Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V33i87l21é64m 97B72a41r67á50k 4596267179746

Ještě by bylo logické, že když neumožňuje styk, nemá druhá strana povinnost platit alimenty.

+2/0
29.8.2016 12:25

M23a70r25t36i96n50a 85T30r38o70j14a34n69o83v67á 5513618895

Jakože dítě, které má pošahanou matku, nemá nárok na jídlo a oblečení?

Víte, alimenty jsou určeny na potřeby dítěte, to není zbraň, ani otce, ani matky.

+1/0
29.8.2016 12:40

V67i91l83é32m 24B89a51r71á64k 4536637149136

Já vím, proto jsem psal "...bylo by logické". V tu chvíli by mělo být dítě odebráno, protože rodič prokázal, že se o něj neumí postarat.

Nechápu, jak je možné nerespektovat rozhodnutí soudu. Přijdu kdy mám styk a pokud tam není dítě nachystáno, má přijet zásahová jednotka a matka jít do basy.

+1/0
29.8.2016 12:45

J19a51n 56M12y37d24l91á52ř 5205588228492

Viléme, Viléme, čteš si to po sobě? Kdy by mělo být dítě odebráno matce? Když na něj otec neplatí alimenty? :-P

0/0
29.8.2016 12:53

T29o69m12á18š 14H49o83l28e45k 5355650121577

Jane, Vilém to napsal logicky - dítě má být odebráno matce, když neumožňuje kontakt s otcem.

+1/0
29.8.2016 16:27

M26a61r31t93i40n44a 72T35r43o88j42a27n72o18v38á 5223698965

Vypadá to, že máte svoje děti opravdu rád, takový dobrodrůžo se zásahovkou jen tak nějaký otec dětem pro pobavení nevymyslí... I když parkrát už jsem viděla nadšené rodiče, které dětem uchystali bezvadnou zážitkovou hru na přetahovanou, a aby o nic nepřišlo, tak ho píchli rovnou doprostřed...

0/−1
29.8.2016 13:07
Foto

J88a74n27a 73M16a33j36o38v86á 4605562856573

Otázka je, když má dítě pošahanou matku, jestli jdou alimenty opravdu k jeho prospěchu. Věřte, není nic příjemného dívat se na děti, kteří vypadají jako z ubytovny a sledovat v nákupních vozících zásobičky alkoholu, které by stačily na provozování menšího bufetu :-(. A tak, jako jsou otcové, kteří se o děti odmítají starat a zajímat, tak jsou matky, které vidí prospěch a výživu dítěte takto.

Ale abych byla upřímná, vůbec nevím, jak se taková situace dá řešit, neplacením výživného určitě ne.

+1/0
29.8.2016 15:50
Foto

J29a62n70a 92M50a66j19o31v26á 4935752216403

...což dneska (vtažení dítěte do celého procesu pěkně doprostřed) bohužel na základě NOZ dělají i soudy a to i tam, kde spor neexistuje, jen je třeba posvětit dohodu.

0/0
30.8.2016 12:14

V89i48l17é60m 18B10a70r29á42k 4756287399116

Chápu zpruzení z rozvodu, ale střídavá péče je hloupost. Když tak, ať se střídají u dětí rodiče.

0/−2
29.8.2016 12:23

T73o17m82á24š 20H63o49l47e75k 5175510911437

zpruzení z rozvodu ? bez ohledu na pocity z rozvodu je třeba myslet na děti a péče obou rodičů je to nejlepší

+1/0
29.8.2016 16:28

V46i57l65é97m 35B20a23r96á32k 4656197549846

Mo nechápu. když se rozvedli a společná péče není možná, pak ano střídává, ale pouze když se střídají rodiče u dítěte a ne dítě u rodičů. Ještě tak v jedné vesnici nebo do 2 km ve městě,

0/−1
30.8.2016 10:59
Foto

P38a56v56e54l 55D87o78l40e12ž68e82l 2494862334299

A jakou s ní máte zkušenost? Já rok a půl a funguje skvěle. Bývalá manželka si sice občas postěžuje na OSPODu, ale to jen tak, aby nebyla nuda. A když se jí zeptám, jestli si stěžovala ona, tak mi do telefonu v klidu sdělí, že ne, že to je běžný postup a že u ní byly také. No a tak se tam vypravím a zjistím, že napsala román o tom, jak co dělám špatně a s čím nesouhlasím. No a tak si říkám, jaký smysl má komunikace s člověkem, který na jedinou věc, není schopen říci pravdu? A odpovídám si - žádný. A ona si pak zase stěžuje, že s ní nekomunikuji. Tak nevím. Ale jinak po-ho-da.

