Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

A42l53e29š 42H56o73d77i60n61a 9910889868254

Na chování diskutující slečny Nečasové je vidět, jak si to některé ženy představují. Ony si myslí, že mohou se mohou k chlapům chovat drsně a urážet je, ale běda, pokud by se stejně choval chlap, to je hned oheň na střeše.

+1/−4
11.1.2017 10:50

T59o12m34á68š 42H59o94l85e45k 5425980761927

Je to vidět nejen na chování slečny Nečasové, ale i na řadě dalších (nebudu jmenovat) diskutujících žen na iDnes. Ony mohou muže zesměšňovat, urážet, osočovat muže, ale pokud jim muž napíše že nemají pravdu tak ho ihned nařknou, že nemá rád všechny ženy. Je to až směšné to číst. A opakuje se to pořád do kolečka.

+3/0
11.1.2017 14:02
Foto

A88l36e16š 68H82o41d27i41n66a 9860629278814

Přesně tak. Někdy tak zde postupuje i paní Pšejová (Majová).

+1/0
11.1.2017 14:11

T84o51m26á88š 18H25o40l47e43k 5975920911947

Aleši, nejen ta. Zdaleka nejen ta. A není toto chování jen tu na iDnes, často to vidím v různých partnerských hádkách a konfliktech.

+1/0
11.1.2017 14:22
Foto

J44a16n56a 18M86a43j78o79v85á 4705342846293

No, když se to opakuje pořád dokola, nestálo by to za zamyšlení?

0/0
11.1.2017 14:37
Foto

A13l83e41š 69H66o81d79i41n22a 9110929258204

Tomáš se nad tím zamyslel správně.

+1/0
12.1.2017 0:08

V68e76n60d51u92l18a 74S90z45l81a34u20e77r74o83v13á 7142646557638

Je velmi ubohé zakládat diskusní příspěvky jen ke kritice některého z diskutujících místo reakce přímo na něj. A pokud vím, není to ani povoleno pravidly diskutování (mimo téma).

+1/−1
11.1.2017 16:29
Foto

L32e94o37n63t11ý37n35a 20C25h12v93á55t24a70l32o19v13á 1353295416

Je mi opravdu líto dětí, které mají rodiče neschopné dohody, rodiče, kteří potřebují širokou veřejnost, aby je rozsoudila, ačkoliv si vystačili ve dvou, když dítě plodili. Co to je za vzor pro vlastní dítě? Nechtěla bych být dítětem rodičů, kteří se musí dovolávat zastání veřejnosti, protože nejsou schopni dohody, kompromisů a možná ani nejsou schopni si zvolit normálního partnera a následně všechny tyhle své nedostatky svádějí na soudce, sociální pracovnice a dokonce mediální hvězdy. Opravdu smutný osud takových dětí.

+2/−3
10.1.2017 23:29
Foto

J75a53n21a 47M58a44j56o13v14á 4575182956373

Ono by bylo ideální, kdyby do toho stát nezasahoval, kdyby se "za ním" (státem) vůbec nedalo "jít si stěžovat", protože ta filozofie by byla fakt taková "když jste si děti zplodili, tak si to teďˇlaskavě vyřešte".

Jenže to je utopie.

+3/−1
11.1.2017 0:49

Z69d55e45n80ě33k 86K90o80v48á79ř 9308799409645

Paní Chvátalová, nevím jestli jste spadla z měsíce.

Za rok je systémem zadupáno do země při policejním a soudním vykázání cca 1000 mužů. Nemají žadnou oporu, jsou dehonestováni, společností považovaní za vyvrhele, že vztáhli ruku na ženu. Nemají Ž Á D N Ý způsob jak očistit své jméno. Jen výsměch a pohrdání policie, OSPOD, soudkyně.

A proti nim stojí maminka. Má za sebou děvčata z Bílého Kosočtverce Bezpečí, Intervenčního centra, Rosy, policistku provádějící vykázání, OSPODnici, soudkyni, jež by měla zastupovat zájmy dítěte. To se nebavím o to, že má právníka zdarma (tj. od nás všech).

Teď mi řekněte, jak se s takovou maminkou má tatínek dohodnout.

+4/0
11.1.2017 5:40

Z63d13e60n93ě11k 39K35o32v56á50ř 9258269519915

Z bývalky vypadlo, že jí dnes volala psycholožka z Bílého kruhu bezpečí, že prý točí dokument o DN na ČT.

Moje vysoce inteligentní bývalka však odmítla.

Škoda. Mohla se i veřejnost dozvědět jak "oběť domácího násilí" dopadla po dvou letech a dobrých radách z BKB. A není to úplně ten šťastný příběh z letáku BKB. Tj. obviněná z ohrožení výchovy dítěte (vystavovala ho totiž konfliktním situacím při soužití se mnou), s takovými těmi chuťovčičkami v podobě dávání otisků prstů, focení, vážení na kriminálce před čtyřmi orgány.

OSPOD neustále za zády, neustálá sociální šetření, očumování děcka učitelkami na WC na žádost OSPOD atd.

A to se nebavíme o OSPODnicích vyražených z práce.

+3/0
10.1.2017 17:21
Foto

A78l17e21š 54H84o58d85i11n76a 9720319118424

Dobrá práce.

+1/0
10.1.2017 18:17

Z50d94e14n41ě26k 78K14o91v48á10ř 9958249949965

Dík.

Já bych rád do toho pořadu o domácím násilí šel. Bývalka mi nechce dát telefon na psycholožku co jí volala... Psal jsem mail do bílého kosočtverce, tak uvidíme.

+2/0
10.1.2017 18:31

Z44d33e88n39ě18k 69K48o87v69á72ř 9198359549155

;-D;-D;-D;-D;-D

Bývalka je v nějaké depresi. Hučel jsem do ní co si s psycholožkou z bílého kosočtverce povídaly.

Bývalka psycholožce sdělila, že si návštěvou BKB zničila život, pokud by mohla vrátit čas, nikdy by do kosočtverce nešla. A ať už ji s tím neotravuju.

Takže hoši, jen co se po vykázání zmátoříte, získáte děti pokud možno do péče, zkuste se tak nějak hezky lidsky pomstít. Každému nadělit co jeho jest. V naší posthumánní, přetechnizované společnosti, svázané nepřehledným právem, kde prakticky nikdo nenese odpovědnost za své činy, se na normální lidskou reakci - pomstu - zapomíná.

I ty naše ospodnice by byly určitě trochu lidštější, kdyby věděly, že si to s ní tatík, s nímž si při soustrastném pokyvování hlavou se soucitným výrazem v obličeji vytírá zadnici, lidsky vyřídí - pomstí se.

+2/−2
10.1.2017 20:34
Foto

A76l12e83š 30H79o38d92i80n60a 9450829988724

Především však nesmí být zapomenuty činy těch, kdo o tom všem rozhodují - soudkyň. Viz např. www.krihova.info - doporučuji všem, kdo se s takovým přístupem na soudech setkají, vše zveřejnit.

+1/0
10.1.2017 21:11

Z87d85e67n20ě57k 70K62o87v65á52ř 9838909919715

Jako jo. Ale začínal bych těmi nejnižšími patry systému. Chrabrými sociálně-právními ochránkyněmi dítěte. Ty jsou na ráně. Na soudkyni nikdo nemá. To je dominus et deus.

0/0
11.1.2017 5:43
Foto

A11l17e44š 67H17o52d58i85n71a 9960229938254

A to si právě soudkyně nesmí myslet...

+1/0
11.1.2017 9:34

Z68d50e51n38ě92k 34K70o75v10á83ř 9158979779835

Já si myslím, že snaha o změnu přístupu soudkyň je prozatím marná. Podívejte se na doktora Jadlovského, diplomat, řekněme si na rovinu, v životě byl v rámci svého pracovního zařazení v kontaktu s kontrarozvědkou. Tj. má neuvěřitelné možnosti, o kterých se nám "obyčejným" smrtelníkům může jen zdát.

S opatrovnickou soudkyní Vranou nezmohl prakticky nic, i když se několikrát prosoudil na Nejvyšší soud.

Systémy se nejlépe mění zespodu. Achillova pata našeho systému je OSPOD a děvčata co tam sedí. To je nejslabší článek řetězu, který toho zároveň hodně ovlivňuje.

+1/0
11.1.2017 9:55

T51o87m46á40š 46H87o45l31e79k 5525110241907

Přesně tak. I když se tvrdí, že ryba smrdí od hlavy, tak v případě opatrovnické mafie je skutečně tím článkem co nejvíc ovlivňuje soudružky soudkyně na okresních soudech. Soudružky na KS a ÚS je jen podrží a ty jejich bláboly jim schvalují. Kdyby se soudilo správně na OS, tak se nikdo nemusí odvolávat výš.

0/0
11.1.2017 10:38
Foto

T29o38m98á94š 22J44a75d47l29o25v11s54k96ý 5667103355168

Nezávislost soudců, třeba naší společné Haničky Vrané, je podle zákona věčná a univerzální. Ale zase nepřeceňujte možnosti diplomatů, kontrarozvědka neslouží diplomatům, ale naopak je sleduje jako žárlivá manželka a za každou nejasnou věc je pozvání na výslech. A zajímali se i o manželčino falešné obvinění, tam naštěstí pochopili, že jde o feminacistický folklór.

+1/0
11.1.2017 11:17
Foto

H59a62n19a 74V73l44k82o60v81á 9575364322294

No - docela si vás dokážu představit (po těchto vašich emociálních výplodech) jak "bývalku" vláčíte za vlasy po schodech. Policie měla pravdu - šlo o vzájemné neshody a hysterici jste oba stejní. A dál už nemám chuť ani čas do této diskuse psát, takže nadále nebudu reagovat. Opět mne vaše skupinka utvrdila v názoru, že soudy asi dobře vědí co dělají.

+2/−3
10.1.2017 22:52

J84u91l19č78a 55N70e83č19a84s42o18v14á 5683307380900

Já stále nechápu, jak si muž s nulovým respektem k ženská může vůbec nějakou ženu najít. Prostě hulvát.

+2/−1
10.1.2017 22:55
Foto

J90a77n30a 53M46a50j61o81v54á 4645642226613

Julie, já se jich teď trochu zastanu, ač jste asi četla, že mi způsob, jak své příběhy prezentují a urážejí ženy, hodně vadí.

Ale vesměs (a hezkých pár takových znám osobně) jsou to prostě nešťastní tátové, kteří přišli o své děti, protože se jejich matce zachtělo. Prožili jsme a prožíváme podobný příběh, jen můj muž je neuvětelný, velmi věcný kliďas a dokáže oddělit rozum od citů, což úplně obvyklé není ani u mužů (my ženské to snad neumíme vůbec). Občas provázíme částí jeho příběhu nějakého takového otce, zřídka matku v jakési minisvépomocné skupině. Ty příběhy si bývají velmi podobné, jenže každý si myslí, že je unikát, jak jinak, taky jsme si to mysleli.

Ženy to dělají jinak, ale muži k těmto věcem někdy (zdaleka ne často, ale ti věcní tady moc nejsou) přistupují s hospodskou neurvalostí.

Ano, věřím, že obvinění z domácího násilí byla obyčejná (tedy pro mne by byla smrtící) "italská domácnost" a paní to nevadilo do doby, než se manželství dostalo do krize. Nevěřím totiž, že by měli dítě ve společné péči, kdyby se otec i jen náznakem jevil pro dítě "nebezpečný" (Pozor, otčímové takoví být mohou, to nikoho nezajímá).

Takže možná to není nulový respekt, jen prostá naštvanost s dlouhých střetů a horké hlavy. Já bych s takovým člověkem žít nemohla, ale je opravdu řada žen, která "chlapáky" prostě vyhledává. I ta rozdílnost povah k životu prostě patří a kdyby byla doba, kdy se chlap o rodinu stará s mečem v ruce, byli by velmi žádoucí.

+2/−1
10.1.2017 23:16

M62a28r21t96i94n39a 69T15r56o30j79a45n74o53v33á 5413658395

Jano, promiňte, ale v tomhle s vámi hodně nesouhlasím. Tohle nejsou ani horké hlavy ani chlapáci. To jsou manipulátoři, kterým nevěřím ani slovo. Histrioni, kteří si léta hýčkají svoje bebí a nikdy nepřiznají ani molekulu viny na své straně. Vyprávějí pohádky o tom, kterak slušný, respektující a pohodový chlap řízením zlého osudu přišel k prolhané a zlé psychopatce. A nevěřím, že jim jde o děti, jde jim o vlastní ego, které si dovolila trefit nějaká osoba tím, že je opustila. A ne, tím se nezastávám těch žen, jenom věřím prověřenému - jakej šel, takovou potkal.

+1/−3
11.1.2017 9:17
Foto

J24a39n52a 65M44a53j97o27v48á 4505572966113

Rozumím tomu. Ono tady platí to ověřené, že sytý hladovému nevěří.

Zajímavé pro mě je, že na opačnou stranu to stejně vnimané není.

+2/0
11.1.2017 9:58

Z16d29e95n33ě79k 88K92o71v35á98ř 9318859309985

Ať jsou chlapi manipulátoři nebo nejsou. V boji o dítě před rozvodem jsou v neuvěřitelné nevýhodě.

Ženské stačí občas zajít pobrečet do Bílého kosočtverce jak ji manžel doma týrá, nechat si tato dvě tvrzení odsvědčit dvěma kámoškami na policii a manželovi už nepomůže nic.

Jede z domu jak namydlený blesk. On pak musí prokazovat, že v novém bydlišti má prostor na to vychovávat dítě atd.

+3/0
11.1.2017 10:12

T73o10m74á18š 58H22o97l34e97k 5315190611757

celý ten systém je obrovsky nechutný hnus

+1/0
11.1.2017 10:40
Foto

T52o95m21á30š 64J98a33d78l39o55v56s10k61ý 5767463515148

Á, paní Trojanová a její univerzální pravidlo, že muži si vždy za vše mohou sami, jde jim o vlastní ego a jací šli, takovou potkali. Bystrozraká paní Trojanová čte lidem myšlenky, každého odhadne na první pohled a proto se jí nikdy nestalo, že by se v někom spletla nebo ji někdo podvedl či obelhal. Jen by mne zajímalo, jestli toto pravidlo platí i obráceně, třeba pro ženské oběti domácího násilí. Také si za to mohou všechny samy? Už tady v diskusi byla řeč o spisovatelce Monyové, také si může sama za tu kudlu v břiše? Jaká šla, takového potkala?

+2/0
11.1.2017 11:09

M52a44r58t32i97n52a 47T74r49o47j87a17n93o97v11á 5703368275

Pane Jadlovský, nejen muži.:-) Ano, věřím v univerzální pravidlo, že každý svého štěstí strůjcem a lidi si za svoje problémy můžou téměř vždy sami. Myslím, že i vaše manželka, paní Hodinová či Holková si můžou samy za to, s kým si pořídily děti. Pravděpodobně se na nikoho lepšího nezmohly a vice versa. A platí to do jisté míry i pro ty oběti domácího násilí, čímž ovšem takové chování naprosto neomlouvám, aby nedošlo k nějaké mýlce. Za kudlu v břiše S. Monyové "může" její vrah.

A věřte, že jsem se ve spoustě lidí spletla, ale v ještě větší spoustě jsem se nespletla.

Nehledě teda na to, že když si s někým pořizuju děti, tak se fakt neřídím odhadem na první pohled...

Jo, umím i pochopit, že u někoho v průběhu soužití propukne duševní choroba, kvůli které je nutno řešit věci razantněji. Ani to ovšem nepovažuju za důvod k házení špíny na všechny okolo veřejného praní špinavého prádla. Navíc si myslím, že to není případ ani jednoho z vás.

0/−1
11.1.2017 11:33
Foto

T28o38m87á10š 31J31a75d94l70o29v60s58k59ý 5317873555278

Vidíte, a nikdo ze stoupenců střídavky, aspoň ten okruh, který osobně znám, si nestěžuje na zlou manželku, ale na nefunkční stát a porušování lidských práv. To, že jsme se blbě oženili, je naše vina a například u nás jsem návrh na rozvod dal já - poté, co vyplula na povrch špína kolem synova únosu a báchorky o domácím násilí. A když stále dokola říkám, že chci rovná práva k synovi, tak tím myslím na něho a je mi úplně jedno, co si dnes dělá (stále ještě) manželka. Je opravdu směšné, když tady tvrdíte, jak se ženám mstíme za opuštění, já jsem tomu naopak rád, lépe poznat špatného člověka pozdě než nikdy. Lidé se nemění jen v důsledku duševní choroby, ta podle mne také u nikoho nenastala, ale prostě se vypočítavě přizpůsobují situaci, třeba konkrétně u nás to byl krach stavební firmy, který nás připravil jak o peníze, tak na čas i o bydlení. Některé situace prostě v životě nejde naplánovat a manželství prochází nejrůznějšími prověrkami. Paradoxně jsem za ten krach dnes rád, protože aspoň nežiju se zmijí na prsou.

+2/0
11.1.2017 11:49

M65a27r26t29i96n67a 81T88r58o84j89a32n60o58v97á 5903498285

... nikdo si nestěžuje na zlou manželku... Kdepak, jenom je jen tak mimochodem titulujete psychopatkama a zmijema...:-)

"Některé situace prostě v životě nejde naplánovat a manželství prochází nejrůznějšími prověrkami." S tím samozřejmě nejde nesouhlasit, mně to vykládat nemusíte, já jsem vdaná už pár desítek let. Jen vidím rozdíl mezi lidmi, kteří těmi prověrkami projdou se zachováním elementární slušnosti (k níž dle mého patří i veřejné nezoustouzení druhého), a těmi, kteří uboze sklouznou do žumpy.

Byť s paní Majovou ohledně tohoto tématu s lecčíms nesouhlasím, dost oceňuju, že ač má zkušenosti, které jsou leckde totožné s vašimi, nesnižuje se k lacinému a hysterickému očerňování a nadávání.

Mmch v mém příspěvku o trefeném egu jsem zrovna vás na mysli úplně neměla, celé to vzniklo v reakci zejména na pana Kováře, který tu předvádí mstivého histriona par excellence. Ovšem jestli jste se v tom poznal...;-)

+2/−1
11.1.2017 12:30
Foto

T32o75m64á44š 37J11a32d57l76o54v88s88k38ý 5847163515838

Paní Trojanová, špatně jste pochopila smysl těchto článků a celého hnutí za rodičovskou rovnost. Všem nám je jasné, že se v životě setkáváme se špatnými lidmi, nejen v manželství, ale i ve škole, v práci, v obchodu, v politice atd., a když se toto stane, nazveme věci pravými jmény - určitě i Vy máte negativní názor na politiky, na toho, kdo Vás někdy obelhal, apod. Mohu jen zopakovat, že si nestěžuji na špatné manželství, ale na nefunkční stát a diskriminaci mužů.

Ani Vám, ani paní Majové nikdo neukradl vlastní děti, takže Vaše rady a výzvy k důstojnosti v diskusi jsou rady, asi jako když zámecká paní radí chudým, že když nemají na chleba, ať jedí koláče. Věřte nebo ne, kdyby mne v letech 2010 - 2011 soud rozvedl a k synovi stanovil rovná práva, ani bych nevěděl, že existuje Střídavka nebo K 213 a žil bych si nový život s jistou mírou komunikace o synovi s první manželkou. Místo toho v roce 2017 přesvědčuji soudy včetně toho Ústavního, aby se mými návrhy vůbec někdo zabýval, dodnes nemám nic a moje manželství, které fungovalo 5 let, se nyní šestým rokem (ne)rozvádí, už déle trvá rozvod než manželství šlapalo - ve státě, který se zaklíná lidskými právy a Chartou 77. Jestli jsem podle Vás v žumpě, tak mne do ní strčil současný režim a jeho nefungující soudy a úřady, ta manželka k tomu přispěla jen trochu.

+2/0
11.1.2017 12:59

T14o19m10á98š 40H29o27l41e71k 5895150481687

Tome, s tou Trojanovou nemá cenu diskutovat. Ta ví vše nejlíp a ona sama je nedoceněná hvězda. Ona patří k folklóru k diskusím na OnaDnes. Nenávidí muže a zvlášť ty, kterým se jedná o jejich děti.

+2/0
11.1.2017 13:18
Foto

J11a59n68a 80M68a33j51o10v82á 4875282746203

Tomáši, 7 let podporuji svého muže, který o děti přišel jen proto, že po rozchodu se svou první ženou (která od něj sama odešla k jinému muži), že "nezemřel zoufalstvím" a prostě si časem přeuspořádal život.

Prošla jsem s ním tuctem soudních jednání, dvěma sadami posudků, řešením tří trestních oznámení, desítkami jednání s kde-kým. Děti byly postupně bez kontaktu s otcem, pak v nějakém nepatrném kontaktu, pak ve střídavé péči, pak v naší péči, kam se samy uchýlili, nyní žije jedno u nás a jedno u matky. O tom, kde je problém už dávno není pochyb. A jestli si myslíte, že je jednoduché být v tomhle macechou, tak si pište, že fakt ne.

V mém případě nejsou rady z ranku knížecích. Dobře vím, co tvrdím.

+1/0
11.1.2017 13:22
Foto

T15o44m69á95š 61J46a53d17l24o85v40s28k33ý 5447453265958

Ano, u Vás vím, že znáte problém i z druhé strany a bezesporu v osobním životě jste se snažila negativní jevy minimalizovat. V obecné rovině je ale pro Vás rodičovská rovnost jen příležitost k planému řečnění, obzvláště ty rady, že nejlépe by bylo, aby stát do problémů rodičů nezasahoval. U mne stát sedmým rokem do problému nezasahuje a víte, kam mne to přivedlo. Já celý život platil daně v domnění, že když budu po státu něco chtít (nemyslím žádné podpory nebo dávky), tak to od něho dostanu. Ale pro Vás jsem jen jeden z ublížených, uražených, s pubertálními nápady.

+2/0
11.1.2017 13:42

T38o42m51á38š 85H86o38l68e13k 5475280411137

V tvém případě je problém, že český stát nezasahuje jak má. A španělský stát, španělská justiční mafie, která zasahovat vůbec nemá (není místně příslušná) zasahuje v rozporu s právem.

0/0
11.1.2017 13:49
Foto

J35a22n79a 65M18a22j96o12v93á 4535112246933

Ano, míra zasahování státu je věcí názoru. Já se prostě domnívám, že by bylo méně škod, kdyby nebylo "kam si jít plakat" a lidi by se museli domluvit a prostě nést následky svých činů (tedy toho, s kým si pořídili děti).

A ano, Vaše urážení žen jako celé skupiny se mi jeví jako ublíženecké a hospodské.

Vím samozřejmě, že to valná většina otců nedělá, protože přišli na to, že tím škodí dětem i sobě. Prostě tady menšina negativně ovlivňuje většinový názor.

Chlap má být přece chlap.

0/0
11.1.2017 14:42
Foto

T45o81m50á50š 98J16a64d65l91o89v42s67k75ý 5587823665918

Víte, ten první odstavec jako většina Vašich rad zde zní, že když je venku zima, tak byste chtěla, aby bylo teplo, ale protože v lednu teplo nebývá, tak je to utopie.

A co pořád máte s urážením žen jako skupiny? Když se podaří českému soudu mne aspoň v přiměřeném věku rozvést, rád se znovu ožením. Také mám oblíbené spisovatelky, zpěvačky, učitelky, chodím k zubařce, jednou jsem ve volbách volil kandidátku na starostku. Já nemám rád falešné lidi nehledě na pohlaví, ale jak sama víte, muži u nás matkám jejich práva neupírají, neboť nemohou, ani kdyby chtěli - podle mne by to většina z nich nechtěla.

Co myslíte tím, že chlap má být chlap? Pod tím se může skrývat plno významů. Třeba podle mne má chlap držet slovo a být zásadový, tj. má bojovat nejen za svá práva, ale i za práva svých dětí, má nazývat věci pravými jmény. Jaká je Vaše definice?

+2/0
11.1.2017 15:09
Foto

J42a16n88a 81M82a14j15o52v78á 4365132986353

No tak neurážejte a nebudu mít co kritizovat. Svět bude zas fajn.

Chlapi se chovají rovně, čestně a nekopou kolem sebe. Mimo jiné. Nechodí si plakat na veřejnost.

0/0
11.1.2017 15:40
Foto

T47o97m37á70š 91J92a86d62l95o28v35s48k68ý 5297893335508

Paní Majová, byli pro Vás Jan Hus a František Kriegel chlapi nebo jen tak kopali kolem sebe a plakali na veřejnosti?

+1/0
11.1.2017 20:15

T46o47m29á36š 60H68o17l15e62k 5985450441557

Zveřejňování nepravostí, kritika systému přece není "plakání veřejnosti". Pokud to vnímáte takto, svědčí to o nějaké duševní poruše.

0/0
11.1.2017 22:41

V37e38n61d92u63l93a 68S48z86l89a72u15e79r20o69v56á 7442446857628

Despekt k ženám obecně jste prokázal četnými svými výroky (na adresu všech žen). Hlavně v popisech svého případu a diskusi na střídavce.

0/−2
11.1.2017 16:08

T54o84m66á60š 16H20o47l68e62k 5865390871267

Proč si vymýšlíte a lžete ? Pan Jadlovský se nevyjadřuje na adresu VŠECH žen. Pokud vím, tak se vyjadřuje na adresu žen-soudkyň, na adresu-žen únoskyň dětí a na adresu žen nerespektující, že dítě má dva rodiče. To přece nejsou všechny ženy. Pokud si myslíte, že jsou, tam máte velmi zúženou schopnost vnímání světa

+2/0
11.1.2017 16:11

V61e72n96d19u17l36a 35S39z80l97a60u39e63r55o87v96á 7452166637118

"Nečekejte žádné férové jednání, ženám je cizí." - jeho vlastní výrok. Mimochodem o to škodlivější, že mohl přispět k eskalaci vztahu v jiném než jeho případě (aniž by dotyčnou znal, uměl analyzovat libovolnou ženu, která mohla být partnerkou pána, kterému radil).

0/0
11.1.2017 16:28
Foto

T58o92m81á52š 94J42a57d82l31o79v34s12k42ý 5267623575968

Paní Szlauerová, nelžete a nevymýšlejte si. O ženách píšu výše, viz příspěvek z 15:09. Že od žen nelze čekat u soudu férové jednání, není jen má zkušenost, ale řady dalších mužů. Samozřejmě to neplatí pro ty ženy, které se s mužem dohodli na rovných právech, ale o těch se nikde nepíše, takoví rodiče k soudu ani nejdou, pošlou tam papír a nemusí si nikde na nic stěžovat. Ale takových je hodně málo.

+2/0
11.1.2017 20:20

V58e34n37d59u36l25a 14S68z98l76a56u91e79r64o51v33á 7332256127788

Pane Jadlovský, jak lžu a vymýšlím si? Zkopírovala jsem váš vlastní výrok. Ten výrok byl obecný, vyjadřoval se na adresu žen, nebyla v něm uvedena žádná výjimka, žádná poznámka, kterých žen se netýká.

"Že od žen nelze čekat u soudu férové jednání, není jen má zkušenost, ale řady dalších mužů." - to ovšem neznamená, že férové jednání je ženám cizí, tak zní váš výrok (namířený hlavně (nikoli výhradně) proti ženě, kterou neznáte). Znamená to pouze, že máte zkušenost vy a řada dalších mužů s neférovým jednáním (a to ještě vyhodnoceným subjektivně vámi samotnými). I kdyby na světě existovala jediná férová žena (například vaše maminka), je vaše vyjádření nefér. Je mnoho nefér věcí, které jste vy bojovníci za střídavku vykonali, nelze z toho však vyvozovat, že bojovníkům za střídavku je cizí férové jednání.

"Samozřejmě to neplatí pro ty ženy, které se s mužem dohodli na rovných právech, ale o těch se nikde nepíše." Všichni mají rovná práva na tom se nikdo nemusí s nikým domlouvat. Pokud se žena s mužem dohodne na asymetrické péči o dítě (například její výlučná péče), můžete vysvětlit, co je na tom špatného či neférového?

"..takoví rodiče k soudu ani nejdou, pošlou tam papír a nemusí si nikde na nic stěžovat. Ale takových je hodně málo." - mýlíte se, takových je většina. U soudu končí kolem pětatřiceti procent případů.

0/0
11.1.2017 20:41
Foto

T25o66m21á92š 77J55a59d28l35o36v30s38k34ý 5487473575398

Paní Szlauerová, všechny diskuse, kde se my dva můžeme potkat, se týkají porozvodové péče o děti, a právě o takových ženách jsem mluvil. Pokud jste ho vztáhla na všechny ženy světa, tak se mýlíte. Znám férové ženy stejně jako falešné, a platí to i pro muže.

Vaše přesvědčení, že všichni (v ČR) mají rovná práva, je úsměvné. Kdyby tomu tak bylo, neexistoval by tento blog, neznali bychom Aleše Hodinu, neznali bychom Střídavku a K 213. Když už jste se dnes začala ohánět mezinárodními závazky ČR, víte, kolikrát byla naše banánovka odsouzena za porušování otcovských práv? Neberte to jako zkoušku ve škole, stačí říct nikdy - výjimečně - mnohokrát. A to je jen špička ledovce, ti nejhouževnatější, co to dotáhli do konce. Tisíce dalších rezignují.

0/0
11.1.2017 20:57

V72e98n65d65u48l36a 42S79z35l39a98u68e60r19o92v47á 7552276437678

To nevím. Ale kdybych byla v Riskuj! řekla bych mnohokrát (vzhledem k tomu, jak váš příspěvek pokračuje). O porušování otcovských práv nepochybuji. Ale práva máme opravdu rovná - jsou také univerzální, nezrušitelná a nezadatelná. Takže nezoufejte, to, že se jich těžko domáháte neznamená, že je nemáte. Nu teď k jádru pudla.

Je hezké, že se pokoušíte tvrdit, že já jsem udělala chybu v interpretaci. Není tomu ovšem tak. Pokud jste svůj výrok myslel tak, jak ho nyní upravujete a nikoli tak, jak zazněl, chybu jste udělal vy. Zásadně si nedomýšlím (tedy domýšlím, ale následně se tím neřídím), co lidé asi myslí, ale vše chápu tak, jak to je řečeno.

Výrok: "Nečekejte žádné férové jednání, ženám je cizí.", nelze v žádném případě korektně interpretovat jako "Znám férové ženy stejně jako falešné, platí to i pro muže. Mám ovšem s neférovostí ženy u soudu špatnou zkušenost jako mnoho dalších. Mluvím tedy pouze o ženách, které nějak souvisí s porozvodovou péčí o děti." Musím vám věřit, že to bylo špatně napsáno a myšleno tak, jak nyní píšete a beru na vědomí.

Špatný dojem pramenící z dalších informací, které o vás mám, se velmi těžkopádně mění. Věřím ovšem, že dojem, který máte vy z informací o mně, není lepší, takže se tím nebudu dlouze trápit. Jistě se setkáme na další diskusi týkající se porozvodo(a chodo)vé péče.

0/0
11.1.2017 21:24

V26e65n57d69u53l50a 72S49z36l62a54u25e13r74o93v52á 7132236587278

To, co píšete je hloupost. Jakkoli nesouhlasím se skoro žádným pánem zde a to skoro v ničem, tohle je opravdu naprostý nesmysl.

Smysl by to dávalo v případě, že bychom se řídili právem silnějšího. Mohlo by se krást, mohlo by se vraždit. Nebo nemohlo, protože za krádež by si vás někdo chytil a ogriloval. Není jiný způsob, jak uvést váš "nápad" do praxe. Jsme-li právní stát, nelze netolerovat krádeže a vraždy, ale nechat střídavě unášet děti. Už jen proto, že pokud přijmu premisu, že vybral-li si člověk nekvalitního partnera, musí od něj snášet cokoli, stát bude mít pořád povinnost k oněm dětem jako svým občanům, která mají práva na alespoň trochu slušný život.

Příklad, jak by to vypadalo, je vlastně i v rodině Jadlovských. Absolutní absence zasahování spravedlivého práva (ne, to bohužel není pleonasmus) vedla k tomu, že milé dítě je střídavě unášeno do Španělska a "odváženo" do Arménie (já si osobně myslím, že je to taktéž únos, ale mám strach, aby si pro mě pan Jadlovský nedojel:-D).

+1/−2
11.1.2017 16:05
Foto

J84a59n96a 29M30a28j66o74v20á 4455862926303

Ano, jsem pro, abychom v případě partnerských vztahů prostě nesli sami následky svých činů a stát do toho nezasahoval.

0/−2
11.1.2017 16:09



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.