e81r88o67v61á 7942936767648

Můžete prosím říci, co děláte za práci? Taky pracuji s dětmi a znám některé, které jsou ve střídavce. Musím říct, že za 25 let se nepotkat s žádným úspěšným pečujícím otcem, se mi zdá krajně nepravděpodobné.

+1/0
9.2.2018 22:44

T73e72r73e69z74a 81H44a85j21k47o23v12a 5427372974860

Pokud je skola jen jedna a rodice jsou od sebe vzdaleni 10 min chuze, coz je jedna tramvajova zastavka , pak to neni az zas takova stridavka.

+1/−1
6.2.2018 13:21
Foto

J33a14n73a 34M19a92j20o71v88á 4485532366663

To je úplně normální střídavka, jediná rozumná forma (se zachováním školy a prostoru). Nic to nemění na tom, že je dítě nějakou časovou dobu u matky a stejnou časovou dobu u otce.

+4/0
6.2.2018 17:28
Foto

A86l70e88š 59H91o85d45i64n21a 9140419948864

Střídavka může mít mnoho nejrůznějších forem, dítě při ní nemusí být ani zcela stejnou dobu u matky a otce. Podstatné je, že pečují oba.

0/0
6.2.2018 19:04
Foto

J79i62ř56í 13H66e53r89m79á38n89e30k 4516552802610

Takže systému víkend jednou za dva týdny je OK, že?

0/−2
7.2.2018 14:29
Foto

J11i80ř35í 38H17e28r34m76á34n51e50k 4516622322220

systém.

0/0
7.2.2018 14:30
Foto

A98l41e39š 32H23o56d25i85n80a 9980459858584

Rozhodně ne. Když píši, že dítě nemusí být zcela stejnou dobu u matky a otce, neznamená to, že je dobře, když je u jednoho šestkrát více.

+2/0
7.2.2018 19:39

T79e67r18e46z14a 82H62a40j78k12o86v67a 5547852314600

POkud jsou od sebe 10 minut....tak to je snad neco jineho.

0/−1
9.2.2018 13:01

J26a11n 37R57i26c90h87t22e33r 5662142843935

Moje kamarádka se chystá rozejít s manželem (on to samozřejmě ví), ale podmínkou je, že si (ona) sežene byt jen tak daleko, aby děti mohli k tátovi kdykoli zajít pěšky, aby nemusely měnit školu, kamarády, kroužky apod.

Protože jak sama správně říká, není jediný důvod, proč by na jejich neshody měly jakkoli doplácet děti.

+4/0
7.2.2018 11:21
Foto

A54l39e71š 42H74o96d65i43n13a 9460789698804

Jestli tomu dobře rozumím, v dosavadním domácím prostředí dětí zůstane otec. Takže spíš bych to prezentoval tak, že děti si k mámě kdykoliv mohou dojít pěšky. Ale to není to nejpodstatnější, důležitá je samozřejmě ta blízkost jako taková. A ještě mnohem důležitější je, že dětem zůstanou oba.

+1/0
7.2.2018 12:54
Foto

J30i38ř51í 63H67e70r92m35á64n96e18k 4386422882790

Oba rodiče dítěti zůstanou i při péči otce o víkendech.

+1/−1
7.2.2018 14:31
Foto

J94a22n46a 78M76a45j33o72v25á 4355792886653

to je fakt málo. Pro všechny, včetně té následně uštvané matky.

+2/0
7.2.2018 23:59
Foto

A26l22e64š 58H86o44d69i58n69a 9680989438914

Možná kdyby to byl každý víkend.

+1/0
8.2.2018 0:53
Foto

H68a88n41a 63V13l41k17o84v47á 9895984982924

Skvělé - takže v původním domácím prostředí zůstane otec (platil hypotéku, zatímco máma byla na mateřské), takže děti mají zůstat v jeho péči a matka, která se starala o děti a teď nemá příjem si musí najít bydlení blízko, práci a všechno ostatní jen aby se mohla vídat s dětmi, které až doteď byly její prioritou...Střídavka dle představ Střídavky....

A potom kdo je tady psychopat...

0/0
10.2.2018 10:45
Foto

A45l95e65š 36H38o87d80i37n18a 9510429588514

Tvrdíte o těch dvou věci, které nejsou vůbec uvedeny v příspěvku. Pak jste buď čarodějnice s jasnovidnými schopnostmi, nebo si prachsprostě vymýšlíte. Jedno lepší než druhé.

0/0
10.2.2018 21:23
Foto

H97a28n31a 35V53l47k45o84v76á 9435414612314

Popište skutečnost - jistě ji znáte.;-)

0/0
10.2.2018 21:39
Foto

A47l80e80š 77H31o64d58i92n97a 9720929438404

Neznám, ale v příspěvku čtu pouze tolik, že rozejít se chce ona a podmínkou je, že si sežene byt v blízkosti. Nic o hypotéce, nic o tom, kdo se dosud jak staral o děti, nic o příjmech, nic o tom, jakou prioritou byly pro koho děti.

0/0
10.2.2018 22:36

R21o61s63t59i47s97l14a61v 43C87a63h22a 6463617637181

kdyz jste to nezazil, jak vite, ze je to zrudnost?

0/0
12.2.2018 16:47



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz