Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T58e53r36e29z35a 40H72a64j75k90o11v76a 5327312744160

Co tim Ignac myslel?

Kolikpak ze ma deti? ;-D

0/−1
6.9.2016 14:21

M53a30g55d42a89l60e22n80a 81K23r74y44s56l40o72v23á 1503567921845

Dvě. Jedno s manželkou a druhé s milenkou.

0/0
15.9.2016 11:01
Foto

L43e86o85n65t68ý87n79a 53C62h85v58á53t71a88l61o88v66á 1793805966

Je opravdu smutné, když někdo k založení rodiny potřebuje jakési deklarace, ochranu ze strany politiků, pseudovítězství u nevímjakých soudů. Rodina, partnerka, děti, rodiče, by měli mít vždy přednost přede vším, bez ohledu na soudy, na mezinárodní deklarace, na ochranu práv a další bláboly, pokud někdo má potřebu zaštiťovat se politickým rozhodnutím, nikdy to nemůže s rodinou nebo svými blízkými myslet opravdu vážně. Zkuste někdy přemýšlet o tom, jestli Vám jde opravdu o rodinu nebo jen o to, abyste jim mohl otlouct o hlavu soudní rozhodnutí.

+1/0
6.9.2016 0:30
Foto

A41l55e46š 21H65o37d18i45n27a 9860359758374

To, jakým způsobem společnost chrání rodinu, se projevuje v jejím životě. Včetně toho, s jakou lehkostí některé ženy rodinu rozbíjejí a děti považují za svůj majetek.

+1/−4
6.9.2016 10:11

T88e71r65e43z89a 73H12a80j67k27o94v64a 5317722674770

Nepovazuji deti za svuj majetek, ale staraji se o ne.

+2/−1
6.9.2016 14:21

J83a56n69a 74P94a52ř87í49z73k10o40v79á 6440350741602

U té pro Vás významnější deklarace káhirské mi chybí "nebo kvůli náboženství":-/

+2/0
4.9.2016 12:40
Foto

A81l25e81š 26H94o54d75i16n78a 9260729378514

Zajímavý postřeh. Možná tam dávají nějaká omezení, protože náboženské rozpory mohou být zdrojem velkých svárů. Ostatně proto se dříve sňatky domlouvaly v rodině, aby to dobře fungovalo a nehrály tam roli jen hormony. Pokud už je však manželství uzavřeno, pak jej intenzivně chrání.

+1/−1
4.9.2016 13:14

J56a44n64a 49P66a43ř40í64z10k41o46v82á 6260680891422

O tom vůbec nepochybuji, že manželství chrání, jen si prý muslimská žena nemůže vzít jinověrce nebo bezvěrce. I když pan Hynek Kmoníček nebo Karel Janeček muslimky za manželky mají. Ale pořád mám takový pocit, že manželství uzavřené, tak jak popisujete, by pro mne absolutně nebylo. Já raději ty hormony a muže, kterého jsem si svobodně vybrala a zůstala s ním v dobrém i zlém. Vám přeji totéž.

+2/0
4.9.2016 13:26
Foto

A31l46e42š 52H44o81d15i90n50a 9810389798624

Ne každý je tak rozumný a zodpovědný, bohužel. Pak ten korektiv rodiny (souhlas rodičů se sňatkem) a následné určitých pravidel chránících rodinu a manželství má smysl. Hlavně kvůli dětem. Liberalismus směřující k anarchii zde bohužel bohužel napáchal hodně škod.

+1/0
4.9.2016 13:32

J94a78n79a 60P97a27ř64í74z39k76o91v43á 6940810821452

Jistě, hlavně na dětech, on totiž rozvod nebývá žádná procházka růžovým sadem. Já mám naštěstí v rodině i okolo sebe daleko víc případů, kdy se rodiče dohodli a děti neztratily ani jednoho rodiče. Znám i případy fungující střídavky. A zároveň znám i nefungující porozvodové vztahy, kdy se takzvaně ztracené děti ozvaly tatínkově rodině po dosažení plnoletosti a dohánějí ztracená léta. U nás bohužel stále převládá podivný pohled na ženy, které dobrovolně souhlasí se střídavkou nebo nedejbože nechají jedno dítě u tatínka. To byste si kolikrát vyslechl ty odsudky lidí. Možná i proto se tomu ženy podvědomě brání, i když to nepřiznají. Myšlení lidí se mění pomalu a u některých je pohled na ženu, která u sebe nemá týden dítě, mírně řečeno podivný. Chce mít vždy týden klid, aby si mohla vyrážet na sedánky s kamarádkami, aby mohla lovit chlapy a podobné hlody. A spousta žen má potom takový pocit, že jako matka selhala. A samozřejmě nejlepší je, když to není třeba řešit a už vůbec ne soudně. Křiklavé výjimky samozřejmě existují z obou stran, ale tam těžko dělat soudce, když nežijeme jejich životy.

