Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

T70o42m62á64š 90J92a54d31l47o55v15s87k29ý 5957743135158

Letos je to slušná přehlídka blábolů a nesmyslů. Jako každý rok musím zdůraznit, že postavy z bulváru sice ovlivňují veřejné mínění, ale to je natolik zdegenerované, že je to v podstatě jedno. Mnohem nebezpečnější jsou soudci a sociální pracovníci, kteří se snaží absenci otce ve výchově odůvodňovat. Proto u mne letos vítězí Josef Smrž, který otce staví na úroveň avokáda. Moc bych za to nedal, že tento pán bude mít velký mindrák ze svého vlastního otce, proto také možná šel studovat psychologii a nejlepší by pro něj bylo nikoliv v anketě zvítězit, ale stát se jednou takovým avokádem.

+3/0
10.1.2018 7:03
Foto

B82r90o62n75i39s80l66a76v 19G19a42b29r10y33š 2942979611

Koukám, pane Hodino, že se Vám podařilo ututlat realitu. ;-D

+1/−1
9.1.2018 22:16

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

T39o95m71á50š 85H72o94l23e87k 5945410661447

Výrok pana Hermana do ankety nepatří. Je evidentní, že tam má překlep, a že místo slova "otců" chtěl napsat slovo "soudů". S tím překlepem pak pan Herman působí jako excelentní hlupák, ale stačí opravit překlep a je jasné, že výrok nejen že do ankety žbleptů nepatří, ale je vysoce pravdivý: „Více než polovina manželství se ale dnes rozvádí a v 95 procentech případů se o rozpadlou rodinu starají ženy jako samoživitelky. ... Proto mluvíme o 20. století jako o století SELHÁNÍ SOUDŮ.“

+2/0
9.1.2018 13:28
Foto

J96a10n 83F37i23a66l50a 8843411613958

Paní Petra Winnette je moc dobrá psycholožka, která doprovázela mého kolegu Petra Laněho a jeho partnera v adopčním řízení, a která se zároveň otevřeně zastala práv dětí z homosexuálních rodin. Moc si jí za to vážím a pevně věřím, že ví, co říká. Tak jako tak nelze střídavou péči brát jako precedens a je nutné ty případy řešit individuálně.

+1/−1
9.1.2018 11:44

T87o80m82á22š 12H46o32l19e88k 5665660771407

Neznám paní Petru Winnettovou, ale pokud opravdu prohlásila "„Střídavá péče narušuje vývoj mozku malého dítěte.“ tak to určitě dobrá psycholožka není a patří na psychiatrii v pozici pacienta. Pokud se zároveň otevřeně zastává adopcí dětí homosexuálními páry (vy je chybně označujete jako rodiny, pane Fialo. Spojení "homosexuální rodina" má stejnou logiku jako "kulatý čtverec") tak jde proti zájmu dětí a vůbec by neměla vykonávat práci psycholožky.

+2/−2
9.1.2018 12:30
Foto

B63r95o28n67i62s50l85a35v 19G73a21b41r44y72š 2202389571

A Vy byste se nemel michat do veci, kterym nerozumite. U nas to sice jeste zavedeno neni, ale i ve svete jsou rodiny, kde dva lide stejneho pohlavi vychovavaji jedno nebo vice deti.

To, ze se s timto faktem nehodlate smirit, je Vas problem. A nadavanim nebo hloupym nazorem jej nevyresite. Vlaste ze sve pozice ani nemate sanci jej vyresit.

+2/−3
9.1.2018 12:45

T75o97m44á75š 62H14o88l81e20k 5505710311777

Prosím Vás, aby jste mi neurčoval, že nemohu své zdravé názory presentovat. Víte, existují země, kde již mají mnohoženství a kde již ženy nesmí mít řidičský průkaz. Také tyto nesmysly zavedeme ? Já vám alespoň prozradím, že slovo "rodina" je odvozeno od "rod". A zkuste si nechat vytvořit váš rodokmen. Je to dnes "in". A tam v každém uzlu najdete muže a ženu a nikoli homo1 a homo2. Pak asi pochopíte a chytnete se za nos. Určitě nemáte zapotřebí zde ze sebe dělat hlupáka tvrzením, že rodinu tvoří dva lidé stejného pohlaví.

+2/−1
9.1.2018 13:21
Foto

B76r40o31n52i73s26l48a82v 32G89a74b70r77y17š 2702799661

Prezentujte tedy zdrave nazory a nikoliv to, co jste napsal.

