Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L26u67k21á94š 77C79v94r68č63e37k 1586804867

Na přijetí použitých svršků zadarmo pro dítě není nic špatného ani u dobře situovaného člověka a nevidím jediný důvod, proč by to mělo být vyhrazeno pouze nezaměstnaným nebo z jiných důvodů sociálně slabým, jak se tu pokoušejí vsugerovávat někteří diskutující. Stejně tak je samozřejmé zadarmo poslat dál použité věci a hračky včetně těch, které jsem kupoval jako úplně nové, aniž by byly určeny výhradně pro charitu apod. Také není nic divného na tom, pokud člověk postrádá vlastní příbuzné nebo známé s malými dětmi, pokusit se kontaktovat jiné rodiče s malými dětmi a zapojit se do tohoto řetězce. Jen nevím, jestli bych se kvůli tomu pouštěl do přestřelek s bezdětným feťákem, který je karikaturou novináře, protože od takové existence, jako je Doležal, se člověk může jenom umazat a svým dětem tím přitom vůbec nijak neprospěje.

+1/0
4.6.2017 18:30
Foto

V69á28c10l21a51v 34C96h65u80c20h64m25a 6145201668556

Chudák vaše dítě. Já bych se za takového otce styděl.

+1/−1
4.6.2017 10:38

M55a96r85e68k 82V47a73l56i66č48e56k 2131619524960

pane Hodino, divim se, velice se divim, ze ve Vasem pripade nebyl JXD jeste ostrejsi

+2/−1
3.6.2017 12:49

J68a54n20a 58C95e96r68n35a 1880428132165

Tomu se rika cenzura, kontrola a strach z cizich nazoru.

0/0
31.5.2017 20:55
Foto

H13a95n89a 67V23l49k22o66v50á 9885974492954

Podepisuji se pod otázky J.X.Doležala. Dost na tom, že své dítě (děti?) stigmatizujete svým demagogickým chováním a medializací. Proč si musí jeho spolužáci přečíst, že žádáte o milodary přestože zjevně nejste sociální případ?

Napadlo vás někdy, že sednout si na ulici s kloboukem v ruce by bylo svým způsobem ponižující, ale syna tam bez ohledu na jeho názor posadíte?

Víte, sama dávám obnošené šatsvo dál, je mi líto ho vyhazovat a protože je v dobrém stavu, berou si ho i ti lépe situovaní kamarádi, nicméně nikdo z nich nevyvěsil žádost na FB. Tam bych to čekala od málo vydělávající samoživitelky, o které se tak rád otíráte.

+8/−2
31.5.2017 14:33

J71a43n72a 94C31e44r23n82a 1500198142555

Malo vydelavajici samozivitelce ho daji kamaradky. casto ji je to i blbe.

Pripadne si neda veceri a pivo, ale koupi kalhoty a veceri rohlik.

Maloktera samozivitelka nekde zebra.

Ja treba veci po detech daruji dal, ale nikdo z obdarovanych neni charakterova spodina, jako nejmenovany pan.

+3/−2
31.5.2017 14:51

M23i69l85o30s17l52a64v 76J44o77s65í98f34k16o 6892946113182

Poptávat oblečení na FB znamená žebrat? Neznamená to náhodou, že pan Hodina chce koupit oblečení, ze kterého již něčí dítě vyrostlo?

Jsem zažil, jak mi exmanželka posílala kluka v potrhaných teplákách a pak čekala, až ho obleču do lepšího. Když se situace opakovala, tak jsem chlapce vždy vracel v čistém, nepotrhaném, pěkném oblečení, ale né novém - to by pak neměl u mne co na sebe.

+4/0
31.5.2017 14:12

K70a15r24l86a 62N33o72v14á53k29o30v64á 4934902445537

Pokud ho chce koupit a nechce kupovat nové, stačí zajít do second handu nebo na ty specializované servery (nechci tady žádnému dělat reklamu), kde je matky po dětech prodávají. Možná i otcové, co já vím. Netřeba poptávat na FB, ledaže by to chtěl zadarmo.

+3/0
2.6.2017 12:17
Foto

A53l62e91š 58H96o33d30i14n27a 9160439478874

Představte si, že nepotřebné dětské oblečení někdo dává pryč i zadarmo.

0/0
3.6.2017 0:06

K40a49r21l73a 78N13o89v68á59k45o23v26á 4624332445217

Ano, i já jsem oblečení po dceři dávala zadarmo, třeba kamarádce, jejíž muž byl momentálně bez práce a taky v rámci rodiny, zbytek na charitu pro lidi v nouzi, což dělám doteď se svým oblečením. Taky jsem ledacos dostala v rámci rodiny, ale musela bych se stydět a chodit kanálem, kdybych poptávala zadarmo od cizích, ačkoliv muž pracoval. Vy se prezentuje jako dobře vydělávající muž, nechápu, že se nestydíte poptávat to, co je určeno pro lidi ve skutečné nouzi.

+2/0
4.6.2017 10:29
Foto

A50l85e30š 54H79o53d97i45n13a 9830509108954

Často se stává, že lidé nevědí, co s tím. Jak z toho děti rychle vyrostou, není pak pro to další využití. Takže nevidím nic špatného v tom, takové oblečení poptat. Stydět by se měla spíš manželka, která si nechá platit výživné a syslí si veškeré oblečení jen pro sebe.

+1/−1
4.6.2017 10:49

K79a29r84l84a 72N14o17v55á85k89o11v75á 4934182495747

Při střídavé péči je celkem běžné, že dítě má oblečení jak u matky, tak u otce. Kromě nejdražších kusů (vybavení na lyže, na zimu). Jak si to predstavujete, že dítě budete přebírat i s velkým kufrem ? A vracet ho budete s týmž kufrem špinavého prádla ?

A pokud někdo neví, co s nepotřebným oblečením - charitní kontejnery na oblečení jsou i u nás na vesnici.

+1/−1
4.6.2017 11:05
Foto

A95l73e88š 18H63o41d85i88n66a 9440429138184

Ne, při střídavé péči má dítě vybavení u obou rodičů a oba o dítě pečují, takže mu i perou. Jde pouze o vypořádání věcí, které byly pořízeny předtím z peněz obou rodičů a měly by se tedy mezi oba rodiče rozdělit.

+1/−1
4.6.2017 11:47

K89a37r12l92a 87N40o59v38á52k57o25v87á 4354592835537

Já když byla dcera malá a rychle rostla, měla pro ni oblečení na zhruba 10 dní, nemělo smysl pořizovat toho bůhví kolik. Špinavé jsem na konci týdne prala, aby bylo k používání na další týden. Kdybych se měla s někým "vypořádat", zbylo by mi oblečení ani ne na týden.

To jste na tom opravdu tak špatně, že musíte řešit takové věci ?

+1/0
4.6.2017 12:56
Foto

A60l71e14š 32H49o38d93i41n46a 9640939398274

Je úplně jedno, jak na tom jsem. Jde o princip, aby se z otců nedělaly chodící peněženky.

+1/−1
4.6.2017 13:16

K49a40r11l98a 65N57o87v18á87k62o57v20á 4324472585117

Takže se z principu hrdlite o pár kousků dětského oblečení, z kterého váš syn za pár měsíců vyroste. Ještě bych pochopila, že tak činite v soukromí, ale vy to děláte veřejně na internetu. Řekla bych, že jste na tom opravdu špatně, čímž nemyslím tentokrát finance.

+3/−1
4.6.2017 13:36
Foto

V82á14c56l41a38v 94C40h19u63c78h94m94a 6645381938106

Nejde zde o žádný princip, ale o vaše hloupé ego a vaši hamižnost. Zneužíváte sociální sítě, abyste se přiživil na pomoci lidem, kteří to opravdu na rozdíl od vás potřebují.

+3/−1
4.6.2017 15:08

J41a87n21a 56C26e31r76n70a 1750658962235

Proc by se stydela? Stydet byste se mel Vy. Buhvi v cem jste vyrostl, protoze tohle chovani je na dobrej oddil ve cvokhausu.

+1/0
4.6.2017 15:12
Foto

A92l10e11š 79H92o58d42i18n61a 9110329198314

;-D

0/0
4.6.2017 15:15

I47v29o 70H61e32b78e92l62k25a 8325210902420

Další z oblíbených blogů pana Hodiny.

Ve kterém se dočteme, že on je ten jediný spravedlivý a dokonalý. Že jeho kritik na něj jen nepřejícně útočí a navíc má nějakou velmi závažnou charakterovou vadu, kvůli které by si od něj pes ani kůrku nevzal.

Po pravdě řečeno, být jeho synem, tak se rozhodně budu těšit za otcem, který mi nekoupí nic pěkného na oblečení. Otázka je, jak to funguje s hračkami a dalším vybavením.

A takový člověk je hlavním bojovníkem za střídavou péči. Jestli má vypadat takto, tak jsem proti ní.

+6/−4
31.5.2017 13:43

J79a15n42a 79C75e40r80n46a 1190618982125

Pan Hodina opakovane maze prispevky, ktere se mu nelibi.

To je bajecne.

+2/0
31.5.2017 13:47
Foto

A46l32e29š 42H97o19d78i89n18a 9950609248484

Mne by to tedy nebavilo, opakovaně někam psát příspěvky, když mi je tam mažou. Věnovat tomu čas, energii... To musí být nějaká posedlost či co.

0/−4
31.5.2017 15:38

H95e71l44e96n69a 87L19a47y22e52r98o37v85á 3703504713220

A o posedlosti vy vite nejvic, ze? Blici smajlik.

+1/0
31.5.2017 21:52

M84a30r67e25k 10V59a60l63i16č53e30k 2811459284900

kdyby delal jen to...

+2/0
3.6.2017 12:50

R93a82d13i95m 82H75o30ř52a60n88s92k32ý 2902556371675

Pokud nejste otec, popřípadě jste nepřišel rozchodem o děti tak se k tomuto tématu snad ani nevyjadřujte, nerozumíte situaci.

+2/0
1.6.2017 15:35

M16i77l33a75n 91S98t48e46h21l79í90k 7260679363111

Dost dobře nechápu, proč člověk, který je dost mediálně známý svou angažovaností v otázce střídavé péče, nahrává na smeč svým odpůrcům či kritikům tím, že teatrálně nakupuje šatstvo z druhé ruky pro svého syna na Facebooku. To se přece dá v naprosté anonymitě a bez jakéhokoliv humbuku nakoupit v jakémkoliv "sekáči". :-P

+3/0
31.5.2017 12:54
Foto

J93a61n15a 54M81a73j67o94v90á 4425682776323

Za 30 kaček kus..

+2/0
31.5.2017 18:12

M76a67r14e35k 47V46a52l58i69č35e91k 2551459914260

ale o tom by se AH blbe psalo...,Jano

zdravim Vas!

0/0
3.6.2017 12:51

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

T91o59m62á25š 59J94a40d26l46o73v63s10k20ý 5857903175238

V diskusi na Střídavce, kde článek vyšel původně, se ukázalo, že Jiří Doležal vyrostl bez otce a celý život tím trpěl, zejména tím, že se nenaučil jednat se ženami jako rovný s rovným. Budiž čtenářům jako odstrašující případ muže, který vyrostl jen s matkou - neumí jednat rovně a férově a podprahově závidí zdravě sebevědomým mužům, například těm, kteří jsou si vědomi rovnosti otců a matek a důležitosti otců pro děti. Jeho agitka proti otcovským aktivistům je jen špatně maskovanou snahou svůj vlastní defektní život vydávat za normu.

+7/−7
30.5.2017 12:46

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

K76a70r78l16a 53N52o78v24á77k41o67v69á 4594182895577

Jasně, protože se nenaučil jednat se ženami jako rovný s rovnými, tak útočí na muže, který se o své dítě starat chce. Nejspíš proto, že jiným dětem závidí, že otce mají. To vám připadá logické ? Mě ani trochu.

+2/0
2.6.2017 12:22
Foto

T74o45m38á26š 19J82a90d59l30o40v71s47k36ý 5667663625228

Co je na tom nelogického? Lidé si závidějí to, co nemají a chtěli by mít. Doležal neměl tátu a mindrák z toho má dodnes, a proto závidí těm, kteří ho mají. Samozřejmě tátu myslím jako aktivního vychovatele, který má o děti zájem, nikoliv nějakou poznámku v rodném listě. Víte přece, jak uvažují Češi - když chcípla koza mně, ať chcípne i všem kolem a potom budu v normě. Koukněte se do diskuse na Střídavce, je tam odkaz na starší Doležalovy články. Přečtete si a budete mít jasno i bez mého vysvětlování.

+1/0
2.6.2017 23:19

M25a83r66e84k 71V48a79l48i46č27e37k 2701669374820

odstrasujicim prikladem pro vsechny premyslejici lidi je spis pan Hodina

+2/−1
3.6.2017 12:52
Foto

V16á35c73l56a73v 97C40h84u21c58h74m80a 6155521568216

Jeho kritika defektního charakteru pana Hodiny je zcela na místě a to píšu i přesto, že JXD zrovna nemusím, protože si myslím, že je názorným příkladem, že tráva není tak úplně neškodná.

+3/0
4.6.2017 15:12

M78i55r54o75s51l14a84v 35B65u89č79e90k 6553293921914

Žehnám bohu, že pocházím z generace, kdy žádné drogy nebyly ... Rodičové nás vyslali na studia, opasek o dirku si utáhli - my to chápali, že nás poslali (do Brna), pít pivo a zkoumat milé město ... Pak student vypil svých 10 piv, případně s nějakou ohnivou vodou. Kdyby kdokoliv přišel s marijánkou v následném stavu - Logicky se dočkal odpovědi - A co s tím mám dělat, už je mi dostatečně blbě ! Bylo to nádherné, (rodiče to viděli jinak), nicméně takový poctivý alkoholismus mladého muže - studenta. Pak šel do života a komplexně vystřízlivěl ! ... :-)

0/0
30.5.2017 10:40
Foto

J56i65ř22í 61H19e92r63m80á39n72e17k 4206892432370

Pokud má matka dítěte všech pět pohromadě, tak se stěhuje buď za láskou nebo za džobam. Ale nikdy svévolně. Tak se nikdo nechová.

A pokud ano, pak je rozvrat mezi rodiči dítěte tak hluboký, že se s tím stejně nedá nic dělat.

Já osobně musím říci, že těmto sktivistům v čele s panem Hodinou nerozumím a jediné, co bych doporučoval, je se s matkou dítěte prostě dohodnout.

+3/−1
30.5.2017 8:34
Foto

T90o35m48á80š 25J90a85d78l30o98v18s66k92ý 5167833655288

A co když matka všech pět pohromadě nemá? A jak se dohodnout s někým, kdo se dohodnout nechce?

+4/0
30.5.2017 12:48

K65a28r25l91a 89N47o27v24á73k25o13v43á 4934932905377

Pokud někdo nemá všech pět pohromadě, projeví se to už dřív. Takže to chce nepořizovat si dítě ve stadiu zamilovanosti, kdy nevidíte chyby toho druhého, ignorujete je nebo vám připadají dokonce kouzelně roztomilé. Nechat to zkrátka na dobu "vystřízlivění", která může trvat hodně dlouho (až 3 roky) po začátku vztahu. Pak se pravděpodobnost, že si pořídíte dítě s někým, kdo nemá všech pět pohromadě, dost značně snižuje.

+2/0
2.6.2017 12:27
Foto

J97a54n52a 73M13a11j16o77v45á 4225532516983

tak to dneska není moc reálné, už tak ženské rodí pozdě.

+1/0
2.6.2017 13:08

K57a96r73l54a 51N90o74v50á46k53o17v33á 4174102875517

Snad právě proto by to reálné být mělo, ne, když ženy s dítětem nespěchaji ? Na rozdíl od dob, kdy se holky vdávaly a měly děti hned po škole a kluci kolikrát ještě před vojnou nebo hned po ní, po několikaměsíční známosti, neboť s antikoncepcí to bylo všelijaké, osvěta žádná a o potratech rozhodovaly komise.

0/0
4.6.2017 10:56
Foto

A84l35e17š 79H67o48d63i19n61a 9260589508794

A představte si, že krátce předtím byly i doby, kdy rodiče měli děti až po svatbě a o potratech žádné komise nerozhodovaly, protože děti se prostě nezabíjely.

0/−1
4.6.2017 11:03

K78a46r94l28a 66N76o51v58á91k12o29v50á 4894542475287

Krátce předtím ? Myslíte ve středověku ? Protože i předtím existovaly nemanželské děti, jejích nerovné postavení upravoval i občanský zákoník, takže se patrně nejednalo o žádný marginální jev. Taky byly andělíčkářky, byla to dost žádaná, i když nelegální profese. A ústavy pro odložené děti. Moc si ten svět neidealizujte, tyto jevy byly vždy, jen se o nich mlčelo.

+3/0
4.6.2017 11:43
Foto

A66l13e23š 64H91o19d15i72n83a 9600929868224

Je otázkou, zda byly ve stejné míře jako dnes.

0/0
4.6.2017 11:45

K37a92r50l94a 70N10o58v87á66k39o58v39á 4594812165667

To je těžko posuzovat, statistiky z té doby nejsou, už vzhledem k vysokému stupni latence ( vyhnání plodu bylo trestné jak pro ženu, tak pro toho, kdo ji pomáhal) by stejně nebyly k ničemu, i kdyby existovaly, protože by zahrnovaly jen ty, které byly přistiženy a potrestány. . Nicméně vzhledem k neexistenci antikoncepce, špatnému postavení svobodných matek a jejich dětí bych si troufala tvrdit, že to nebyl zrovna zanedbatelný počet.

+1/0
4.6.2017 12:44
Foto

A89l23e11š 45H52o57d12i92n57a 9700739738204

Jak ovšem sama potvrzujete, přinejmenším to v té době nebylo společensky tak akceptováno jako dnes.

0/0
4.6.2017 13:17

K67a72r89l38a 30N97o61v34á78k89o95v58á 4614362535837

Ono to moc není společensky akceptováno ani dnes, neznám nikoho, kdo by se rád přiznával k tomu, že byl na potratu, případně se tím chlubil. Jen už to není kriminalizováno, poněvadž jsme rozumně dospěli k tomu, že kriminalizace nic neřeší, tento jev nepotlači, jen navíc ohrožuje i život ženy, pokud je prováděn pokoutně.

+3/0
4.6.2017 13:31

D15a20v12i48d 81V69l59k 6576435638357

Články jsem četl v Reflexu oba.Chudák Váš syn a Vaše bývalá žena.

+13/−3
30.5.2017 7:17



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.