+3/0
29.8.2016 17:18

V95i52l90é50m 61B81a89r56á31k 4196197189836

Nedovedu si představit, abych každý týden bydlem v jiném bytě, chodil do jiné školy a atd.

0/0
30.8.2016 11:01
Foto

J25a45n60a 36M68a64j74o70v17á 4725482686513

Ale tak střídavá péče funguje jen někdy (zřídka a taky s tím nesouhlasím). Spíše je v jednom městě, jedné škole, jednom okruhu kamarádů. Taky s ní mám zhruba dvouletou zkušenost (děti se nestřídaly stejně dlouho) a problém s dětmi skutečně nebyl.

Střídání v bytě u dětí fungovat může, ovšem u velmi výjimečných osobností, které dospějí k názoru, že už do dospělosti dětí nenavážou jiný vztah. (A to tedy jen těžko chápu, proč se v takovém případě rozcházejí).

+1/0
30.8.2016 11:53

V56i23l38é69m 55B44a68r61á25k 4426187879456

Promiňte, vašemu textu jde těžko porozumět.

Střídání u dětí jste špatně pochopila. Je na dospělých, jak si to zařídí, zda koupí zvláštní byt, kde se budou střídat apod. Zajímavé, že argumentujete omezením (...nemohou navázat vztah...) pro dospělé, ale dospělí pro děti, právě aby nebyly omezováni, vytváří peklíčko v podobě pravidelného stěhování.

0/0
30.8.2016 14:27
Foto

J74a29n71a 40M18a94j61o19v75á 4365972756763

Střídání děti jsem zažila a vím, že se mýlíte. Dětem stěhování nevadí, pokud netvoří konfliktní situace rodiče. Ony se stěhují i tak, jen na kratší čas.

+1/0
30.8.2016 16:45

V47i63l76é48m 39B61a80r16á46k 4306947159766

Vy byste se chtěla stěhovat každý týden (14 dnů) sem a tam? Mluvíte za někoho, kdo se nemůže bránit a je citově závislý. Když mu to rodič vysvětlí, tak se bude rád stěhovat.

Vy byste to nedělala.

0/0
30.8.2016 17:23
Foto

J10a29n48a 50M26a87j94o60v69á 4235612406463

A proč jste naštvaný, vám někdo nutí děti do střídavky?

0/0
30.8.2016 17:29

V49i92l74é19m 58B60a30r25á82k 4876547779216

Nejsem naštvaný, dcera již má 22, vše proběhlo v klidu atd. Vadí mi, jak se pro děti vydává za dobré něco, co by dospělí neskousli. Včetně Ústavního soudu.

0/0
31.8.2016 9:39
Foto

J23a82n68a 74M98a33j89o91v16á 4655582156223

Máte s tím aspoň nějakou vlastní zkušenost??

+1/0
30.8.2016 17:58

J46a44n 39R97á70ž 1129393804110

Otázka do pranice: Jste si jistý, že jste biologickým otcem dítěte, o které bojujete? To nemůžete vědět, ale máte k němu citový vztah, to jistě. Nemůžete si však být jistý, zda Vaše uražené ego neznemožňuje další harmonický vývoj dítěte v nové rodině, kdy mezi partnerem matky a dítětem může vzniknout stejně silný citový vztah, jaký jste měl a možná máte stále Vy. Jestli tvrdite, že to nejde, aby nový partner měl citový vztah k takto "získanému" dítěti a naopak, žijete v zajetí svých bludů!

+2/−1
28.8.2016 15:38
Foto

T60o89m63á42š 49J37a64d86l46o79v74s26k64ý 5157683625568

Toto je otázka životního postoje. Možná vyhledáváte lehčí ženy a připouštíte si, že dítě může být i odjinud. I když nevěru asi vyloučit nelze nikdy, řada lidí ji automaticky nepředpokládá. Pokud jde o skutečné (jak říkáte biologické)otcovství, může ledacos napovědět, jako třeba vzhled a povaha dítěte a když i potom existuje pochybnost, jsou lékařské metody. Vzpomeňte si na starší případ záměny dětí v porodnici někde na Moravě, kde otcům tak dlouho vrtaly hlavou ty nepodobné děti, až zjistili, že děti nejsou nejen jejich, ale ani jejich partnerek.

