Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M24i19l34o17š 82D69v47o65ř44á49č75e86k 2375198370834

Ten pan je zatim toliko dite. Ale zase natolik velke, aby si melo uvedomit svuj detsky pohled na svet.

+2/0
17.1.2017 9:43

J35i47ř86í 52V37o49n69d57r53á47č51e89k 5176514780134

To o té výchově poučuje ten dorostenec z fotografie? 8-o

+6/0
16.1.2017 13:39
Foto

A36l16e57š 28H86o93d65i84n75a 9730859178604

Ano.

+1/0
16.1.2017 14:00

Z28d13e48n12ě76k 33K53o38v32á54ř 9748499769635

Jiny takovy dorostenec, homosexualni aktivista Mgr. Josef Smrž pracoval na OSPOD jako kurator.....

+1/0
16.1.2017 15:04
Foto

J45a27n 56F57i91a70l71a 8603311603198

Tomu dorostenci je 23 let. Přesto ale děkuji, že mě vidíte mladšího. ;-D;-D

0/0
16.1.2017 20:57

J96a41r81o12s75l63a62v62a 96K34a43n13i87o40k28o35v74á 7132619812777

No, vidím vás "naživo" poprvé, i info o vašem věku. A to se při svých "obrovských rodičovských zkušenostech" neustále leckde stavíte na stranu nespravedlnosti... Směšné... pane teoretiku..

+2/0
17.1.2017 21:16
Foto

J19a40n 30F66i29a25l93a 8453871673818

Já se nestavím na stranu nespravedlnosti. To jste teď řekla vy. ;-D;-D Každopádně biologické rodičovství není žádné umění. Ostatně mnozí nevlastní rodiče jsou pro dítě mnohem lepšími lidmi, než jejich vlastní krev. Biologická matka musí dítě alespoň donosit a porodit, kdežto heterosexuálnímu muži k otcovství postačí se minimálně jednou na matce dítěte vyřádit.

0/−1
17.1.2017 21:28

Z86d92e79n90ě71k 35K56o89v21á86ř 9788389129245

Pane Fialo, nechcete jít pracovat na náš OSPOD místo Mgr. Smrže?

0/0
18.1.2017 10:56
Foto

J67a27n 73F44i96a56l68a 8783401863118

Moc rád. Kdy je výběrové řízení?

0/0
18.1.2017 13:33

J61a44n 55S47m68e26j18k65a61l 3255946608367

no a vidíte , že to není tak jednoduché, vy můžete dovádět na registrovaném partnerovi jak chcete a děti jsou kde ?

+1/0
18.1.2017 13:29
Foto

J62a48n 56F70i69a89l40a 8113271523608

V tom máte pravdu. My si ty děti buď musíme adoptovat, anebo si sehnat chodící inkubátor. Holt to máme v tomto směru těžší.

0/−2
18.1.2017 13:32

J97a29n 11S90m21e22j18k61a91l 3895206908107

a máte na to vůbec právo? viděl jste v přírodě homosexuální pár s potomkem?

+2/0
18.1.2017 13:44
Foto

J51a52n 70F70i72a49l97a 8723651463808

samozřejmě, že mám na to právo. zkuste mi v tom nějak zabránit.

0/0
18.1.2017 18:15

T57o98m96á18š 49H56o98l43e90k 5945490481257

Vy se zase musíte smířit se svou homosexualitou a s tím, že dítě patří do rodiny - k mámě (to je vždy žena, víte ?) a k tátovi (to je vždy muž, víte ?). A protože dítě patří do své rodiny, nemůže ho vychovávat nějaký svazek dvou mužů nebo dvou žen. A pokud se tak děje, je to porušování lidských práv toho dítěte. Rodina dítěte je vymezena jeho tátou a jeho mámou a příbuznými táty a mámy. Pokud táta a máma nežijí spolu, že pořád rodinou toho dítěte jeho táta a jeho máma.

+2/0
18.1.2017 14:48
Foto

J26a54n 48F17i42a67l45a 8523561563298

A jak nám v tom chcete zabránit, vyjma těchto planých výkřiků do tmy? Stejně si uděláme, co budeme chtít. ;-D;-D

0/−2
18.1.2017 18:18
Foto

H27a29n68a 38V77l53k86o41v81á 9295434212254

Vaši zpupnost nechápu. Přinejmenším, za současných legislativních podmínek, k tomu budete potřebovat ten "chodící inkubátor".

