Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevím nevím, poděkuje-li chlapec otci za zážitek ;-( i knihu... P.S.: Dost o tom pochybuju.

0 0
možnosti
Foto

Typicky feministické. Neplácejte o něčem, o čem nic nevíte. Každý osud je individuální, ale předpoklady pro hledání pravdy u mého syna jsou. Děti vymazaného rodiče hledají a snaží se o něm zjistit maximum, stejně jako o svém nenormálním dětství, viz zkušenost Věry Noskové a dalších.

3 0
možnosti
Foto

Feministických knih jsou plné pulty, a ve své době byly velmi potřebné. Ta doba již dávno pominula, a jestli je někdo ohroženým druhem, tak jsou to otcové. Knih z druhé strany, jako například kniha Josefa Hausmanna Nahota feminismu, je naprostý nedostatek. Dnes není problémem emancipace žen, ale emancipace moderních mužů. Mužů kteří se nechodí opíjet do hospod, ale naslouchají ženám, starají se o děti.

Muži nastupují výrazně méně do vysokých škol, čím dál méně mužů zastává soudní posty. Každý zdravý muž obětuje svůj život pro rodinu, ženu, dítě (v různém pořadí), nepodpoří druhého muže, aby ubližoval své ženě, dětem, rodině. U žen to tak není. Pokud se však mjž setká s organizovanou nespravedlností týkající se právě těchto jeho klíčových hodnot, není vesměs připraven na soudní, OSPOĎácké a jiné darebačiny pohravající si s osudem jeho dětí.

Otce na útěku jsem zatím nečetl. Ale myslím si, že název je výstižný, a pokud by se zařadil do koloritu současné doby, pak by klidně mohl pojmenovat současný obecný jev: Otcové na útěku.

5 0
možnosti
Foto

Já jsem zažila OSPOD, který mi vyhrožoval, že půjde proti mně, pokud neodsouhlasím střídavou péči. Vydupala jsem péči společnou. A když se zhruba po dvou třech letech děti nastěhovaly ke mně, protože u otce se i kvůli problémům nové partnerky necítily bezpečné, byla jsem opravdu ráda, té nemáme striktně rozdělenou střídavku. péči

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS