Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jojo, potvrzuji, že to jde, když se chce, máme dceru ve střídavé péči 7 let. Střídání nejprve po 14 dnech, když vyrostla, po 3 týdnech. Jasněže by bylo ideální, kdyby se páry jednou vzaly, zplodily děti a pak šťastně žily až do smrti ve svém DOMOVĚ, z něhož by se nikdo nemohl bez povolení ani hnout - kvůli STABILITĚ :-/ (děti by tedy mohly odejít před smrtí rodičů...). Ale ukažte mi někoho takového, kdo to svede...

4 0
možnosti
Foto

Střídavka vyžaduje jednu důležitou podmínku.... aby se bývalí partneři dokázali domluvit. Kolik procent rozvodů probíhá klidně, bez hádek, bez nevraživosti a naschválů?  Statistiky jsem žádné nezkoumal, ale tak nějak odhaduji, že jen malé procento bývalých partnerů tuto podmínku je schopno naplnit.

2 4
možnosti
Foto

Střídavka žádnou tuto nesmyslnou podmínku nevyžaduje.

3 1
možnosti

Po 3 měsících je hodnocení trochu předčasné, to jako kdybyste se chtěli po tříměsíční známosti brát, protože ten druhý je přece tak úžasný...

My máme střídavou péči asi 8 nebo 9 let, ani už nevím, dětem bude skoro dvacet, takže už to zdaleka není všechno tak pravidelné, jako kdysi. Ale děti bydlely od začátku pořád ve stejném domě a my jsme se stali střídavými rodiči, týden ve svém bytě, týden s dětmi v domě... Nás se zeptejte na zkušenosti :-). Že bych napsal knihu? ;-)

7 0
možnosti

Napište pro začátek blog:-)

0 0
možnosti

P66a68v10e14l 39K80o92l43í41n

30. 11. 2015 10:25

Já mám v podstatě totožnou vlastní zkušenost. Žijeme stále ještě v jednom bytě a u dětí se střídáme (určitě to není na stálo). Na podstatném se dohodnout dokážeme, občas to zaskřípá. Děti vše zvládají bezvadně (jsou menší) a můj názor je ten, že po několika letech hádek a napjaté atmosféry teď zažívají pohodu s každým z nás. To je odpověď i na názor na "zachování rodiny" za každou cenu - protože to je nesmysl.

1 0
možnosti
Foto

Jak článek, tak diskuze mně otevřely oči. NIKDE není ani jeden případ, rozhovor, zkušenost "střídavkového" dítěte. Ať již malého, pubertálního, či již vyspělého. Každý to hodnotí jen ze svého úhlu pohledu, ale citům a pocitům těch, kterých se to týká bytostně, tu není věnován ani centimetr čtvereční. Proč střídavkové děti neplesají radostí nad touto možností? Proč nám neřeknou, jak to vnímají ony? Nerozumím tomu.

4 3
možnosti

Třeba se na blog.idnes vůbec nevyskytují. :-)

0 0
možnosti
Foto

J97a21n 18A96n49d17r71l55e

28. 11. 2015 10:52

Pane Hodino, minusujete moje příspěvky, ale argumentu proti jsem se nedockal. Vy bojujete za prava OTCU na polovinu casu svých deti, na presnou polovinu vlivu na jejich vychovu apod. Ja si myslim, ze tohle pravo otcu ovšem mnohdy koliduje s pravy DETI na rozumnou vychovu, klidny domov, obecne detstvi bez stresu atd. Pro mne jsou prava deti prednejsi nez prava dospelych.

4 4
možnosti
Foto

Snad si nemyslíte, že kromě mínusu dostanete od pana Hodiny nebo jeho fans dostanete nějakou kloudnou odpověď ;-)

2 1
možnosti
Foto

J54a55n 85A16n22d98r51l82e

28. 11. 2015 3:05

Zadny podobny rozhovor anebo zkušenost konkretni rodiny nezmeni muj názor, ze stridava pece je model vhodny pro naprosto specifickou a marginalni část rozvadejicich se manzelstvi s dětmi. Podle mne by mela byt alternativou, ale rozhodne ne prioritnim zpusobem pece o deti po rozvodu. Vychazim jak z osobních zkusenosti, tak ze zkusenosti z mého okoli. Jestli něco dite po rozvodu, coz je samo o sobe naproste rozkolisani jeho dosavadních jistot, opravdu potřebuje, tak je to zazemi JEDNOHO stabilního a neztratitelneho domova. Jsem o tom presvedcen a moje dnes dospele deti mají pokud vim naprosto stejny názor.

5 4
možnosti

Tedy takovou ukázku pozitivních, politicky korektních žvástů jsem už dlouho nečetla. Kdyby mi to celé neznělo tak pokrytecky a falešně, patrně bych se podivovala, proč se tak skvělí lidé, morálně na výši, jejihž názory a zásady jsou v takovém souladu a navíc jsou milující a zodpovědní rodiče, vůbec rozcházeli (a rozbili dětem rodinu).

12 4
možnosti

Omlouvám se, první příspěvek mi po odeslání zmizel, tak jsem ho napsala znovu a zobrazili se oba.

1 0
možnosti

Tedy takovou ukázku pozitivních, politicky korektních žvástů jsem už dlouho nečetla. Kdyby celý ten rozhovor nezněl tak pokrytecky a falešně, patrně bych se podivovala, proč se dva lidé jejihž názory a zásady jsou v takovém souladu a jsou tak zodpovědní a milující rodiče, vůbec rozešli.

1 1
možnosti

Proc se vubec rozvadeli ? Na tom nejdulezitejsim se dohodnou. Stacilo jen oddelit loznice.

2 1
možnosti

Partneři se zpravidla nerozvádějí jenom kvůli tomu, že už spolu nechtějí mít sex. :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS