Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J57i46ř83í 82V84a88c94a 7692513387171

Vy jste snad nemocnej, anebo je nemocnej celej svět.

Za chvíli budete bojovat za právo dětí, aby je tatínek naučil znát své tělo a masíroval na patřičných místech.

P.S. ... Co když se dítě nechce s jedním z rodičů vídat vůbec .... má také PRÁVO podle uvedené úmluvy na patřičnou výchovu (šikanu) tímto rodičem?

0/−4
15.11.2015 12:00
Foto

T72o17m30á11š 63J92a91d20l45o72v22s27k59ý 5717363615398

Nemocní jsou ti, kteří berou dětem jednoho rodiče a dělají si z dítěte lék na svůj vlastní mindrák. Nemocná je také česká společnost, která to toleruje.

Ta znalost těla a masáže, vycházíte z vlastní zkušenosti?

P. S. Co když se dítěti nechce chodit do školy, má právo odmítnout, že ho tam šikanují? Má právo nečistit si zuby, protože nechce?

+2/0
15.11.2015 12:31

T50o11m65á92š 26H74o97l13e75k 5785320391827

dle vašeho příspěvku jste nemocen vy, a není to chřipka

0/0
17.1.2016 0:16
Foto

L90e78o51n60t56ý80n26a 40C55h90v65á89t94a64l83o34v65á 1323235626

Česko je kdo přesně? Česko může pošlapávat cokoliv se mu umane a na děti to nemusí mít žádný vliv. Většina dětí má oba rodiče a je jen na nich, jak se dohodnou ve prospěch svých vlastních dětí, svádět problémy na "Česko", které s tím nemá nic společného je jen důkazem vlastní neschopnosti a neochoty se dohodnout v zájmu vlastního dítěte, případně nasazení vlastních i kdyby omezených sil k zajištění výchovy a výživy vlastních dětí. Pokud přenesete svou rodičovskou roli na něco tak imaginárního jako je Česko, nedivte se, že budete o roli rodiče připraven. Jen slaboši se odvolávají na pana Česka, pana Státa a paní Společnost a je otázkou, zda takovým náleží výchova dětí, když sami nejsou schopni chovat se dospěle. Pan Česko/pan Stát/paní Společnost by měli převzít zodpovědnost výhradně za děti, které rodiče již nemají.

+2/−3
12.11.2015 23:38
Foto

T43o39m11á36š 50J78a89d54l13o60v27s22k86ý 5167893315478

ČR pošlapávající práva je systém institucí a soudů, které nerespektují zákony a nevymáhají právo. Většina dětí má dva rodiče, ale ti se většinou nedokážou dohodnout. A potom mají přijít soudy a aplikovat zákony a vymáhat svá rozhodnutí. Kdyby to tak bylo, tento článek by nemusel existovat. Jak se má chovat dospěle rodič, kterému druhý rodič brání ve styku s dítětem nebo dítě unese? Má dospěle čekat, až mu pomůže český soud? Nebo má vzít dospěle sekeru a vyřídit si to sám?

+3/0
13.11.2015 6:32
Foto

J18a20n79a 79M23a19j55o73v37á 4365792426283

Týno, někdy dohodnout se není možné, pak by bylo fajn, kdyby stát:

a) nezasahoval a nechal rodiče, ať se "servou" a vyřeší si to. (nereálné, v tak pravicovém světě by uměl žít jen František Kšíř)

b) naplnit roli průvodce konfliktem a přimět rodiče k dohodě s danými mantinely (jasná pravidla toho, co musí dohoda obsahovat a způsob dosažení.

c) postupovat jako dosud a po dlouhém zkoumání rozhodnout.

ALE ať už dojde ke kterékoliv variantě, následně by měl stát, či ono Česko dát pokoj.

Což se teď neděje a žít pod neustálým přezkumem všech těch neustále obnovovaných procesů je fakt o nervy.

Možná si Česko může pošlapávat, co se mu zamane, ale pokud neustále narušuje můj klid po několik let, je to na Chocholouška.

+1/0
13.11.2015 15:58

K50r22i10s25t29i57n49a 49B34l15ü11m35e85l52o40v47á 2764187578930

Že já trubka jsem na tenhle canc klikla... Hodino, Hodino, kdy vás konečně někdo uzdraví...:-/

+7/−3
11.11.2015 18:14

M13a28r24t13i81n 62K25a91v79k76a 4506631742692

Nikdo

+3/−1
11.11.2015 18:18

M41a75r98t86i90n 69K72a97v67k85a 4736771872322

Je právem dítěte také odmítnou střídavou péči a nesetkávat se jedním anebo druhým rodičem?

+8/−2
11.11.2015 17:15

Z12u42z89a58n71a 83V34a47s93s 1845227471936

Také právo sa p. Hodinovi nehodí. Dieťa do osemnástky nemá čo mať názor, lebo je zásadne zmanipulované. Do dospelosti musí strpieť páchanie dobra napr. v podobe striedavky.

+7/−2
11.11.2015 17:39

M33a57r53t37i60n 70K21a82v98k70a 4776301662332

Také mám pocit, že Hodina chápe právo dítěte jako svoje právo ;)

+7/−2
11.11.2015 17:52
Foto

J39a30n55a 27M17a83j36o68v77á 4435602156133

Naštěstí to tak není - od dvanácti se děti vyjadřují samy.

0/0
15.11.2015 23:56

L84u16b38o15m11í78r 32B78o73u19š41e 9464278274218

Pokud by taková situace nastala a dítě svého rodiče nectilo a nerespektovalo, tak je to důvodem ke změně výchovného prostředí a k odejmutí takového nevychovaného dítěte z výchovy defektního rodiče.

+4/−2
11.11.2015 20:21
Foto

R29e43n28a80t50a 27H10a18s73i38l93o39v19á 2967880749938

a to by mělo dítě ctít například toho z rodičů, který před jeho očima nebo ušima fyzicky či psychicky  týral druhého rodiče? děti velmi dobře vycítí situaci a samy se odvracejí od tyrana....

+4/−1
11.11.2015 21:35

L98u64b18o97m91í42r 71B29o87u11š60e 9554458844708

Takový případ na způsobilost vychovávat dítě nemá vliv. To by bylo jen v případě, že rodič týrá dítě. Dospělý má právní prostředky, jak se druhému rodiči bránit, dítě to neumí.

+1/−1
13.11.2015 20:58

H66a19n57a 58P10r42o34c61h66á16z29k41o71v83á 9928683762303

Přečtěte si to po sobě. Takže to ze jeden z rodičů před dítětem týrá toho druhého vlastně dítěti nijak neublíží a vztah nenaruší? Tudíž je to dítě nevychovane a může za to ten týraný rodic? A dite má byt odebráno tomu týranemu? Promiňte ale ten kdo před dítětem týrá druhého rodiče nepřímo a velmi kruté týrá i to dítě a o jeho způsobilosti k výchově mám tudíž pochyby.

0/−2
17.11.2015 21:21

H65a51n28a 61P12r31o51c84h18á31z39k98o57v27á 9928193672523

Takze opet minus bez odpovedi pane Hodina. Porad (uz asi rok z jine diskuse) mi dluzite odpoved na otazku jestli si dovedete predstavit jak se asi citi male dite pred jehoz ocima jeden rodic mlati druheho. Vam by pripadalo v poradku, ze pokud se toto male dite potom tohoto agresivniho rodice boji (i kdyz na to dite ani nesahl - jak alibisticke) a tudiz nemusi byt zrovna nadsene z pece tohoto agresivniho rodice (dle pana Bouse je tedy nevychovane) toto dite odebrat rodici tyranemu a sverit ho rodici tyrajicimu (jak tu pan Bouse navrhuje) at si dite hezky zvykne a nauci se mit tyrana rado? Takze jinak dle pana Bouse, dospely ma pravni prostredky jak se branit, ale dite je nema, takze sup k tyranovi i kdyz se ho dite zcela normalne boji pripadne sup s nim do lecebny ze? A nepiste mi tady o smyslenych obvinenich z domaciho nasili, kterymi tak rad argumentujete. Jedna se mi o pripad kdy je ten dotycny zcela bez pochyby jako tyran odsouzen.

0/0
18.11.2015 12:26
Foto

A86l40e26š 93H65o39d55i40n85a 9230409568144

Záleží, jak se ten dotyčný nebo dotyčná chová k dítěti. Pokud dobře, pak není důvod o něj nebo o ni dítě připravovat jen kvůli tomu, co se stalo mezi rodiči.

0/−1
18.11.2015 13:02
Foto

T17o91m78á24š 28J28a48d56l54o37v58s57k26ý 5407373165718

Paní Procházková, týrání (bývalého) partnera má mnoho podob. Je to třeba bránění ve styku s druhým rodičem, nebo odmítat mu právo své dítě vychovávat. Když se dva dospělí nesnesou (jeden tomu může říkat týrání), tak ať se rozvedou, a dítě ať jde do střídavky, pokud oba mají zájem o výchovu a mají předpoklady. Dítěti se vysvětlí, že rodiče se nemají rádi mezi sebou, ale že oba mají rádi dítě a bude jeden čas s jedním a druhý čas s druhým. Oba dva by měli být natolik soudní, že nebudou spory řešit před dítětem. Všechno ostatní je jen zášť a pomstychtivost.

0/0
18.11.2015 20:49
Foto

J23a78n73a 34M25a88j88o49v57á 4615322566903

vyřídím to dětem, že je potřeba, aby se odstěhovaly od defektního rodiče a vyrazili bydlet tam, kam je sotva dostaneme na pár hodin po usilovném přemouvání. Budou nepochybně štěstím bez sebe.

+4/0
11.11.2015 22:28

E64m71i77l73i34e 91V65í48t77k89o48v14á 4399853882443

A to, že defektní může být ten rodič, ke kterému dítě z tohoto důvodu nechce, Vás nenapadlo?

+1/0
12.11.2015 9:29
Foto

T18o23m24á12š 79J50a26d76l39o82v75s88k34ý 5787703865348

Pokud je nějaký rodič defektní, tak ani soud střídavku nenařídí. Ovšem defektnost je třeba dokázat a vztahuje se na patologické jevy jako alkoholismus, drogy, duševní porucha apod. Jestli jsou oba rodiče v tomto smyslu v pořádku a mají o dítě zájem, tak je střídavka nejlepším řešením. Jinak za defektnost považuji ještě třeba bránění ve styku s druhým rodičem nebo únos dítěte z posledního společného bydliště.

0/0
12.11.2015 14:41

E96m46i92l84i47e 66V13í24t16k74o11v82á 4859213582133

Ale to já s Vámi souhlasím. Pokud rodiče jeví o dítě zájem oba, tak žádný z nich nemá právo bránit styku dítěte s tím druhým. Pokud je něco u některého rodiče, co by mohlo mít negativní dopad na dítě, tak by to měl komplexně posoudit nezávislý pozorovatel. Jenom s tou střídavkou bych byla opatrnější. Tam je dle mě nejdůležitější, zda jsou rodiči schopni spolu vůbec komunikovat a zda stále bydlí blízko od sebe. Aby se z dítěte nestal jen pingpongový míček, přes který si bývalí  partneři vyřizují účty, a které chodí každých 14 dní do jiné školy.

+2/−1
12.11.2015 16:21
Foto

J59a22n52a 18M41a87j84o30v61á 4955942186883

S jedním teritoriem naprosto souhlasím, ale upřímně -rodiče spolu od jistého věku dětí (cca 8 let) v zásadě nemusí komunikovat vůbec. Jen musí být alespoň jeden v zájmu dětí schopen ustoupit. Vyzkoušeno v téměř dvouletém období na vlastním životě.

0/0
12.11.2015 16:50
Foto

J58a52n21a 77M27a15j88o52v51á 4325752576983

Jakpak asi prokážete alkoholismus "typický" (zjednodušuji) pro ženy, které se pro okolí dlouhé roky neviditelně upíjejí doma?

To, co píšete, je hezká teorie...v praxi nefunguje.

+1/0
12.11.2015 16:48
Foto

T65o43m50á75š 55J95a64d40l31o29v57s43k26ý 5657573175648

Pokud se někdo upíjí tak neviditelně, že to nevadí ani dětem, tak by to na závadu být nemuselo. Kdyby pití nabralo škodlivé rozměry (neschopnost pečovat o domácnost, zajistit školu apod.), muselo by se to projevit.

0/0
13.11.2015 6:40
Foto

J84a69n17a 15M27a26j58o71v17á 4935532236163

To, že někdo nepije na veřejnosti ještě neznamená, že to, že je "našrot" doma neškodí jeho blízkým. Pokud jste takového alkoholika ve svém okolí nikdy neměl, gratuluji. Jste šťastný člověk.

+1/0
13.11.2015 15:53
Foto

T70o29m42á82š 88J29a86d20l30o48v21s34k28ý 5307913305828

Alkoholici mne v životě míjeli, ale negratulujte, osud mi to vynahradil jinak. I když někdo nasává potají, ve větším měřítku se to musí projevit v každodenním životě - zanedbané dítě, odfláknutá škola i domácnost. Nevěřím, že někdo uloží dítě ke spánku, zlíská se, do rána vystřízliví a pečlivě vše zařizuje do dalšího večera. Ale nedělejme z Alešova článku diskusi o adiktologii. Obecně v právním státě musí platit, že má-li být někdo zkrácen na svých právech (zde máme na mysli péči o děti), musí to být prokázáno. Říkat "ona doma chlastá" je stejné jako říkat "on mně mlátí".

0/0
13.11.2015 18:02
Foto

J88a32n94a 43M67a89j87o90v59á 4265342266833

No a to je ten problém. Nejde říct "on doma chlastá" i když je to pravda a "všichni" to vědí.

Debata o "defektních" rodičích je tedy zbytečná. Takoví téměř nejsou - pokud už skutečně nic postižítelného prokazatelně neudělali.

0/0
15.11.2015 23:59

J88a70n 85R18y22s85k23a 2826814678877

Pozor na stále stejné špinavé praktiky aktuálně mocných-defektní, neboli poruchu osobnosti nalepují i na zpochybňovače systému, znalce poměrů nálepkují na konspirátora. F 60.0. Jako kdyby bylo 95% výlučných péčí základním kamenem práva a kdo se od toho odchyluje, nebude to mít v hlavě v pořádku asi tak, jako paní Natalie Gorbaněvská mezi těmi všemi soudruhy.

+2/0
12.11.2015 22:42

J76i74ř48í 68V92a91c96a 7382793867201

jj, špatně takový rodič psychicky připravuje svěřené dítě na styk s druhým rodičem.

0/0
15.11.2015 12:01



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.