Velice zažitým blábolem je uražené ego. Prosím Vás, co se mění na otcovství, když se rozejdete s matkou dítěte? Dítě je pořád Vaše (pokud platí výše uvedené) a je pro něj nejlepší, aby mělo výchovu obou rodičů. Otázka do pranice: Vy byste si řekl, ať ta rajda táhne, a to dítě možná ani není moje, tak co bych se nějak angažoval?

+3/0
28.8.2016 15:57
Foto

A13l34e33š 13H57o44d20i86n57a 9890449808364

Mimochodem, když už se pán takhle ptá, proč ne na zcela rovnocennou variantu, že by děti vyrůstaly v "nové rodině" s otcem a jeho novou partnerkou? Že by sám byl jeden z těch, kdo si hrají na tátu cizích dětí a myslí si, že je to tak v pořádku? Každopádně by se s těmito postoji neměl označovat za konzervativce.

+3/0
28.8.2016 16:03

T64o23m78á72š 54H13o87l62e52k 5245740511597

Chlape, vy jste mimo. Na ty bláboly se ani nedá reagovat

0/0
29.8.2016 16:29
Foto

P88a52v65e43l 19D16o93l22e67ž28e92l 2524692554829

Možná. Ale stejně tak může mé dítě získat stejný, nebo i lepší citový vztah k nové rodině otce, ne? Co takhle odejít od manželky, když už je stará a už s ní stejně nic není, za nějakou mladší, s hezčí postavou a ještě si s sebou vzít dítě? Co s tou starou škeblí, ne?

Vy jste se tedy povedl. Otázka je komu, že?

+1/0
29.8.2016 16:59

J15a84n 24M84y23d91l75á86ř 5635218908922

No.

Já myslím, že tenhle článek byl o mužích co o své děti stojí a chtějí pečovat, vychovávat a tvrdě za to bojují. Proti OSPOD, opatrovnickým soudům, Bílým kruhům bezpečí, Intervenčním centrům, odbornicím na DN z řad Policie ČR a spol.

+5/0
28.8.2016 14:53

J20a96n23a 81N67a69v48r38á26t73i89l70o51v38á 9651189408726

Jak níže napsala Martina Moudrá - chlap dítě do své péče nechce, protože by si tak spolehlivě rozvrátil svůj milostný románek. S tím naprosto souhlasím, protože mám takovou osobní zkušenost. Bývalý manžel se syna zřekl, o nějakou střídavou péči vůbec neusiloval, dokonce ani nevyžadoval např. návštěvu jednou za 14 dní. Důvod - pravděpodobně by zavazel při milostných radovánkách, tak proč se s děckem otravovat. Sám u soudu navrhl, že naše dospívající dítě bude v mojí péči a že bude platit 2000 měsíčně, protože děcko (čtrnáctileté) údajně víc ani nepotřebuje. Soud měl naštěstí jiný názor a dalšího (z mnoha) sobeckých chlapů potrestal alespoň vyšším výživným. Bohužel - tito rádoby milující tatínci, kteří si umí dítě udělat, ale zodpovědnost už na sebe neberou, mají nakonec plnou hubu keců o tom, jak matka dítě ovlivňuje a navádí proti němu. Neumí pochopit, že "tatínek", který je i na Vánoce raději se svou milenkou než s dětmi a vzpomene si na něho jednou do roka (aby ho vzal na jednodenní výlet) je pro to dítě úplně zbytečný. Kdyby tito "tatínci" raději zalezli do kouta, zpytovali svědomí a styděli se za to, že rodinu vůbec byli schopní rozbít kvůli mozku v kalhotách, tak by udělali líp. Místo obviňování matky dítěte a házení veškeré špíny světa na ni (hlavně tu jeho vlastní špínu), by se spíš měli zeptat sami sebe, jestli to dítě vůbec chce k takovému člověku jít, byť třeba jen na jedno odpoledne.

+4/−1
28.8.2016 13:34
Foto

J87a40n27a 74M69a76j36o20v40á 4685952416673

Tak tohle umí nejen tatínkové....počkejte, jak je to s tím výživným,které maminka (synovi manžela) stejně neposílá? Jo, 1500...klukovi bude za pár měsíců osmnáct.. a kdyže se to viděli? Mám dojem, že to bylo nějak kolem vánoc. Asi na dvě hodiny...

Usoudit, že blbost je vázaná na pohlaví a špatní jsou "tatínci" je krátkozraké. Prostě je to špatný konkrétní tatínek u vás, ne všichni. Myslím, že já to napsat můžu, taky jsem tak dopadla. Jen to není důvod házet všechny chlapy do jednoho pytle.

+5/0
28.8.2016 14:49

J30o37s47e34f 73Š39o12l28t61e98s 8134538490753

Vy byste se hlavně měla povznést nad svoji ublíženost a upřednostnit dítě. Tedy i když je otec hlupák, tak se snažit nějaký ten vztah dítěte s ním pěstovat, protože to poškozuje to dítě a jednou ho to bude mrzet. O toho otce fakt nejde.

+1/0
28.8.2016 23:36
Foto

P82a22v34e60l 57D22o92l43e64ž82e79l 2374262494989

Mluvíte o svém bývalém chlapovi, nikoliv o všech chlapech. Asi byste se měla naučit rozlišovat, byť chápu, že to není snadné. Já to mám podobné, ale opačně. Věřím ale, že já jsem byl nadán opravdu výrazným extrémem, takže jsem na ženy nezanevřel a stále jim věřím.

0/0
29.8.2016 17:14
Foto

A49l21e89š 90H10o60d68i33n75a 9660159858334

Vítám zde všechny samoživitelky uzurpující si děti a přeji vám, aby vám tyto sviňárny dále neprocházely.

+5/−3
27.8.2016 23:27
Foto

J22a56n15a 49M19a28j23o26v95á 4145222616403

A tak nadějně to vypadalo.... Že byste to tentokrát mohl zvládnout. A zase nic... Škoda.

+2/0
27.8.2016 23:36

T13o86m48á84š 62H49o20l28e11k 5405790761817

"samoživitelky uzurpující si děti a přeji vám, aby vám tyto sviňárny dále neprocházely. " - co je na tom špatně ?8-o

+1/0
29.8.2016 16:30

J70o95s88e22f 13P52a72v83e25l50k65a 5821337147872

Vašemu tématu dobře nerozumím. Myslel jsem, že když bychom s manželkou náš vztah definitivně zpatlali, bylo by pro malé děti lepší, aby žili nerušeně v nové rodině s novým "otcem" nebo "matkou".

0/−2
26.8.2016 10:55
Foto

A68l46e33š 50H16o46d21i57n15a 9740369348194

Vy byste chtěli připravit děti o vlastního otce nebo vlastní matku?

+2/−1
26.8.2016 12:54

J50o50s59e25f 36P15a75v50e42l79k62a 5561777167972

Nechceme (mykám si podle Vašeho vzoru) připravit děti o nic, jen mi připadalo, že jakési střídání je pro dítě větší zátěž, než když se dospělý pro dobro toho dítěte zřekne svého práva na ně.

+2/−1
26.8.2016 13:42
Foto

A97l79e48š 38H97o13d80i88n81a 9740129548464

Vzdát se dítěte (pokud nejste pedofil nebo masový vrah) je největší zrůdnost, kterou můžete dítěti udělat. Dítě má dva různé rodiče a není důvod, proč by se jej někdo "pro jeho dobro" měl vzdávat.

+5/−1
26.8.2016 15:43

E86l47i70š53k36a 45J78a49h98o33d12o69v56á 5208617471350

Myslite na dite nebo jen na svou sobeckost? Potkala jsem nekolik stehujicich, uz plnoletych deti a vsechny se vyjadrily, ze to byla nejvetsi hloupost. Nemely zadny domov, svuj koutek, stale na cestach s kufrem. Jeden rodic cehy, druhy hot. Litaly v tom jak balonek z pouti. Mely domovy 2 a vlastne zadny Jsem rada, ze me to nepotkalo

+3/−3
27.8.2016 12:22
Foto

J70a67n17a 22M53a33j84o54v58á 4175952146723

Kolik jich bylo? Pohybuji se kolem toho tématu hodně a ony první jsou teprve v časné dospělosti, z toho znám jeden jediný sourozenecký pár, který se střídal více let. Všichni meli své pokoje u obou rodičů, nikdo necestoval s kufrem. Ostatní se (ono to tak je) v pubertě usadili u jednoho z rodičů, vztah s druhým už zůstal (až na jednu výjimku) zachován a oba se podíleli na jejich dalších aktivitách. Žijeme v jiných republikách asi.

