Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I63v77o 81H64e27b21e49l19k96a 8155490382610

Může mi někdo, čím si tento autor zaslouží takovou čtenost???

Jeho články jsou pouhá demagogie a vytrhnutí citace z kontextu. Navíc působí, že sám pořádně neví, co je tím řečeno. O literárních kvalitách nemluvě. A to ani nezmiňuji mizernou karmu.

Jediné vysvětlení, které mě napadá, je, že si čtenost kliká sám.

Vysvětlí mi to někdo?

+6/−1
27.3.2017 15:39
Foto

A16l56e95š 53H20o95d49i16n70a 9520899418104

Co takhle místo nenávistných příspěvků sám napsat něco lepšího?

0/0
27.3.2017 16:58

I79v90o 32H25e36b55e42l89k62a 8375420102110

1) Nemám ambice být blogerem.

2) Přečetl jsem už několik Vašich výtvorů a v drtivé většině jste to Vy, kdo nenávistně napadá ostatní, kteří nesouhlasí s vaším viděním světa. Řeknu Vám tajemství, svět není o souboji a nenávisti, ale o spolupráci a přátelství. Osobně, ale nevěřím, že konkrétně Vy jste jakékoli spolupráce schopen.

3) Osobně nemám důvod Vás nenávidět. Maximálně si Vás mohu nevážit pro to, jaké názory zde ukazujete a jakým způsobem je ukazujete.

4) A proto považuji Vaši čtenost za velmi zavádějící, možná podvodně dosaženou. A tímto spekuluji.

+3/0
28.3.2017 10:26
Foto

A74l26e35š 84H35o49d45i62n48a 9130339588314

ad 1) U svého jména tu máte odkaz na svůj blog. Je ale pravdou, že jste jej nenaplnil žádnými články. Možná by to bylo lepší než jen v diskusích házet špínu na jiné.

ad 2) Nenapadám jiné lidi, ale jejich konkrétní špatné kroky. Pokud je z druhé strany vůle najít řešení, rád jej společně hledám. Spolupracuji s velkým množstvím lidí včetně těch, se kterými jsem se někdy na něčem neshodl. Možná odsud pramení i vysoká čtenost a karma. Je pravdou, že o svých článcích potenciální čtenáře také informuji, například na Facebooku.

ad 3) Někoho si nevážit máte samozřejmě právo. Nicméně váš původní příspěvek je plný hloupého nálepkování. Pokud není vedeno nenávistí, pak tedy zřejmě, slušně řečeno, neporozuměním.

ad 4) Vaše spekulace, že nemám nic lepšího u práce, než sedět u počítače a obnovovat si stránku se svým článkem, jsou úsměvné. Pouze reaguji, pokud chci, na diskusní příspěvky, protože mi chodí oznámení e-mailem.

0/−2
28.3.2017 10:43

M62a43r26i57e 16J39a74n84s20t69o27v74á 2881220814284

No, já jsem ten článek četla - a rozhodně to nebyl výsměch tatínkům a jejich právům. Byl to výsměch hovadinám typu: "a já zašívám taky, tak mě tam koukejte napsat" . Mimochodem, na konci článku JXD vyzval tatínky, kteří zašívají, nechť se mu ozvou. A - patrně z Vašeho klubu - se fakt ozvali. A z jednoho emailu tatínka, kterého článek asi dost urazil, byla v dalším článku rozsáhlá citace - šít umí už od dětství, upéct vánočku či uplést čepici je pro něj brnkačka. Tento taťka je však natolik zdatný (a genderově vyvážený), že svoji ženu učil kojit. Co na to říct, no. Tak se tomu JXD směje, což je ještě dobrý. Mě kdyby se chlap pokoušel učit kojit, vezmu ho nejbližším nejtěžším předmětem po hlavě. A smát se při tom nebudu...

+6/0
26.3.2017 19:52
Foto

A26l93e68š 20H20o94d73i89n44a 9660639918644

Vy byste nebyla ráda, kdyby vám něco nešlo a někdo vám poradil? Nebo jste tak dokonalá a umíte všechno nejlépe? Nebo nevěříte tomu, že člověk nemusí něco sám mít, aby tomu rozuměl? Chodíte tedy pouze ke gynekoložce?

+1/−4
26.3.2017 22:21
Foto

I26v52a28n90a 77D34i78a55n46o79v36á 8698350899153

Dg. Střídavka...:-(Rv

+6/−1
25.3.2017 17:24

L65e67n60k59a 32K80u30č86e39r88o20v52á 7480517666715

JXD není o pravdě, ale o provokaci. Vždy si počká na veřejné mínění.. a pak ho setře. To nemusí být vždy na škodu.

0/0
25.3.2017 8:37

J72o21s92e55f 52T74l55u97s43t57ý 8489696571884

kouření marjánky neovlivňuje myšlení, ovšem vy berete něco co jo....atikarma

+3/0
24.3.2017 19:25

V83l50a68d83i84m77í97r 12K41ú41n 5455316410614

Dávám Vám za pravdu. Ale Jiřího Doležala pravda nezajímá. :-(

+1/−4
24.3.2017 8:46

P88e23t36r 16S94k22á63c96e24l 6954599239

Tak jako většinu novinářů, tedy jejich šéfů. Chudáci, nemohou psát do novin objektivně a pravdu. Protože by přišli o miliony od svých inzerentů, chlebodárců. Díky internetu se však pravda dlouho neutají a tak platí, že lež má krátké nohy a daleko neuteče.R^

+1/0
24.3.2017 20:40
Foto

P92e15t61r87a 33H80a26v80e10l35k12o78v66á 8813923732

Podle mě je článek Doležela trošku o něčem jiném, ale to, co tam píše a jak o tom píše svědčí obecně o nedbalosti dnešní civilizace k materiálním statkům a o konzumním stylu života, jenž asi Doležel razí. Článek je o štepování ponožek a že se už dnes, když si můžeme koupil levné ponožky nechce nikomu, ani mužům ani ženám nic zašívat, protože si zalevno koupíme novou věc, protože to šetří čas, jenž se může věnovat patrně nějakému dojednávání výhodných obchodních transakcí. Poválečná socialistická generace měla zcela jiný přístup k věcem. Ale co pak s těmi všemi vyhozenými rozpadlýma levnýma ponožkami, které se rozpadají po pár vypráních? Někdo by je třeba rád nosil. A Doležel nabádá, že je lepší je hodit do odpadu a to nenabádá k recyklaci ponožek anebo oděvů, ale rovnou k vyhození. To samé, poláme se mobil za 30 tisíc a bohatý manažer, než by se obtěžoval jej reklamovat si pořídí nový. Takto je bohužel dnes nastavena dnešní konzumní, na produkci levných poruchových věcí nastavená společnost. Pár desítek let to tak ještě pojede a pak se asi změní klima a nebude to aktuální. Taky dělá chybu, že různá občansko právní hnutí anebo nápady označuje automaticky za sekty, jedená se spíše o náady, myšlenkové směry atp. Sekta je spojena spíše s náboženským religiózním komplexnějším postojem k otázce smrti, vztahů, vzniku vesmíru, atp. ne pouze s otázkou role otce v rodině atp.

0/0
23.3.2017 16:49

H18a61n23a 16Z52a23m45r54a43z22i62l62o75v29á 9525540876341

Ale on nenabádá, on konstatuje. Štupováním ponožek se dnes asi opravdu málokdo zdržuje, ono to v nich ani nedrží. A tlačí to.

+1/0
27.3.2017 13:08

A63n15n96a 78J52a22v50o24r79s87k86á 8342365374406

Otec po rozvodu s dítkem ve vlastní péči neplatí alimenty a je na tom o hodně lépe, nová partnerka mu pečuje o děti a výdaje se příliš nezvýší- Super otec:-/

+2/0
23.3.2017 15:35

T69o32n15d44a 46H17e50j90l26í43k 1888683629287

Kde berete jistotu nové partnerky? Btw. pokud má dítě otec, měla by mu matka platit na dítě.

0/0
23.3.2017 18:48

Z33d16e58n34k77a 56S39v68o21b81o69d93o11v97á 2652658554863

Takřka svaté rozhořčení ....

0/0
23.3.2017 13:17

J35a34n 44M58a30š48e53k 3879567632167

Tak nevím kdo je tady vetší manipulátor.....

+14/0
23.3.2017 12:03

J62a19n 32R81á61ž 1619633804750

Šla-li by dát antikarma, dám ji s chutí!

+17/−2
22.3.2017 19:12
Foto

J12i58ř82í 40H62e93r61m75á22n48e91k 4606762432800

Moje řeč. Pan Hodina je fanatikem nejhoršího druhu a to je takový, který předstírá dobro pro všechny.

Což, jak každý ví, končí neodvratnou katastrofou.

+11/−4
23.3.2017 8:19
Foto

H36a92n88a 56V37l85k34o68v81á 9145154292594

Váš šovinismus už není ani k smíchu. Snad jen ta myšlenka, že děti vychovávají otcové, přestože matky více pečují...Rovnost jak vyšitá. K dokonalosti už chybí jen místo "pečují" napsat "slouží".

+18/−1
22.3.2017 17:51
Foto

A71l29e46š 13H11o73d21i33n74a 9600289678534

A jak by to mělo být podle vás? Aby matky pečovaly, vychovávaly, rozhodovaly a otcové jen platili a dělali to, co matka řekne?

0/−9
22.3.2017 18:15
Foto

H90a21n43a 25V23l12k42o87v10á 9345674742344

Pane Hodino, mnohokrát jsem se přesvědčila, že diskutovat s vámi nemá smysl. A protože momentálně nemám čas ani na blogy svých oblíbenců, s vámi ho ztrácet nehodlám. Vaše ratlíkovská zuřivost je občas zábavná, tentokrát si ji nechám ujít.

+12/−1
22.3.2017 19:03
Foto

A47l25e33š 24H57o57d88i41n26a 9500289548564

Jsem zvědavý, jak dlouho to vydržíte. ;-D

0/−4
22.3.2017 19:12

M74a68r69e13k 27V37a37l68i41č42e56k 2481889904270

no jo, kdyz on pan JXD nepise o rodine tak, jak si predstavuje Vas institut, ze jo? v tom to bude. mam dojem, ze byste se stejne vyjadril k textu i tehdy, kdyby pod nim byl podepsany jiny autor - o JXD ani tak nejde, ale hodil se do headlinu. je treba mit na pameti, ze svet se netoci jen tak, jak nektere instituty piskaji...

+21/−1
22.3.2017 14:17

D27a82v29i22d 45V36l49k 6726175508467

Přesně.

0/0
22.3.2017 16:40

A69d20a64m 59M94i91k96u68l54á66š29e40k 2314497460955

Karma. Plně s autorem článku souhlasím, není nic sluníčkového na propagování rovnosti obou rodičů, sluníčkové by bylo propagovat, aby tatínci svým ratolestem pletli svetry a maminky se věnovali své kariéře, při čemž na děti by si udělaly čas hodinku či dvě týdně. :-)

+3/−8
22.3.2017 14:06

J77a83n 90R66i19c68h96t24e97r 5672972423215

A kdyby ta reklama zněla "oblečení má pevnější lem, což znamená méně práce pro tatínky", bylo by to v pořádku? Nebo by tam mělo být "pro maminky a tatínky"?

Já nevím, jak tomu kdy bylo u autora blogu, ale u nás šila vždy maminka, protože táta byl dlouho v práci. A bylo tak tomu i v rodinách mých spolužáků. Vychovávaly především maminky, jakkoli otcové měli obvykle u nás všech větší, smím-li to tak říci, úctu. Ve chvíli, kdy nám maminka vynadala, otci obvykle stačil pohled.

Bez ohledu na reklamy.

A tvrzení, že "otec rozhodoval o dětech" mi, nezlobte se, zavání středověkem.

Problém totiž není v reklamách a slovíčkaření, problém je v době, kdy "normální" rodina je spíše přežitkem. A to opravdu nevyřešíte bojem s reklamou (navíc pravdivou).

+18/0
22.3.2017 13:40
Foto

A47l28e95š 94H76o90d67i58n75a 9820619558904

Nevím, jestli jste si všiml, že za reklamu se omluvil i její zadavatel, obchodní řetězec. Uznal tedy, že pochybil. Fathers4Justice tedy slavili dílčí úspěch, a to se počítá - i když ho dosáhli způsobem, který se někomu nelíbí. Řekněme že feministickými metodami. Ale za to je dokonce chválím - jen hlupák se totiž nedokáže poučt z úspěšné taktiky nepřítele a aplikovat ji, ale bude si stále myslet, že vše vyřeší křupanským rozmlácením huby.

Nicméně nepostřehl jste především to, že v článku mi nešlo primárně o nějakou hloupou reklamu. Ale o to, jestli obhájci otcovství jsou nějací sluníčkáři, jak je podle mě křivě označil Doležal, nebo spíš jejich pravý opak, jak si myslím já (bez ohledu na používané metody jejich "boje" - viz výše).

Já se totiž opravdu snažím dívat na věci z pohledu hodně nadčasového a ne jen z pohledu posledních několika desetiletí, jak je popisujete ze své rodiny. Proto i vaše "zavánění středověkem" vnímám spíš jako pochvalu.

0/−7
22.3.2017 14:05

J32a71n 59R62i88c89h94t88e53r 5932332593785

Všiml jsem si, že se omluvili. A to je na tom to nejhorší - dnes se každý raději rychle omluví i za úplnou hloupost, jen aby nebyl nařčen z rasismu/náboženské nesnášenlivosti/genderové nevyváženosti/antifeminismu/sexismu apod. Stačí dostatečně hlučný křikloun.

Mimochodem, ten Matt O’Connor má výhrady i vůči názvu společnosti Mothercare, která se specializuje na těhotenské výrobky. „A kde je Fathercare?“ ptá se pan aktivista. Zřejmě má pocit, že těhotenské výrobky by se měly vztahovat i na členy Father4Justice (protože normálnímu chlapovi by takový název přišel normální).

Původně se prý mělo jednat o sdružení hájící právo mužů (po rozvodu) vídat své děti. Jak s tím souvisí tohle, to mi hlava opravdu nebere.

Ale možná jen nejsem dostatečně "vyvážený".

+18/0
22.3.2017 15:38
Foto

A59l50e66š 45H95o34d97i35n43a 9290109438364

Možná to jen dostatečně nedomýšlíte. Pokud bude společnost, třeba i v reklamě, spojovat děti jen s matkami, pak je bude snáze připravovat o otce i při rozvodu.

No a pokud jde o Mothercare, nemyslím, že by Fathers4Justice chtěli nosit těhotenské výrobky, to je jen vaše zbytečná urážka. Spíš by chtěli, aby se otcovská péče (Fathercare) také propagovala jako mateřská (Mothercare), třeba i v nějakých názvech. A na společnost s názvem Mothercare mají políčeno od doby, kdy její reklamní tváří byla matka dlouhodobě bránící otci v kontaktu s dětmi (taková jejich Ivana Jirešová).

viz http://www.fathers-4-justice.org/2015/07/fathers4justice-call-for-boycott-of-mothercare-over-allegations-myleene-klass-denied-dad-access-to-kids/

+1/−4
22.3.2017 16:07

J72a55n 37R29á17ž 1179143634760

Tvrzení, že propagace myšlenky, že o děti, zvláště v předškolním věku se má starat primárně matka, je chybou, která bude snáze připravovat o otce při rozvodu, zavání demagogií.

V jste tak zaujatý svými předsudky, že Vaše tvrzení jdou velmi často proti sobě. Na jedné straně obhajujete tradiční uspořádaní rodinných vazeb a historicky prověřenou úlohu otce a matky a na druhé straně obhajujete činnost organizace, která bojuje s větrnými mlýny imaginárních práv otců. Buď rodinné vazby fungují na tradičním základu,kde otec hraje nezastupitelnou roli, což je výhradně záležitostí partnerů tohoto vztahu nebo nefungují a dříve, či později se rozpadnou. Žádné snažení nějakých nátlakových skupin zvenčí s tím nic nenadělá. A moje zkušenost napovídá, že obvykle, když muž po dobu manželství neplnil své primární mužské funkce a díky tomu neměl patřičný respekt u dalších členů domácnosti, tak po rozvodu je ten, kdo stále brečí za větší ochranu otců.

+8/0
22.3.2017 19:07
Foto

A74l51e48š 14H19o51d25i58n74a 9110709268214

Pokud někdo bojuje za práva otců, bojuje i za jejich historicky prověřenou úlohu v životě dítěte. V tom není žádný protiklad.

+1/0
22.3.2017 19:11
Foto

T17o17m19á47š 65J31a91d95l37o40v62s55k63ý 5327433255748

Pane Ráži, mohl byste prosím více rozvést myšlenku, že muž si neplní v manželství své primární mužské funkce a proto nemá respekt u členů domácnosti? Co konkrétně to ve Vašem okolí obnášelo?

+1/0
22.3.2017 20:08

K26l52á73r95a 73T90r92n56k29o88v82á 3284699354419

Už jste konečně otěhotněl?

+5/0
23.3.2017 9:48
Foto

J64i56ř44í 29T21ř96e68s48o41h83l77a23v18ý 7510620870

Z meho pohledu jste se timto blogem stal soucasti toho liberalniho systemu plneho slunicek, ti taky rvou kvuli kazdy hovadine

+3/0
22.3.2017 10:18

J92a25n 59R36á53ž 1729463214430

R^

+1/0
22.3.2017 19:07
Foto

V27í54t 18J12a12n23š19a 4699370238

Já jsem si dal tu práci a přečetl jsem si citovaný článek. Nepovažuji se za příznivce JXD, považuji ho ,,jen" za zkušeného novinářem, ale co mohu z určitostí napsat, že autor blogu nepochopil, nebo přiznejme, nechtěl pochopit obsah článku pana JXD. Já s ním naopak souhlasím. Má to hlavu patu. Také si myslím, a souhlasím s JXD, že otcové ve většině fakt nezašívají ponožky dětem. Ale připustím, že autor blogu ano. Lidi jsou různí. Souhlasím také s tím, že většina heterosexuálních mužů, když je chlap s dítětem sám, tak, věc raději vyhodí a koupí novou. Ale co my víme o autorovi blogu? Třeba po nocích štupuje, i když to dnes nedělají ani maminky. Je možné, že autor blogu, přesně napůl se svou ženou, doma vyváženě (!) pere, žehlí, plete, vyšívá, vyspraví jehlou a nití kde co. Jeho manželka může třeba vymalovat, nebo opravit vysavač, hodit auto na technickou. Co my víme. Ale já tohle neznám, když se dívám kolem sebe, přijde mi to nerealistické, neobvyklé, zvláštní. Nicméně, autor blogu je jiný. Protože vše je možné. Jsou lidi s dvěma hlavami, jsou lidi bez ruk a jí nohama. Vše je, velmi výjimečně a nezvykle možné. Ale je možné, že jen nepochopil obsah článku, je to obyčejný sluníčkář a za chvíli nám tady bude radit, že těhotný by měl být člověk a ne žena, že tráva je červená a voda teče do kopce. Ale jednu radu pan JXD autorovi blogu a jemu podobně smýšlejících dal. Aby vše bylo korektní a vyvážené, měl by si autor blogu taky kupovat každý měsíc menstruační vložky. Proč? Protože muž a žena jsou si přece rovni! Mezi ním a ženou není rozdílu. Když ony, tak i on.

+20/−2
22.3.2017 8:09
Foto

A97l75e97š 94H63o28d82i35n64a 9880239788484

Přestože jste napsal tak dlouhý, rádoby vtipný příspěvek, asi jste o něm moc dlouho nepřemýšlel. Protože jste nepochopil, nebo nechcete pochopit, že mi vůbec nejde o to, jestli konkrétně já, vy nebo někdo jiný štupuje ponožky. Ale o to, že je špatné, když se v reklamě spojuje starost o děti pouze s matkami a vytváří se tak dojem, že pouze matka a dítě patří k sobě. A když proti tomu někdo vystupuje, není to sluníčkář, ale naopak ten, kdo chce připomenout veskrze konzervativní hodnotu otcovství.

+3/−6
22.3.2017 9:30
Foto

V76í36t 94J34a54n74š15a 4219820968

Zkusím to tedy stručněji :-) Obchodní řetězec použil slogan, cituji:,,Zesílené okraje déle vydrží, takže maminka bude mít méně práce.“ Myslím, že je to trefný, přesný, lehce pochopitelný slogan, kterému rozumí běžný muž, ale i žena. Pokud v tom někdo vidí naznačování, že jen ženy se starají o děti a muži ne, tak jen nedokázal slogan pochopit.

V Ostravě byla reklamka, která měla slogan:,,Reklama až oči přecházejí" a pod tím byly oči, které přecházely přechod pro chodce. Možná tím chtěli naznačit, že oči mají nohy a chodí po přechodu pro chodce. Možná ani tuto reklamu někdo nepochopil. Ale mě se z vás rozum spíše zastavil. :-)

(co mě štve, že se obchodní řetězec omluvil za něco docela fajn. Vyměkl. Omluvil se těm, kteří ani takovou prostou reklamu nepochopí, přitom by mohli to zboží taky koupit. To jediné mě štve. Korektnost, omluva nebystrým lidem. Vím, že jich je nejvíc, ale to není důvod k omluvě. Omlouváme se za chybu, tohle chyba nebyla)

+5/0
23.3.2017 16:42
Foto

M18a76r79c24e40l 39M80a64t13u48š24á49k 4887274269633

Kupoval jsem Reflex mnoho let. Mám doma originál první číslo. Do té doby, kdy tam byli JXD a Šafr, pak jsem do nich nedal ani halíř. Vám karma pane!

+1/−4
22.3.2017 6:32
Foto

P71a35v89e21l 55M53a14c74h69a34č75e27k 5841242613

Označit někoho sluníčkářem nemůže být lež, protože by v tomto státě byly tisíce až statisíce lhářů. :-)

0/0
20.3.2017 23:03

R18o86b91e11r85t 85H48o67r93á34č17e57k 5742986626855

Fathers4Justice má bojovat za porušování konkrétních práv otců a nesnažit se trapně o boj na ideologické úrovni. Pak je tu další neziskovka, která by chtěla "narovnávat" svět. Rv

+23/0
20.3.2017 19:44
Foto

A15l17e38š 21H42o84d91i84n62a 9330759498704

Však oni tak také bojují. Ale toto není zase tak špatný symbol. Aspoň si lidé uvědomí, jak se na nás z takových reklam opakovaně valí pojem "matkadítě" a že pak stokrát opakovanou lež berou jako pravdu.

+2/−8
20.3.2017 19:51

R15o15b46e28r33t 62H40o12r34á25č76e85k 5852316266315

Já se považuju za dobrého otce, ale matka je prostě důležitější jak pro mě tak pro moje děti...

+8/0
21.3.2017 20:59

J45a55n 10R69y70s88k22a 2766854498757

Na vas pane Horáček nevyzbyl čas a ted jen opakujete rodinný vzorec.Tak snad u vnoučat,co?

Odpovědný rodič se do socialisticke soutěže o důležitost nezapojuje,jen ma proste čas na deti a proto ho vnímají jeho deti rovnocene.

+2/−1
22.3.2017 10:37

J11i10ř25í 33K62i72n28d33l 2298127203557

Jiří X. Doležal měla opět pravdu jako vždy, když kritizoval organizaci Fathers4Justice, která spustila humbuk proti Britskému obchodnému řetězci Marks & Spencer, který u dětského oblečení uvedl, že oblečení má pevnější lem, což je méně práce pro maminku, protože zesílený lem vydrží déle.Podle uvedené organizace tohle sdělení bylo sexistické a obchodní řetězec jej musel změnit a omluvit se. Takže i podle mého názoru je tato organizace sluníčková.RvRvRv

+22/−1
20.3.2017 18:50
Foto

A75l10e55š 13H81o23d43i55n97a 9700689418864

"Jiří X. Doležal měla opět pravdu" - podařilo se vám kouzlo nechtěného...

+1/−2
20.3.2017 19:25

J29i49ř10í 43K25i34n50d46l 2228637103347

Jo to máte pravdu;-D. Nechci se omlouvat, ale manželka pořád dokola říkal, že toho mám nechat a jít vykoupat vnuka. Takže jsem pospíchal to dopsat.

+6/0
20.3.2017 19:43
Foto

A98l53e33š 23H13o92d11i43n44a 9530929708434

No tedy. Organizaci, která nechce přisuzovat starost o děti pouze matkám, označujete jako sluníčkovou. Sám přitom jdete koupat prcka a ještě se při tom necháte komadovat manželkou. Vítejte tedy mezi echt sluníčkáře!

+1/−5
20.3.2017 19:49

J18i94ř72í 16K30i12n38d56l 2918757523787

Jsou věci, které jsou ženám dané, ale muž se je musí naučit. Co je sluníčkové na vykoupání vnuka. To je věc, kterou zvládne i cvičená opice, ale chtít po mě abych šil, tak to je věc, která je mně na sto honů vzdálená.

+7/0
20.3.2017 20:33



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.