Jak jste mladý, tak jste hloupý.

+1/0
18.1.2017 18:26
Foto

J10a21n 45F89i76a98l14a 8123131553538

Všude budu potřebovat chodící inkubátor, pokud nebudeme s manželem chtít absolvovat ten zdlouhavý adopční proces.

0/−1
18.1.2017 18:29
Foto

H27a11n90a 40V97l11k38o10v52á 9775894302864

Tak hlavně jestli je manžel tak bohatý aby to zaplatil.... Připomínáte mi kikiny co zdobí zazobané heteráky. Všechno se dá koupit a vy budete mít hračku... Raději byste se neměl veřejně vyjadřovat - děláte homosexuálům medvědí službu.

+1/0
18.1.2017 18:53
Foto

J70a65n 47F17i17a66l95a 8823431323168

Tak ať. Nás totiž vaše názory nezajímají. Jen nás klidně odsuzujte a nenáviďte. ;-D;-D;-D

0/−1
18.1.2017 18:57
Foto

H30a31n55a 75V57l52k26o24v72á 9255204752614

Jak už jsem psala - jak mladý, tak hloupý. Víte, mně jste ukradený, jen je mi líto těch dětí, které budou mít dva tatínky, z nichž přinejmenším jeden na rodičovství není zralý. A k nenávisti mám daleko. Mezi homosexuály mám přátele. Ovšem chytřejší a vyzrálejší než jste vy. Vy byste mi byl k smíchu i jako heterosexuální muž, popřípadě velmi jednoduchá žena.

+1/0
18.1.2017 19:16
Foto

J56a43n 80F90i42a68l46a 8193901583288

No vidíte, jak spolu nakonec dokážeme dobře vycházet. :-):-)

0/0
18.1.2017 20:38

P21e61t95r 93S46k59á69c83e77l 6834199759

Skutečně obsáhlé příspěvky zde jsou. Ale nezastíní fakt, že za ztroskotání manželství a porušení manželské smlouvy mohou obě strany. Někdo víc, někdo míň, co já vím. Vzpomněl jsem si na příběh ženy, v němž její dcera po letech zpětně se matce diví, proč neopustila se svými šesti dětmi manžela. Manžela, který se opíjel, netajil se s poměrem s jinými ženami, apod. Matka jí odpověděla: "Proč bych ho opouštěla? Víš, jak J.Kristus za nás trpěl? Moje utrpení bylo nesrovnatelně menší a dalo se, jak vidíš, vydržet".

Čímž nechci sdělit, že bychom všichni měli být světci a jen trpět. Strpět bychom ale mohli závadný stav v manželství a vždy najít východisko. Zdravým rozumem se dají zvládnout všechna úskalí na cestě životem...R^

+3/0
14.1.2017 22:08

R54o61s52t10i60s75l56a70v 60M88a85j60e73r 2843152499748

Máte pravdu, ale dnes se spousta rozhodnutí dělá ukvapeně, impulsivně. Doba je prostě taková, to člověk nezmění.

+2/0
16.1.2017 13:45

P85e96t39r 71S36k64á95c55e32l 6774239549

Ale změní, chce to jen zdravý rozum a jednat kompulzivně. Odpovědnost je pojem, jehož obsah se některým vychovatelům nepodařilo předat jejich žákům. Měli by vrátit školné...R^

+1/0
16.1.2017 23:05

R36o96s76t47i66s35l38a89v 67M85a43j43e87r 2673312749458

Dle mého názoru mají děti odpovědnosti učiti rodiče, škola to pak má jen pilovat.

+2/0
17.1.2017 11:53

J30a61r54o30s18l91a86v78a 13K28a96n55i54o38k96o43v25á 7332909182227

Přesně!!!

0/0
17.1.2017 21:12

T16o58m75á58š 16H98o62l95e83k 5675420301197

Souhlasím, že děti by po rozvodu automaticky měly jít do péče obou rodičů (pokud oba o děti pečovat chtějí). Výhodou není jen zachování péče obou rodičů a nezpřetrhávání rodinných vazeb, ale také omezení zbytečné byrokracie a moci úřadů, zamezení přetahování o děti. A upřesnil, že soudy často ani nehledají toho "lepšího" rodiče, ale při svém rozhodování bez nějakého dokazování a zjišťování používají genderově diskriminační kritérium - apriori je lepším rodičem matka, a to i v případech, kde je ona tím problémových rodičem.

+5/−1
12.1.2017 8:26

Z11u26z68a34n27a 15B88e67n63d17o41v43á 2236562453988

Automaticky rozhodně ne, vždy by se mělo přihlédnout k situaci a konkrétnímu dítěti. Taky by oba rodiče měli bydlet poblíž, aby dítě mělo pořád stejnou školu, kamarády, kroužky atd.

+2/0
12.1.2017 11:08

T71o43m39á66š 33H23o12l77e70k 5125910341817

-- "by se mělo přihlédnout k situaci a konkrétnímu dítěti." Kdo by měl dělat to "by se mělo" ? Nekvalifikovaná, nekompetentní a genderově podjatá soudkyně ? To bychom byli tak, kde jsme nyní. Soudy navíc nemají čas a schopnost zjišťovat nějakou konkrétní situaci v každém případě. Je to pod jejich rozlišovací schopnost a proto si to zjednodušují pravidlem - matka je vždy lepší než otec a otec to má platit. A navíc už z principu nelze hodnotit, kdo je lepší rodič, kdo dá dítěti do života více. Dítě potřebuje oba své rodiče a má je takové jaké má. Je tam biologická vazba. Jaké mohou být ta kritéria, které řeknou, že táta je horší rodič ? Např. : někdo by řekl, že nezodpovědný, umělec, hudebník je horší rodič než solidní bankéřka. Ale třeba právě pro to dítě bude lepší, když mu mírně nezodpovědný, otec bohém předá své umělecké dovednosti. To je jen případ. Ale platí, že nikdo neví, co je pro něj v životě to dobré. A nikdo to neumí určit ani v případě života dítěte. Jistá je jen biologická vazba a z ní vyplývající citová vazba a pocit odpovědnosti vůči dítěti. A právě ten automatismus ohledně péče obou rodičů zajistí omezení zbytečné byrokracie, moci úřadů, zamezí genderové předpojatosti či ponižujícímu zjišťování kdo je vlastně ten lepší rodič. Soudy či úřady musí zasahovat pouze, když jeden rodič je prokazatelně nevhodný pro výchovu (tyran, sexuální deviant, alkoholik, narkoman) a vůči dítěti se chová trestným způsobem.

-- Ano, souhlasím, že oba rodiče měli bydlet poblíž, aby dítě mělo pořád stejnou školu, kamarády, kroužky atd. Ten rodič, který se odstěhuje z okolí bydliště dítěte by měl automaticky ztratit možnost péče o děti. Bez ohledu jestli je to matka nebo otec.

+8/0
12.1.2017 12:16

Z29d59e63n35ě44k 36K80o74v90á16ř 9858299539525

Tesat do kamene.

+2/0
12.1.2017 13:49
Foto

T50o44m24á91š 52J26a95d21l34o13v62s85k86ý 5237893625258

Ženy by rozhodně neměly mít automaticky stejné platy jako muži, vždy by se mělo přihlédnout ke konkrétní pracovní náplni, kterou ředitel sepíše tak, jak se mu bude hodit. Ženy by rozhodně neměly být automaticky zastoupeny v dobře placených funkcích veřejné správy a soukromých firem, vždy by se mělo přihlížet k dlouhodobým plánům a personálním požadavkům, které si vedení stanoví tak, jak se mu zrovna hodí. Doufám, že jednodušší feminy vědí, co je to ironie.

+2/0
13.1.2017 9:56
Foto

H22a64n85a 43V57l77k18o77v29á 9635344802374

:-) Problém je v tom, že ženy za stejnou práci v ČR dostávají 80% platu mužů. Kromě toho čelí předpokladu, že budou rodit a tudíž jsou pro firmu při výběrovém řízení neperspektivní.Předpokládám, že to se vaší partičce jeví jako správné a logické. Nicméně přirozená role matky, která rodila a o dítě se starala v 80% času - to už je irelevantní.

+3/−2
13.1.2017 11:33
Foto

T53o47m78á70š 61J43a55d19l49o17v84s17k35ý 5607713585488

Paní Vlková, nechci mluvit za partičku, my jsme navzájem nezávislé osobnosti, ale minimálně já považuji za správné a logické, že ženy rodí, protože muži rodit nemohou a jinak by lidstvo vymřelo. Přirozená role matky (těhotenství, porod, kojení) hraje roli maximálně do dvou let dítěte, dokdy jsem ochoten akceptovat rozdíly mezi otcem a matkou. Ale všichni z oné partičky už mají děti větší, tak se nedivte, že mají pocit, jako by pár hodin v porodnici znamenalo výsadní postavení nad otcem na desítky let.

+2/−1
13.1.2017 11:45
Foto

H67a83n37a 89V72l63k67o18v92á 9655164232324

Nezlobte se, ale všichni do jednoho jste pro genderovou vyváženost jen v případě, že se Vám to hodí do krámu. A to se mi nezdá fér, proto k této partičce přistupuji s velkou rezervou. Kromě jiných důvodů.

+2/0
13.1.2017 11:52
Foto

T62o71m39á95š 58J25a16d26l61o55v16s15k71ý 5577103365328

Opravdu? A v čem jsme diskriminační? Že nemenstruujeme, nerodíme a nemáme mléko?

0/0
13.1.2017 11:56
Foto

H27a45n29a 79V95l49k53o47v79á 9825204622674

Máte to v mém příspěvku - v přístupu k ženské kariéře. Zdá se Vám fér, že ženy dostávají menší plat než muži. Snad právě proto, že menstruují, rodí a kojí.

Jsem obklopena schopnými ženami, které podávají v práci rovnocenný výkon s muži. To, že žádají stejné ohodnocení je pro Vás "feminismus".

0/0
13.1.2017 12:01
Foto

T76o49m94á27š 53J23a76d38l11o56v52s32k16ý 5377303835108

Paní Vlková, zrovna u Vás jsem tipoval, že smysl pro ironii máte. Chtěl jsem ukázat, že když rovnost, tak úplná a bez blbých výmluv. Já jsem pro, aby ženy dostávaly stejný plat jako muži, při stejných zásluhách, bezdětná žena klidně může dělat kariéru jako muž. Ale odmítám filozofii, že protože ženy rodí, tak mají výlučné právo na dítě na mnoho let, protože muž přijde k dítěti pohodlněji.

+2/0
13.1.2017 12:08
Foto

H16a67n80a 70V48l70k93o51v66á 9315854582774

No vidíte...bezdětná žena... A to právě vidím kolem sebe. V posledním roce dvě mé známé dokončily studia. Lékařka nejdřív pochybovala, že v oboru gynekologie najde práci - zájem byl pouze o muže. Pomohlo jí, že hovoří plynně anglicky a francouzsky, zcestovala půl světa a dvakrát absolvovala Erasmus. Muži na její místo stačil diplom z lékařské fakulty.

Druhá - marketing. Absolvovala náročné tříměsíční výběrové řízení a musela slíbit, že nebude rodit. (Muže se na toto zřejmě nikdo neptal).

Třetí se loni rozváděla - byla vdaná za podnikatele, přestože vystudovaná lékařka byla do 35 let "doma s dětmi" na přání svého manžela. Kariéru začínala na zkrácený úvazek a při rozvodu právě kvůli své kariéře stála o střídavou péči. Přesto té "péče" dává přece jenom víc než tatínek. Tak nějak na to byli všichni zvyklí....

To není jenom o rození, pane Jadlovský.

0/0
13.1.2017 12:19
Foto

T41o94m62á92š 78J66a19d54l13o85v58s92k25ý 5877763575888

Aha. Čili když se setkaly tři Vaše kamarádky s diskriminací, tak na oplátku bude společnost diskriminovat všechny muže, kolektivní trest za toho personálního ředitele?

Ke konkrétním případům, ta první kamarádka místo dostala, tak si asi nestěžuje. Ve druhém případě pravděpodobně Vaše kamarádka odpovídala na otázku, zdali bude její pracovní nasazení v nejbližší době nerušené a určitě ji nikdo do ničeho nenutil, na místě zaměstnavatele je to podle mne věcná otázka a to že nekladl otázku ze závorky mi připadá normální. Třetí kamarádku máte pokrokovou a jak se s manželem dohodla, tak to má, to je věc každého.

0/0
13.1.2017 12:28
Foto

H21a33n62a 78V76l52k80o96v37á 9775114752864

Pane Jadlovský, klouzáte k demagogii a to mne u Vás trošku překvapuje.

Tyto tři příklady hovoří o tom jak to v naší společnosti chodí....Teď si představte, že by ta třetí kamarádka byla doma s dětmi jak si přál její manžel, kariéru by upozadila, věnovala se pouze dětem což mimochodem dělá ve větší míře než její manžel dodnes, a v této situaci by ji zastihnul rozvod - a bez ohledu na rozdělení rolí by muž trval na střídavé péči (což se běžně děje). Ponechám-li stranou majetek, byla by takříkajíc "namydlená". Její životní roli - mateřství na plný úvazek - by jí totiž (i těm dětem) někdo přetvořil ze dne na den. A tak to prostě chodí, což vnímám ze svého ne tak blízkého okolí. To jsou potom ty děti, co mají jeden týden ve škole všechny pomůcky, svačinu a vyžehlené oblečení - a druhý týden jsou nevyspalé, protože do noci seděly u počítače.

Nechci paušalizovat, ale nějaké tradiční rozdělení rolí v naší společnosti pořád ještě existuje a pokud ho akceptujete jako logické v případě zaměstnání (ženy by automaticky neměly dostávat stejný plat jako muži....), bylo by fér ho akceptovat i v případě rozdělení porozvodové péče.

0/0
13.1.2017 12:54
Foto

T90o90m79á33š 24J56a68d23l58o62v73s55k12ý 5807323765338

Já vím, že se to stává a věřím Vám to. Ale není to důvod, proč by se mělo druhé pohlaví za trest diskriminovat v něčem jiném. Každý svého osudu strůjcem - ta první kamarádka byla jistě natolik dobrá, že by místo dostala i jinde, ve druhém případě si dokážu představit, že kdyby muž řekl, že chce být po narození dítěte doma, že by mu kladli stejné překážky a ta třetí kamarádka nezůstala doma na přání muže, ale dohodla se s ním na tom. Mohla klidně říct, že děti nechce a honila by kariéru stejně jako manžel.

A znovu - akceptuji jako logické, že ženy rodí a nemohou být od promoce do důchodu ve stejném stoprocentním pracovním nasazení jako muži, o délce té doby se dá diskutovat, já dávám dva roky na jeden porod. Rozdílné platy byla ironie, což je řečnická forma, která záměrně přehání a vyslovuje něco jiného, než je myšleno, aby tím dosáhla humorného účinku a zesměšnila předchozí argument. Mrzí mne, že nebyla pochopena, chtěl jsem tím říct předchozí diskutérce, že její argumenty by se daly uplatnit někde jinde proti ní, ale opravdu Vám slibuji, že já sám bych to neudělal.

0/0
13.1.2017 13:07
Foto

H81a27n93a 76V19l62k95o97v64á 9525814942504

Věřte, že já mám pro ironii pochopení. Smutná je ovšem skutečnost, že v případě rozdílných platů se v naší společnosti o ironii nejedná.

0/0
13.1.2017 13:12
Foto

T87o18m78á25š 93J67a23d91l73o29v87s75k62ý 5697873335738

A v přístupu k dětem po rozvodu je to stejné, jen se diskriminuje obráceně. Víte, nepřipadá mi čestné křičet o rovnosti a zároveň někde jinde diskriminovat. Já vyrostl ve starém modelu, jestli někomu vyhovuje - prosím, dokážu akceptovat úplnou rovnost - stejné platy a střídavka, ale rozhodně ne stejné platy, kvóty na funkce a přitom děti patřící matkám. A to je podstata všech těchto článků a všech nespokojených mužů.

0/0
13.1.2017 13:19
Foto

H71a58n30a 14V95l82k81o20v81á 9385824342584

Víte, nechce se mi s Vámi dohadovat dokolečka - už jen proto, že mám nějaké povinnosti a budu muset končit, nicméně - od Vás to možná byla ironie (nejspíš jste si všimnul, že Vás považuji přece jen za trochu jiného než je pan Hodina), ale od většiny Vašich souputníků bych "rovné platy" neočekávala.

Já sama souhlasím s Vámi - "rovné platy" a střídavka. Pokud ovšem v rodině zůstala žena doma až do 15 let dítěte, měla by mít nárok nejen na větší podíl péče o děti, ale i na výživné pro svoji osobu. Ono se v 45 dost špatně začíná... a pokud se na tomto modelu dohodli, měli by oba nést zodpovědnost.

+2/0
13.1.2017 13:35

T14o86m27á18š 74H65o76l86e85k 5635630401177

S vaším druhým odstavce souhlas. Nicméně si myslím, že to že údajně nejsou rovné platy je nesmysl. Ve státní správě a všude kde jsou tabulkové platy jsou platy dány tabulkama. A v soukromé sféře se platí podle výkonu a ne podle pohlaví. Pokud muži jako statistická množina mají vyšší plat než ženy, je to tím, že více vykonávají lépe placené profese. Pokud půjde žena fárat do dolu, tak bude mít větší plat než muž učitel v MŠ.

+2/0
13.1.2017 13:43
Foto

H96a15n11a 56V92l18k74o89v80á 9325744452914

Pane Holku - na tu rozdílnost platů v soukromé sféře (třeba na manažerských pozicích v obchodních společnostech) jsou vypracovány i statistiky...

Co se týká státní sféry - zejména úřady - máte pravdu. Nadto státní sféra je na rozdíl od soukromé ochotná i přijímat ženy.

0/0
13.1.2017 13:56

T34o95m15á22š 39H39o67l24e25k 5105570541937

Co se týče těch manažerských platů v obchodních společnostech tak tam rozdíly zřejmě jsou. Ale nejsou způsobeny genderovými postoji, ale tím, že podmínky, které si vysoký manager vyjedná závisí na tom co uchazeč o pozici požaduje a s jakou razancí si o to řekne. Muži jsou prostě častěji ctižádostivější / průbojnější / drzejší / asertivnější. Ostatně toto jsou vlastnosti, které by měl mít manager. A právě proto jsou v těch funkcích častěji muži a mají vyšší platy.

+1/0
13.1.2017 14:07
Foto

H32a55n86a 84V93l66k72o87v85á 9755194352444

:-)Víte, už musím jít a nechci se hádat. Nicméně - ctižádostivost, drzost, průbojnost, asertivita (občas agresivita): mužské vlastnosti. Pečování, laskavost, důslednost, pečlivost: ženské vlastnosti.

Co je vhodnější k dětem?

Skutečně se nechci hádat a podle mnoha kritérií bych asi byla muž...nicméně mám pochopení pro ten tradiční historický model.

0/0
13.1.2017 14:32

T74o59m67á33š 63H52o71l81e40k 5795800731347

Tradiční model je, že o děti pečuje matka, rodinu živí otec a na výchově dětí se podílejí oba rodiče. Každý mu dává něco jiného a dítě potřebuje oba rodiče u sebe. V menší věku dítěte tráví s dětmi více času matka. Ale už jen PŘÍTOMNOST otce doma je důležitá.

JENŽE ....Jenže v dnešní době máme vysokou rozvodovost a vysoký rozpad rodin. Když dáme dítě jen k matce, tak dítě ztrácí ten mužský svět otce, ztrácí jeho příklad, jeho výchovu, jeho přítomnost. A proto jsou snahy o střídavou péči. Aby dětem byly zachováni oba rodiči. Není to ideální. Ideální je úplná rodina. Ale musíme pracovat s realitou.. Muži se více podobají ženám a ženy mužům. Tak proč by nebyl dnešní muž vhodný k dítěti ?

+1/0
13.1.2017 15:23
Foto

T33o72m92á81š 15J52a11d97l85o28v13s94k38ý 5187713145488

Vidíte, a celá partička, jak říkáte, chce střídavku a nemůže jí dosáhnout. Určitě mají lidé různé názory na spoustu věcí, ale to už je riziko manželství, že si někoho berete a máte ho dobře znát nebo se potom budete divit - zrovna my dva se divíme dodnes.

Domluva v manželství má samozřejmě platit i pro případy, kdy je jeden dlouho doma - dobré penzijní připojištění vidím jako minimum. Být doma 15 let, to už mi připadá hodně a takové dítě už se stejně rozhodne samo, s kým chce být. S ostatním souhlas.

0/0
13.1.2017 14:27



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.