+2/0
4.9.2016 13:55
Foto

A43l77e85š 85H72o56d79i40n83a 9160739388734

Co s tím udělat, aby bylo zřejmé, že máma se střídavkou není špatná matka, ale naopak dobrá matka, která se chce starat, ale zároveň neupirat dítěti péči otce?

+2/0
4.9.2016 14:16

J98a83n14a 60P11a14ř62í65z31k28o50v34á 6670910681492

To jste mě dostal, protože sice dost vím o lidské povaze, ale jak změnit předsudky nevím. I když u předsudků vždy platilo, jít do toho plnou parou tak, aby přibývalo stále více a více příkladů a lidem by to už tak divné nepřišlo. Takhle si u nás vlastně obyvatelstvo zvyklo na homosexuály. Před čtyřiceti lety na malém městě nebo vsi něco nevídaného, dnes to nikoho ani nepohorší. No nevím, jestli jsem dala zrovna ten správný příklad překonání předsudků ;-D

+1/0
4.9.2016 14:28
Foto

A18l48e10š 31H55o17d14i52n92a 9890479988494

Jo, homosexuálové, lesby a feministky (což je často totéž) dokázali pořádně zatlačit na pilu. Až své minulé křivdy převrátili v nebývalé zvýhodňování. Přitom dokáží stále křičet, jak jsou utlačovaní. Tam by si obhájci rodinných hodnot měli vzít příklad, jak zabojovat.

+1/0
4.9.2016 15:49

J75a90n53a 36P11a40ř91í87z82k92o76v30á 6780210591442

Zabojovat můžou, ale doba na to ještě nedozrála, teď vypadají jako bigotní staromilci. Jeden můj dobrý přítel je homosexuál, pracuje, má už léta stejného přítele, nepřipadá si utlačovaný a žije dobrý život. Ale před desítkami let odsud utekl, doba tehdy nepřála jemu. Neslyšeli jsme o sobě téměř dvacet let, než se odvážil mi zavolat a z druhého konce světa mi nesměle tuto "novinku" sdělil. Teď už je pro něj vše v pořádku, ale nikdy by ho nenapadlo producírovat se s peřím v zadnici a křičet, že odsud musel utíkat z důvodu diskriminace. Je to prostě u každého člověka jiné. Mějte hezký den.

+2/0
4.9.2016 16:49
Foto

J60a15n64a 20M89a75j67o72v16á 4285902796603

To chce prostě čas (se střídavkou). Ani si nemyslím, že těch odsudků je tolik, ale ono je to asi i otázka v jaké společnosti se člověk pohybuje. Jen je potřeba počítat s tím, že střídavka není navždy a přistupovat k ní (ostatně, zodpovědnost za rozvod rodičům nikdo neodpáře) s pokorou.

+1/0
5.9.2016 22:23

M66a21g65d62a25l54e37n96a 97K65r60y76s61l35o54v33á 1113757941535

Tak to je první rozumná otázka, kterou od Vás čtu. A na tom by se mělo pracovat.

0/0
15.9.2016 11:03
Foto

J17i42ř83í 82H88e59r10m32á79n29e82k 4486212362250

Upřímně řečeno, nevím, co tím básník chtěl říci. Nápadům se střídavkou jsem alespoň rozuměl.

+1/0
3.9.2016 23:33

P81e20t66r 62S65k32á47c62e48l 6134429379

Zarazilo mne, že již v roce 1948 se v deklaraci uvádí "rozvázání". Jako by to bylo normální, porušit manželskou smlouvu.

Spíše se příkláním k moudru:

"Mužje sloup stanu, žena jeho plachtou a děti jsou provázky, kteréstavbu spojují" » Arabské přísloví.

<Pokud jde o manželství, mají za jeho trvání i při jeho rozvázání stejná práva.

Zdroj:http://hodina.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=494260>

0/0
2.9.2016 22:18

T50e22r49e14z51a 95H36a52j34k37o82v73a 5657542144260

Verte, ze mnohe zeny by si praly, aby ten jejich muz byl tim sloupem.