Nevidim duvod zavadet neco, co se negativne projevuje na zenach.

Ceske slovo "rodina" mozna ano. Ale od ceho je odvozeno anglicke slovo "family", chytraku? Jak to slovo souvisi s tim, ze zena rodi?

Jsem si jisty, ze nemate potrebu ze sebe delat blbce. Ale tim, jak prizivujete tato hloupa tvrzeni, se o to uspesne snazite. Nikdo totiz nevyvraci, ze zivot muze zplodit jen muz a zena. O tom priste, abyste nebyl z takoveho mnozstvi novych informaci zmateny.

0/−2
9.1.2018 14:26
Foto

J73a21n 80F41i90a68l43a 8643101913388

Sociální rodičovství je víc, než biologické. Rozhodně jsou adoptivní rodiče stejného pohlaví lepší, než mnozí biologičtí rodiče různého pohlaví, kteří třeba své dítě týrají. Z tohoto důvodů vím, že moji kolegové budou lepší rodina, než třeba taková Klára Mauerová a její manžel.

+1/−1
9.1.2018 14:33
Foto

J84a51n 98F23i13a41l95a 8803201913978

U nás to zavedené už prakticky dávno. Jinak bych nemohl psát o tom, že paní psycholožka Petra Winnette doprovázela gay pár při adopčním procesu, a že s nimi vedla také kurz aktivního rodičovství. Problém je v tom, že pouze jeden z nich může být právně rodičem, nikoli oba naráz. Budu o tom informovat v tiskové zprávě o registrovaném partnerství v ČR.

0/0
9.1.2018 14:42
Foto

B93r88o73n53i17s68l14a84v 96G27a12b53r76y59š 2492459851

Já Vám rozumím, možná jsem nepoužil nejvhodnější výraz, ale snad tušíte, jak jsem to myslel. :-)

+1/0
9.1.2018 15:52
Foto

J70a87n 86F72i33a20l96a 8793891613668

V pohodě. Já v této diskuzi na to víc zdůrazňuji zejména pro to, aby byli pan Hodina a pan Holek dobře informováni o "rozmachu homosexualismu." ;-D;-D

0/0
9.1.2018 17:24

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

T45o20m89á69š 74H74o27l90e66k 5475610731597

O jakém "rozmachu homosexualismu" to mluvíte ? Homosexualita je úchylka, kterou trpí cca 4 procenta obyvatel. Konstantně cca 4 procenta, takže k žádnému rozmachu homosexuality docházet nemůže. Jestli homosexualismem rozumíte určitou ideologii, která homosexualitu označuje za orientaci místo za úchylku a která přisuzuje homosexuálům práva, která logicky, už z principu mít nemohou, tak tady opravdu k určitému rozmachu dochází. Proto s homosexualismem je třeba bojovat, tak jako s ostatnímu škodlivými ideologiemi jako je islamismus, feminismus.

+1/−2
9.1.2018 21:15
Foto

B25r94o20n82i96s31l62a62v 95G20a19b31r14y35š 2692789761

Homosexualita úchylka není. Už jednou jsem Vás vyzval, abyste své tvrzení dokázal. Nejste schopen.

Ale velmi rád budu bojovat proti Holkismu. :-P Ten je totiž ohromně nebezpečný.

+1/−1
9.1.2018 22:18
Foto

J72a26n 17F47i48a86l37a 8423781123418

Jen ho nech. Ať si říká, co chce. ;) Je přeci svoboda a demokracie.

0/0
9.1.2018 22:20
Foto

B58r77o48n19i23s36l57a38v 98G24a82b68r97y13š 2492989791

Stejně vyjde najevo, co je zač, pokrytec jeden... ;-D

+1/−2
9.1.2018 22:32
Foto

J47a69n 49F57i21a89l73a 8443661223758

S tím homosexualismem jsem si trochu vystřelil z vašeho newspeaku :)

0/0
9.1.2018 22:18
Foto

T18o81m49á28š 29J30a14d27l71o10v17s76k76ý 5407793625898

Pane Fialo, zkuste se oprostit od svého boje a na chvíli se soustředit na podstatu problému. Když dosáhnete svého cíle, o němž diskutovat nechci a ani to není k tématu blogu, budete stát před stejným problémem jako dnešní normální otcové. Když dojde k tomu, že budou stát před rozvodovým soudem dva matrikoví rodiče stejného pohlaví, budou tam stejné tahanice o děti a soudy budou hledat lepšího rodiče. Představte si, že potom Vaše oblíbená paní Winnetteová řekne, že "Vaše" dítě nemůže být ve střídavce kvůli nějakému nepodloženému blábolu a Vy a "Vaše" dítě přijdete o svá práva prostě proto, že jste někomu méně sympatický. Rád bych nejen Vám, ale všem diskutérům z řad menšiny doporučil zamyslet se nad tím, jestli boj za rodičovskou rovnost vlastně není univerzální.

