Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Prosím Vás, je tady nějaká samoživitelka, která normálně vydělává, a PODPORUJE JI STÁT ?

Nebo je zde někdo, kdo takovouto zná ze svého okolí nebo ze své rodiny ?

Já teda o žádné takové nevím.

Případně mi, prosím, někdo napište, ty výhody. (Pokud je mi známo, má samoživitelka jen nárok na trochu delší mateřskou dovolenou.)

4 1
možnosti
Foto

Jo, pokud samoživitelka nepracuje, tak na nějaké sociální dávky nárok má.

Ale to má snad kdekdo. To pak nemá co společného s nějakým "samoživitelstvím".

8 1
možnosti
AK

Možná by se dalo pokračovat:

Proč nepodporovat důchodce

Proč nepodporovat dlouhodobě nemocné

Proč nepodporovat invalidní

Proč nepodporovat nezaměstnané ...

5 1
možnosti
Foto

R^ Děkuji, pane Kounovský.

Pane Hodino, vzorně jsem plnila vaši představu odpovědné matky, asi sedmnáct let:

1.Vybrala jsem si inteligentního chlapa a po určitých problémech mu porodila dvě děti.

2.Když se vyskytly potíže, zastavila jsem rozvod a sedm let se snažila hrát vzornou manželku a vařit teplé večeře. Pravda, trošku mě to vyčerpalo.

3. Když se muž odstěhoval do domu, který mu koupila jeho matka, dávala jsem mu děti, kdykoli si o ně řekl.

4. Když se k muži nastěhovala má o čtrnáct let mladší sestra a on požádal o střídavou péči, trochu jsem protestovala, protože jsem tu sestru vychovávala a znala jsem její problémy. Soud nám přiřkl péči společnou. Podřídila jsem se, ale hlídala jsem situaci. 5.Když začala mít dcera potíže, vyvolané soužitím se sestrou a s plísněmi, které v domě jejího otce jsou cítit, nechala jsem ji u sebe a nahlásila vše sociálce. Její otec neprotestoval. Od listopadu je dcera u mě. Jsem tedy definitivně samoživitelka. Můžete mi říct, jakou jsem udělala chybu, pane Hodino? A proč bych měla být trestána za to, že se snažím dobře vychovat své děti a ochránit je před psychickými a fyzickými neduhy? Třeba se konečně něco dozvím...;-D

5 0
možnosti
Foto

P51e31t42r 55H94a25n48n12i94g

29. 7. 2014 11:18

Musím předeslat, že já jsem měl krásné manželství, ale žena mi poměrně mladá zemřela. I další vztahy byly vždy bez problému. Tento článek je třeba vnímat v celé jeho šíři a bez emocí. Poslední část je přímo skvělá. To, co se podporuje nabývá na síle. Nezdá se vám, diskutující, že se tak nějak podporuje vždy to pochybné. Nějak se vytrácejí příklady dobrého soužití mezi manžely, dobré vztahy v rodině, po léta budovaná úcta k moudrosti atd. Vždyť není vždy tak těžké trochu ustoupit ze svých nároků na partnera, aby obou bylo lépe.

19 2
možnosti
Foto

P81e18t97r 98H72a90n78n48i94g

29. 7. 2014 11:19

...aby oběma bylo lépe

1 0
možnosti
JH

Tak jste si pane autore ohřál polívčičku, že pane mezinárodní předsedo. Obyčejný suchar a člověk bez emocí. Jak si Vás mohla nějaká ženská vzít????

12 8
možnosti
PS

P71e88t34r 28S84k70á47c57e28l

31. 7. 2014 19:37

Promiňte, ale zde se diskutuje o závažných myšlenkách a skutcích, nikoliv o lidech. To se běžte pobavit do podniků dříve označovaných jako V.cenová skupina.R^

0 4
možnosti

Pokud finančně podporuji nějaký vzorec chování, musím počítat s tím, že se stane rozšířenějším, protože se stává výhodnějším. Tedy, i když je to kruté, podporou sociálně slabých zvyšujeme jejich počet, podporou matek samoživitelek činíme totéž.

Ano, žena má na výběr. Může se zmýlit, špatně zamilovat atd... Ale v konečném důsledku platí, že čím větší riziko podstupuje, tím bude opatrnější. Pokud má jistotu sociálního státu, není k opatrnosti v podstatě žádný důvod.

Karma.

14 1
možnosti
Foto

J16a12n23a 68M98a10j12o53v29á

28. 7. 2014 22:26

Za první odstavec plus.

1 0
možnosti
EN

To je tak krátkozraké a pitomé....Problém matek samoživitelek je tak široký, že to na jeden článek ani nestačí.

Mě osobně spíše vadí podpora státu jiných lidí. Na to, čím se autor zabývá, je nějak inteligenčně nedonošený.

18 6
možnosti
JS

Autor nemá rád ženy a podle toho článek vypadá.Plný demagogie.Ještě vzpomenu jeho úlet s paní Čáslavskou.

20 5
možnosti
Foto

J15a64n27a 98M22a82j16o25v38á

28. 7. 2014 20:20

Dnes, Aleši, karma.

2 11
možnosti
JH

Sláváááá a necháme mámy i dítka zhebnout.

4 4
možnosti
Foto

Váš styl a obsah většiny článků nemusím. Cítím z nich zahořklost nad vlastním osudem a někde uvnitř schovanou touhu po pomstě. Mohu se samozřejmě mýlit, berte jen jako názor. Nic to však nemění na tom, že dnes dávám karmu. Zejména za poslední část článku. R^

5 3
možnosti
Foto

Je to výhodné a mladí toho využívají.  Dítě, otec neuveden. Oba na to přistoupí, tedy i muž. Proč ze státu něco nevyrazit, všichni to dělají.

Přijdou však poblémy a on je na vedlejší koleji. Jako milenec i jako otec.

Nabízí se otázka, nebyl postup špatný, nebylo lépe přiznat otcoství a uzákonit svazek.

Tady by neměla být rozhodující otázka peněz, ale společná péče o dítě, které má v kolonce otec jméno toho, kdo ho zplodil.

Nepodporovat samoživitelky znamená chovat se zodpovědně, tedy tak, aby tato situace nenastala.

9 3
možnosti
Foto

Co je na tom výhodného?

Prosím Vás, Marie, napište mi ty výhody samoživitelek.

Moje dcera byla samoživitelkou skoro 7 let. A žádné výhody neměla. Neměla nárok absolutně na NIC, ba dokonce ani na přídavek na dítě.

2 1
možnosti