+3/−1
27.8.2016 14:23
Foto

H77a64n61a 48V15l62k40o63v32á 9745464512874

Já znám takových dětí zhruba 30. Informace o nich mám od jejich pedagogů, pracuji s nimi s každým hodinu týdně. (Žiju v Brně, kde i podle ukřivděných otců je střídavka přisuzována častěji). Také mám ve svém nejbližším okolí (blízcí přátelé) 2 takovéto případy. A ta vykořeněnost u dětí ze střídavky prostě existuje.

+2/−2
27.8.2016 20:09
Foto

A27l11e13š 37H45o73d76i37n51a 9260109868794

Kdo je podle vás "ukřivděný otec"?

0/0
27.8.2016 21:46
Foto

J51a66n79a 58M79a27j11o93v69á 4715162336443

Takže dva...

0/0
27.8.2016 23:37

T25o94m46á52š 66H13o84l17e59k 5185260171897

Vykořeněnost dětí po rozvodu, jste asi chtěla napsat, ať jsme objektivní

0/0
29.8.2016 16:32

H94a27n91a 35M97á80r89o34v45á 2391686624127

Utekly od vás dvě ženy s dětmi, jedna s malým kojencem. I když to samozřejmě popřete, něco to o vašem chování vypovídá. Držím vašim bývalým ženám palce.

+6/−1
27.8.2016 19:33
Foto

A39l27e52š 12H15o65d83i78n69a 9900299908184

To, že žena s malým dítětem rozbije rodinu, vypovídá něco především o ní.

+1/0
27.8.2016 21:49

H83a78n89a 56M49á87r32o80v45á 2211686344427

No samozřejmě, vždycky je to vina ženy, nikdy sobeckého a nesnesitelného chlapa. Čtyřikrát ne vlastní vinou rozvedený.....takových chudáčků je....

+5/−1
27.8.2016 22:15
Foto

A47l70e41š 84H77o93d50i61n47a 9110389898264

Vždycky to vina ženy není, "jen" ve 2/3 případů.

+1/0
27.8.2016 23:21
Foto

P95a25v81e20l 47D12o78l58e91ž66e53l 2984282984379

Pokud podvádí a lže žena, je to vina ženy. Pokud totéž dělá muž, je to vina muže. Je to prosté, jen, zdá se, vy to nějak nedokážete pochopit. Moje bývalá žena, když se mě potřebovala zbavit ze mě také dělala násilníka, který jí napadá a který je agresivní. Ve skutečnosti mě fyzicky napadala ona. Vyhazovala mi oblečení do popelnice, rozmlátila mi mobilní telefon a z našeho domu si v době mé nepřítomnosti, odvezla, co se jí hodilo - včetně tablet do myčky a toaletního papíru. Dnes už vím, proč to dělala - překážel jsem jí a byla zoufalá, protože nevěděla, jak se mě co nejefektivněji zbavit, aniž by to mělo zásadní dopad na její životní úroveň. Našla si totiž jiného pána, ale ten ještě nebyl tak úplně jistý. A když pak už byl, tak se mi i omlouvala, že prý po sedmi letech manželství zjistila, že potřebuje jiný typ chlapa. A že jsem hodný člověk, ale že život prostě není spravedlivý. Měla byste si poupravit své názory na muže. Narazila-li jste, stejně jako já, na člověka povrchního, sobeckého, zlého, tak se nedivte. Nespojujte to ale s pohlavím. Já ze svého okolí znám hodně případů, kdy rodinu rozbila žena. A nejedna pak toho trpce litovala. Ono, boží mlýny melou pomalu, ale jistě.

+2/0
29.8.2016 17:09

T69o91m55á20š 26H36o71l43e27k 5315890901117

R^ jo, jo - to jsou běžné a známe scénaře

+1/0
29.8.2016 17:47
Foto

J90a87n62a 17M45a11j85o53v32á 4535532256343

Tak ona je to vždycky otázka dohody. Když by Vám v daném případě vyhovovalo, že Vaše malé děti vychovává jiný muž-"otec" a vy se jen finančně podílíte, tak byste neměli problém přece, pokud by to vyhovalo i matce dětí.

On Vás k té výchově stejně nikdo nedonutí, když nechcete.

0/−1
26.8.2016 12:59



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.