0/0
6.9.2016 14:23
Foto

A77l82e21š 64H34o19d72i23n44a 9220389318694

A některé, aby byl sloupem solným, který bude nanejvýš odkývávat to, co si ony přejí.

0/0
6.9.2016 17:09
Foto

T78o44m78á55š 31J59a19d40l25o40v52s84k82ý 5907543365918

Dnes je již obecně přijímaným faktem, že západní společnost demograficky ubývá a islámské společnosti naopak rostou, a tyto deklarace to jen zrcadlí. I když se s islámem dá ve mnohém nesouhlasit, má budoucnost, protože myslí na to základní, aby se společnost reprodukovala. V Evropě se zavádí kvóty na funkce, aby ženy měly ještě menší motivaci založit rodinu (hlavně, že se Věra Jourová dostane na dobrý flek), vymýšlí se umělé oplodnění leseb a otcovství se podporuje leda týden po porodu. Feministky všech zemí, spojte se a hurá ke dnu!

+7/−2
31.8.2016 10:32

T96o21m27á30š 84H65o91l77e12k 5405490361697

Souhlas - západní společnost je nemocná a vedou ji duševně vyšinutí lidé do velké propasti

+2/0
31.8.2016 12:38

J39a66n14a 82P55a91ř14í28z44k94o93v85á 6610520681782

Ale to snad není kvótami na funkce, že ženy nemají motivaci založit rodinu. Tady úplně chybí podpora rodin, zkrácené úvazky pro matky malých dětí, jsou nízké platy na pořízení pomocné paní na hlídání, často vůbec nefungují tatínci, protože pracují od nevidím do nevidím, aby rodině dopřáli trošku lepší život. Islámské společnosti sice rostou, ale jen početně, intelektuálně a kulturně rozhodně ne, čest výjimkám. To byste chtěl, abychom my ženy fungovaly stejně jako nyní ženy v islámu ? No to by tedy byla budoucnost, hlavně se bez rozmyslu reprodukovat, rozvod pro muže jednoduchý, děti svěřeny otci. A abych Vám ušetřila dohady, děti mám tři, již dospělé, celý život s jedním manželem.

+2/0
4.9.2016 13:18
Foto

T50o28m27á85š 51J25a27d14l48o92v78s86k76ý 5287283695148

Paní Pařízková, kvóty a ženy ve funkcích je jen jedním příspěvkem k celé situaci dnešního západního světa. Dalšími jsou nestálost, odchod při prvních problémech a společenská přijatelnost rozvodů jako něčeho normálního. Dříve staří rodiče bývali proti tomu, aby se mladí rozváděli. Dnes je k tomu ponoukají. Podpora rodin je hodně široký pojem, třeba daňově se rodiny podporují, ovšem společenské ocenění otcovství a mateřství je minimální. K islámu - já o něm vím jen málo, ale těch pár muslimů, co znám, k rodině nepřistupovalo povrchně. Rozvody podle práva šaría jsou i v islámském světě menšinové, většinou už se dnes rozhoduje podle světského práva. Ani šaría nepřiznává děti automaticky otci, je tam celá řada pravidel podle věku, pohlaví dětí, apod. Pokud Vás zajímají podrobnosti, viz zde: http://www.stridavka.cz/pece-o-dite-v-klasickem-islamskem-pravu-a-zakonech-soucasneho-muslimskeho-sveta-cast-1.html

0/0
4.9.2016 14:20

J54a11n84a 80P10a45ř61í32z73k62o26v32á 6440320221322

Právě proto, že celý svět se stává složitějším, už to není my zde a oni tam, musíme být velice opatrní na další dění v naší zemi, abychom neztratili svůj způsob života, a aby mladí lidé měli podporu pro svůj budoucí život, žili v bezpečí, a tudíž měli chuť mít děti. A nevím nevím, jestli se ještě někdy do našich končin vrátí úcta k institutu manželství. Silně o tom pochybuji. A opratě nejdou bohužel utáhnout jen u jedné věci a u dalších ponechat svobodu. Tyto věci vztahů, manželství, rodičovství, společného majetku, zaměstnání, a budiž, i genderu, to vše je tak provázané, že pokud se vrátí společenské dusno ohledně těchto věcí, budou zase ženy tahat za kratší provázek a budeme tam kde jsem už byli. O šariatských pravidlech ohledně dětí samozřejmě vím, ale také vím, že pokud existuje reinkarnace, raději bych se chtěla narodit jako motýl než žena v muslimském světě. Je mi líto. Vše ukáže až čas.

+1/0
4.9.2016 14:43
Foto

T97o61m22á31š 49J27a23d49l10o43v61s22k27ý 5507253765348

Jestli myslíte tím naším způsobem života současnou Evropu s rozvody a dětmi svěřenými matce, tak myslím, že ta opatrnost je zbytečná, trend běží neúprosně. Muži budou čím dál tím více kašlat na rodinu a užívat si, a ženy se řvoucími biologickými hodinami na umělém oplodnění neznámým dárcem to nezachrání. Ve východní Evropě (včetně ČR) to půjde jen o něco pomaleji, na západě už jsou změny v plném proudu. Úcta k manželství se do našich končin vrátí, až současnou společnost nahradí jiná, asi ta muslimská. Abyste mne nebrala jako nějakého náboženského fanatika, jako ateista jsem rád, že se toho nedožiju, ale jsem natolik realista, že jinou cestu nevidím.

+2/0
4.9.2016 15:10

J80a17n51a 82P97a50ř82í65z62k77o62v11á 6800130701652

Tak já už se toho také nedožiju, a také jsem za to ráda. I když kdoví, jaký směr to nabere. Takhle to vypadá, že je na výběr jen dekadence nebo utažené šrouby a výměna jedné civilizace za druhou. Tak snad to tak nedopadne.

0/0
4.9.2016 16:26

P63e77t66r 15S47k63á36c86e45l 6804659839

K institutu manželství, tedy rodiny jako takové, se úcta vrátí, věřte. Vždyť rodina je základ státu. Zdravého rozumu je nám třeba, více na:

http://www.stranazdravehorozumu.cz/

R^

0/0
5.9.2016 21:05

T49e15r32e46z48a 97H63a25j70k49o10v20a 5397652864490

Prokrista, kde mate otce? Vidite? Zeny, ktere pracuji podle vas rusi rodinzu...to je slusny nesmysl.

0/0
6.9.2016 14:24

T60o48m28á40š 89H56o62l71e58k 5705860271797

Je to moc zajímavé srovnání, které názorně ukazuje přístup k rodině v EU a jinde.

Jen bych dodal, že Česká republika stejně tyhle mezinárodní úmluvy a deklarace z vysoka ignoruje. Mezinárodní úmluvy reflektují tyto deklarace a lokální právní normy by je měly také reflektovat. Ovšem české soudkyně si soudí podle svého osobního přesvědčení a své genderové předpojatosti a co je v platných zákonech a mezinárodních úmluvách je vůbec, ale vůbec nezajímá (jeden exemplární příklad z mnoha je Kristina Žídková z KS Ostrava Rv)

+2/0
31.8.2016 9:49

J63a47n27a 83P98a25ř57í54z26k61o82v49á 6550930241772

Genderové předpojatosti jsme jako ženy byly vystaveny po dlouhá staletí, co prošlo u soudu a vřejeného mínění mužům, ženy odnesly vězením a ostrakizací. Soudci byli pouze muži. Sebeblbější synek byl určen ke studiu, dcery, byť i inteligentnější, seděly doma a učily se vést domácnost. Žena k plotně a k dětem, muž živitel. A někteří muži by to rádi zpět, proto vychvalují islámská společenství. A o tom, jak se rozhodují muži ve vedoucích pozicích při výběru svých náměstků mi také nikdo nemusí povídat. Jen v průběhu uplynulého roku jsem se s tím setkala třikrát. Hlavní kritérium výběru bylo - ženskou určitě ne. A co na tom, že má vhodnější vzdělání, velké děti, letité zkušenosti. Všechny ženy nakonec našly jiné zaměstnání, i když méně placené a byly natolik velkorysé, že to dál nerozmazávaly. Prostě genderová předpojatost byla, je a bude. O to větší úcta patří lidem, kteří vidí hlavně člověka, ne muže nebo ženu.

+2/−1
4.9.2016 13:05

H55a75n80a 76M86á36r95o61v35á 2921926524607

Je vtipné, že se zaštiťujete zrovna citátem bigotního starého mládence Ignáce Pospíšila.;-D

+3/−1
30.8.2016 23:11

T87o77m20á46š 45H17o11l82e36k 5405490391947

To je jediné, co vás na tom článku zaujalo ?

+2/−1
31.8.2016 9:44



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.