+2/0
10.1.2018 7:13
Foto

J57a18n 43F98i86a57l93a 8183621833468

Pane Jadlovský, určitě je boj za rodičovskou rovnost univerzální. Myslím si dokonce, že plné adopce dětí homosexuálními páry, tzn. dva rodiče stejného pohlaví v rodném listě, nikoli pouze jeden z nich, by mohl napomoci právě boji otců za jejich práva. Pro české soudy je jednoduché říci, že matka je lepší rodič. V případě gay a lesbických rozvodů bude však těžší říci, která ze dvou matek je ta lepší matka, případně který ze dvou otců je menší zlo. :-) Neříkám, že by mi střídavá péče nijak vadila, ale myslím si, že dělat ze střídavé péče i výlučné péči precedens není dobré, a že by se ty případy měly řešit individuálně. Paní psycholožka to ale jistě nemyslela zle a myslím si, že po předložení empirických průzkumů a faktů by u některých případů jistě změnila názor.

0/0
10.1.2018 11:16

T87o73m74á56š 23H80o30l27e73k 5645480771987

Mít v rodném listě dva "rodiče" stejného pohlaví je více úchylné než být po rozvodu vychováván jen matkou.

+1/−1
10.1.2018 13:20
Foto

J31a37n 79F39i92a71l26a 8413361833858

Technicky vzato, jde o to aby oba sociální stejnopohlavní rodiče měli vůči dítěti odpovídající práva a povinnosti. Jak už jsem uvedl momentálně se osvojitelem může stát pouze jeden z homosexuálního párů, ačkoliv je i ten druhý prověřován a kontrolován úřady, než se rozhodne o adopci. Po rozpadu tento nevlastní rodič nemá vůči dítěti ani vyživovací povinnost. Ale až se bude u nás řešit porozvodová péče o děti v homosexuálních rodinách, pak to bude hodně zajímavé, protože se soudy nebudou moci opřít o stereotyp - "hodná máma, zlý táta". Boji za práva otců to jistě pomůže.

+1/0
10.1.2018 13:39

T57o78m75á30š 34H55o19l66e46k 5665390961347

Tomáši nemáš pravdu. V případě rozpadu rodiny jsou genderově diskriminováni otcové a preferovány matky, protože matky jsou ženy. A ženy soudkyně nadržují ženám, protože jsou také ženy. V případě rozpadu homopáru by se nemohla probíhat genderová diskriminace, protože jsou dvě stejná pohlaví. Ale jinak máš pravdu, že tuto diskusi, pod článkem, který se zabývá problematikou péče po rozvodu v případě rozpadu RODINY, dva homosexuálové přesměrovali na diskuzi týkající se ideologie homosexualismu.

0/−1
10.1.2018 13:25
Foto

T60o62m95á20š 61J88a34d19l40o43v77s58k77ý 5647253895668

Tome, tak toto je otázka do budoucnosti. Podle mne si soudkyně hrají na bohyně a baví je rozhodovat o lidských životech a protože jsou ženy, tak více božských rysů má matka. Až potud se shodujeme. Ale dál si myslím, že až se budou rozvádět dvě lesby, tak si soudkyně znovu budou chtít hrát na bohyně, mají celý arsenál blábolů typu - dítě je zvyklé, dítě je fixované, rozdíl mezi bydlišti je velký atd., podle mne budou preferovat ty lesby, co byly na mateřské nebo prostě v domácnosti. A pro úplnost, mne diskriminovali i muži-soudci, jednou jsem měl senát ze tří mužů a chovali se stejně jako feminy.

+2/0
10.1.2018 16:12
Foto

V15a60l89e87n97t43i15n 98P91a28p54a80z41i41a90n 6406544781391

Děti potřebují oba rodiče.

+4/0
8.1.2018 21:57

T75o16m78á47š 58H76o27l45e97k 5715550891927

Není co dodat.

+1/0
9.1.2018 12:26
Foto

B75r78o61n77i17s46l61a28v 90G21a69b70r78y37š 2982119851

Ja bych dodal "rodice se zdravym rozumem", aby se neopakovaly pripady, ze matka krmi sve dite moukou.

+1/−1
9.1.2018 14:27

L27u33k85á85š 24M60u35s23i40l 1202794978167

Tak mezi těmito nesmysly fakt těžko vybrat ten nejhorší.

Asi bych to vzal podle funkce, protože když tady nějaký pomatený Franta, či spíše Mařena, mele nesmysly o tom, že otec je na placení a matka na výchovu, čert to vem, ne každému je z hůry dáno.

Ale to, aby tuhle zhovadilost tvrdili státní úředníci nebo soudci, to už je fakt přes čáru, za to by měli končit na hodinu.

Není možné takto ignorovat nejen naše národní, ale i všechny mezinárodní pravidla a zákony.

+3/0
8.1.2018 21:55

J36a46n 37R61á15ž 1619793234330

Můžete mne přidat za tyto názory:

Soudně nařízená střídavá péče je největší zrůdnost, kterou naše společnost vymyslela pro trestání dětí za neschopnost rodičů se rozumně dohodnout.

Nebo

Ten rodič, který usiluje o střídavou péči dává najevo, že upřednostňuje své ego nad zájmem dítěte.

+2/−3
8.1.2018 19:43
Foto

A17l26e20š 84H94o19d76i78n49a 9280439218534

To jsou opravdu kardinální žblebty, které by mohly mít místo ve Žblebtu roku 2018. Jen musím zvážit, jestli to nejsou účelové výroky, abyste se do ankety dostal a aspoň malinko se proslavil (podle hesla, že negativní reklama je taky reklama). A jestli jste nyní vůbec aspoň trochu veřejně známou osobou. Pravidla pro zařazení do ankety jsou zde: http://www.stridavka.cz/nominujte-adepty-na-zblebt-roku-2017.html

+2/−2
8.1.2018 19:53
Foto

T32o14m17á60š 27J36a64d75l36o81v29s83k83ý 5337423275318

Pane Ráži, platí Vaše poslední věta i pro matky? Když matka usiluje o vyloučení otce z výchovy, neupřednostňuje také své ego? Co když oba rodiče při rozvodu chtějí dítě do své péče? Budeme v rádobyprávním státě nadřazovat jedno pohlaví nebo u soudu házet korunou, abychom zabránili největší zrůdnosti?

+2/0
10.1.2018 6:55
Foto

J46i31ř72í 93H25e68r74m39á65n25e45k 4606692612640

Došel jsem k číslu 7 a potvrzuji:

„Odborníci bijí na poplach, zjistilo se totiž, že děti, které podstoupily střídavou péči, jsou psychicky labilní.“

Zdroj: https://hodina.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=641839

+2/−1
8.1.2018 18:23
Foto

A94l82e23š 32H53o53d43i53n57a 9560809448894

Doufám, že si přečtete i komentář k tomuto žblebtu.

+3/0
8.1.2018 18:24
Foto

J10i20ř85í 43H61e27r81m21á48n59e17k 4456412302610

To si nepřečtu. Slyšel jsem jich doma dost a od fundovanějších odborníků, kteří s dětmi pracují celou svou pracovní dobu.

+1/−2
8.1.2018 18:46

L20u28k25á65š 29M64u88s11i19l 1202724778127

Tyhle "odborníky" potkávám často. Snad i zvládli něco vystudovat, ale mít funkční rodinu a péči o děti zvládl málokterý. Zbytek dokoná buď lenost vystoupit že zaběhnutých kolejí, nebo peníze, které jim to generuje.

Nikdo normální nemůže být proti péči obou rodičů, tak je to v přírodě nastaveno, aby dítě mělo ženský i mužský vzor.

+3/0
8.1.2018 21:58

P77a24v47e44l 34K83o39l54a39c12e98k 7511784538569

Sám jste psal o tom, že jste žil s partnerkou ze sociálky. Tam je pečující otec lovná zvěř. O vlastní dítě se vám starat nechtělo, tak pro vás byl víkend/14 dnů výhra.

+2/0
9.1.2018 7:45

T32o16m86á21š 32H81o42l39e40k 5245240351217

Ano, děti, které podstoupily rozvod jsou psychicky labilní. Méně psychicky labilní jsou pak ty děti, které podstoupily střídavou péči.

+4/0
9.1.2018 12:33



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz