Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B13e77d42ř56i53c47h 19T85ě82š30í74n54s67k53ý 6612803211597

když lovec mine zajíce jednou zleva a podruhé zprava, je zajíc v průměru mrtvý, tolik ke statistice

0/0
20.1.2016 8:19
Foto

J12a23n19a 59M76a56j81o94v48á 4795862226283

Z čeho vychází ta "statistika"? Nezohledňuje totiž sporné a nesporné rozvody, čímž musí být nutně zkreslena - v článku píšete, že nejčastějším důvodem žádostí podávaných ženami je rozdílnost povah - ale v nesporných rozvodem se důvod neudává, musí jít tedy pouze o rozvody sporné. Pak ale chybí ty nesporné nebo je to celé "volaaké čudné".

Jaký je tedy zdroj dat?

0/0
8.11.2015 22:25
Foto

P68a22v41e10l 59P59o39k32o26r66n34ý 2736124310202

A první, kdo se to dozví, je sociálka, kam vyrazí pro podporu. Chceš rozvod, klidně, ale po rozvodu vše za své, a ne že budeš parazitovat na dětech.

+2/−4
1.10.2015 22:12
Foto

L75e97o39n34t41ý73n96a 53C27h52v10á85t73a57l97o39v97á 1693115156

Pak ať jsou tedy zrušeny všechny odvody pro sociálku, protože jaký má význam platit odvody a daně, když pak není možné čerpat? A je úplně jedno, jestli před rozvodem, po rozvodu nebo kdykoliv jindy. Platíme to proto, že potom máme nárok na čerpání. Pokud nárok není, pak ať není ani povinnost to platit. Což by bylo úplně nejlepší, protože bychom ještě ušetřil to, co nás stojí to přerozdělování.

+1/0
1.10.2015 22:46
Foto

P42a36v52e12l 30P81o37k85o56r84n85ý 2746344700292

Rozvodem vzniknou  2 domácnosti a ty jsou finančně náročnější, než 1, dva byty, 2 televize, atd. Tedy rozvodem se zvýší výdaje a nevím, proč by kvůli tomu měla mít nárok na nějaké dávky žena, co rozbije manželství.  Tedy podle vás si platíme nárok žádat po rozvodu o dávky? Na dávky by měl být nárok, když se někdo ne svou vinou!!! dostane do tíživé situace, ne že práskne dveřmi, odejde od manžela a zamíří na sociálku.

+2/−2
2.10.2015 9:01
Foto

V50á50c61l80a54v 71C67h24u57c59h72m64a 6735271378366

Co znamená to "ne svou vinou"? Jak vy nebo sociálka víte, kde je vina? Co třeba, když už chcete být tak spravedlivý, tak rozdělit napůl to, co odvádí manžel na své důchodové pojištění? Pokud je společné jmění manželů, tak by mělo být přece vše napůl a ne aby si manžel platil vysoké pojistné ze svého vysokého platu a čerpal pak i vysoký důchod a manželka, která se mu starala o děti by pak ostrouhala.

+3/−1
4.10.2015 20:45
Foto

P13a11v26e77l 48P55o36k13o58r46n21ý 2966414660342

Přečtěte si článek. Asi statistici dělali průzkum a ženy se jim přiznaly, tedy informace přímo od zdroje. A dál to neřeším.

0/0
4.10.2015 22:29
Foto

L60e12o37n57t87ý45n88a 56C43h73v22á94t52a57l26o63v67á 1283585826

Ženy nic neudaly, pravděpodobně to vychází ze statistik podaných návrhů. Dejme tomu, že má článek pravdu, ačkoli neuvádí žádné ověřitelné zdroje. Ale z toho se nedá zjistit, kdo to zavinil. A systém sociální péče není založen na zavinil a nezavinil. Jsme nuceni platit za to, že v případě nouze můžeme čerpat. Když se vlastní vinou zmrzačíte, také Vám bude přiznán invalidní důchod, protože jste si ho vynucenými odvody předplatil.

0/0
5.10.2015 0:27
Foto

V73á18c92l80a94v 23C58h31u17c60h69m81a 6905341228616

Já jej četl a je to neskutečný blábol.

0/0
5.10.2015 0:31

K45a68r48l89a 24N54o81v13á36k59o82v55á 4414822525787

Odvody pro sociálku si platíte nemocenské pojištění, důchodové pojištění a tzv. státní politiku zaměstnanosti, tedy pojistné sociální dávky. Platí se z toho nemocenská, peněžitá pomoc v mateřství, ošetřování člena rodiny, důchody a podpory v nezaměstnanosti, na které máte nárok za předpokladu předchozího pojištění v určité délce.

Všechno ostatní - přídavky na děti, rodičák, ostatní sociální dávky, jsou dávky tzv. nepojistné, na které máte nárok, ať jste platila nebo ne, a platí se ze stáního rozpočtu, z odvody na sociálku to nemá žádnou souvislost.

0/0
20.1.2016 8:05

O82t82a 60J52e18l56í62n74e86k 8661488810145

Můj názor:

1) Brojit obecně proti rozvodům nemá smysl, mnohdy je nejen pro rodiče, ale i pro jejich děti, lepší se rozvést, než žít nešťastný život (větší počet rozvodů je podle mne důsledkem pádu náboženství, bohatnutí společnosti, společenské přijatelnosti rozvodů, slušného sociálního systému, jde prostě dle mého názoru o společenský vývoj, proti kterému má asi stejné malý smysl bojovat jako proti rozpadu velké rodiny o století dříve) 

2) Pokud k rozvodu dojde, tak dle českých zákonů by se měla ctít rovnoprávnost rodičů, už jsme snad dále, než:

a) za první republiky a dříve v minulosti, kdy se dítě při rozpadu manželství svěřovalo celkem automaticky do péče otce Rv

b) v padesátých letech, kdy se bolestně hledalo, kdo více rozvod zavinil Rv

c) později za komančů, kdy se dítě při rozpadu manželství svěřovalo celkem automaticky do péče matky Rv

3) Stejně jako ve vyspělých západních státech by se stát měl snažit, aby oba rodiče měli i po rozvodu šanci i nadále pečovat o své dítě (pokud není nějaký závažný kriminální či psychologický důvod proti péči některého z rodičů), protože v zájmu dítěte je péče obou jeho rodičů (nikoli péče otčíma či macechy, ale otce a matky), prostě pro každé dítě je poměrně zásadní, aby na něj působily oba dva výchovné vzory - nejen matčin, ale i otcovský R^

+4/0
30.9.2015 10:49

O40t14a 28J45e64l27í98n78e67k 8671298350895

4) Ještě malý dodatek k výše napsanému: považuji za dosti pravděpodobné, že by rozvodů ubylo, kdyby ubylo svěřování do výhradní péče ze strany soudů, protože část rozvádějících se rodičů jde do rozvodu právě s vidinou snadného získání dětí do své výhradní péče Rv

+3/0
30.9.2015 12:31
Foto

J54a44n40a 12M88a34j17o90v97á 4175722686523

Zde souhlas i za mne. A přidám poměrně čerstvou zkušenost, byť trochu jinak postavenou. Dobře postavený pětačtyřicátník zapůsobil na dlouhonohou třicátnici s tikajícími biologickými hodinami. Pětačtyřicátník odešel od své ženy a školou povinných dvojčat budovat novou rodinu poté, co nakoupil kolečkové brusle a pořídil si tetování.

Jeho žena se (naštěstí) místo zhroucení děsně naštvala a oznámila, že dvojčata tedy ve střídavé péči BUDOU, protože ona má konečně před druhou atestací a hodlá ji dodělat. V tom smyslu podala i žádost k soudu. 

Dlouhonohá třicátnice zjevně neměla chuť v hnízdečku lásky tvořit dětský pokoj pro prepubescenty a ze vztahu vycouvala. Naštěstí pro všechny ještě v době, kdy se manžel mohl vrátit domů, aniž by byl vztah rozbitý úplně. 

Rovnost práv totiž znamená taky rovnost povinností.

+4/0
30.9.2015 20:35
Foto

A87l16e73š 13H56o15d10i98n95a 9550649208764

No vida, že to jde i v takových případech.

0/0
2.10.2015 1:05
Foto

J64a53n98a 24M25a41j26o28v12á 4285432836763

Nedošlo to až k soudu, což mrzelo zejména advokáta matky, který byl upřímně zvědavý, jak si s tímhle soud poradí.:-)

0/0
8.11.2015 22:28

L24í74d22a 41V95í55t75o22v38á 7918144646218

Uff, konečně ženská, která si uměla poradit! Sláva jí!!!R^

0/0
9.11.2015 0:35

Z23u35z90a58n87a 75B91e22n68d63o90v82á 2916402523348

No, upřímně řečeno, pokud by manžel odešel za jinou, zpátky už bych ho nechtěla.

+1/0
28.11.2015 13:02
Foto

A85l86e40š 28H79o90d35i85n63a 9580199448644

S body 2 - 4 souhlasím. K 1. bodu snad zatím jen tolik, že ani rozpad velké rodiny nebyl tak docela přirozeným vývojem. Jsem přesvědčen, že kromě vnitrostátní migrace na něm měl velký podíl i státní důchodový systém zavedený Bismarckem. Do té doby fungovalo něco, co bych nazval přirozeným důchodovým systémem - rodiče se nejprve starali o své děti, mimo jiné i o jejich výchovu k práci a zodpovědnosti, a následně se děti staraly o své staré rodiče (a ti jim zase třeba pomáhali s vnoučaty). Možná, že by nám návrat k přirozeným principům vůbec neuškodil...

0/−1
30.9.2015 20:07

A36n60n94a 59E14r28l89e36b53a39c67h91o64v54á 7201310574141

Mám jednu kamarádku, její manžel si před třemi lety našel milenku, letos na jaře jí přivedl domů, že budou bydlet všichni společně. Kamarádka se odstěhovala a teď po půl roce podala žádost o rozvod. Můra jedna rozvracečka vztahů !

+5/0
29.9.2015 17:05
Foto

A24l32e86š 52H15o73d46i40n32a 9100159938384

Jo. jo, žárlivost je prevít... :-)

0/−1
29.9.2015 19:48

J66a57r57o42s12l95a33v 87T22a61c96h41o57v71s36k25y 2452240634160

Ja se zenam nedivim. Kdyz on ten trener z fitka je tak skvelej a tak jim rozumi. Maji prece pravo na sve stesti a toho po boku toho noumy, ktery ji jen dava penize, prece nedosahne. Deti to pochopi az budou velke.

+5/−2
29.9.2015 16:09

J54a93r21d76a 82C55h30o22v72a95n89e31c 6591105113439

Slušní lidé se nerozvádějí.

Není-li rozvod, není třeba řešit péči o děti po rozvodu.

Rozvodům je třeba předcházet. V první řadě uváženým výběrem manžela/manželky.

+4/0
29.9.2015 11:14

Z17u22z17a35n33a 26B11a70l89o21g56h12o19v25a 3859854517879

Trochu pesimistické autore. Nastiňujete, že ti, co se nerozvedou podstupijí nějakou oběť  pro děti. Ač tomu těžko uvěříte, jsou i šťastná manželství.

+2/0
29.9.2015 11:08
Foto

A83l71e45š 79H58o56d74i20n24a 9260709758814

Děkuji všem diskutujícím, kteří dokazují, jak je tolerance k rozvodovosti u nás už zažraná v lidech.

+1/−3
29.9.2015 11:06

J56a69r91d17a 33C16h37o81v37a91n49e86c 6711975283139

Pardon - překlep.

0/0
29.9.2015 11:15
Foto

V56l19a14d79i70m25í39r 96K36r62o60u60p22a 8117848981232

Čtu titulek v diskusích, a říkám si - takovou hámotinu může napsat jen Hodina. A on je to Hodina:-)

+7/−3
29.9.2015 9:39

T38o98m41á26š 17H62o78l23e16k 5555780951917

No, Kroupa ! Kdo jiný by napsal takový blábol

0/0
17.1.2016 1:00
Foto

R86o58m56a17n67a 16B66a95b20o40r40o93v80á 5696553769687

Mě z toho vyplývá jen jedno: chlap nechce nic řešit a zbaběle čeká, až to žena vyřeší za něj ;-D Že je to blbost? Ano, stejně jako ten Váš článek. Na rozchod ve většině případů bývají dva a dokud u toho nesvítíte, nikdy přesně nevíte, kde se stala chyba.

+5/0
29.9.2015 8:21

J36a17r50o72s42l97a85v 85T48a56c34h65o64v69s59k11y 2432740114130

A proc jste si brala zbabelce ?

+1/−2
29.9.2015 16:13

B14e43d77ř41i27c28h 67T11ě32š36í91n33s45k46ý 6292703551297

v ČR z celkového počtu nehod způsobí řidiči pod vlivem alkoholu cca 6 procent nehod, dle vaší logiky tak ti co nechlastají jsou daleko horší neboť způsobí 94 procent nehod

+9/−1
28.9.2015 23:08
Foto

V54l59a70d31i28m59í42r 39V54o70l79k92o 6460932537729

Střízlivé řidiče zatknout a internovatR^;-D

+2/0
28.9.2015 23:14
Foto

L63e92o39n18t55ý24n39a 83C63h22v63á11t30a27l49o87v55á 1243305516

A ty pod vlivem taky zatknout a internovat a tím výrazně ubyde dopravních nehod. A když zakážeme sňatky, klesne nám rozvodovost na nulu a Aleš bude konečně spokojen. ;-)

+5/0
28.9.2015 23:21
Foto

V42l82a24d27i98m86í72r 96V31o38l89k97o 6780712827369

Stejně jako eliminovat hlavní příčinu úmrtí.....narození.;-)

+3/0
28.9.2015 23:26

J77a22r18o67s50l42a62v 34T32a65c31h57o44v23s56k18y 2502900314560

Ten vypocet by byl OK, kdyby bylo za volantem stejne opilcu i abstinentu. Takhle to je jen hloupy blabol

+1/0
29.9.2015 16:06
Foto

V24l18a30d67i77m45í75r 39V90o67l34k76o 6420122577299

Jedno ale Alešovi musím přiznat....ze mě, cynika, šovinisty a fandy tradiční rodiny udělal daleko tolerantnějšího tvora k ženám než kupa feministek za celý život (těm se povedl spíše opak). A řekl bych, že nejen ze mě. Aspoň za to byste ho dámy mohly ctít.;-)

+5/0
28.9.2015 22:50

D37á15š87a 86S33t43á83r40k19o61v91á 5171440388

;-DR^

0/0
28.9.2015 23:02
Foto

L80e81o78n82t65ý69n90a 50C88h15v66á32t42a63l40o53v25á 1423655366

Zajímavé, to já to mám naopak. Jsem odjakživa slušný a tolerantní tvor, ale jak tak čtu Alešovy výplody, skoro mě začíná mrzet, že se málo snažím a dosud jsem žádnou rodinu nerozbila, žádnému otci neupírala jeho práva, jsem já ještě vůbec ženská? ;-D

+6/0
28.9.2015 23:36

J79a45n12a 44B32o80u33l89o58v26á 7520686941621

Škoda času na takový blábol. Chápu to dobře, že autorem je ten šílený misogyn, léta propagující ublíženecky střídavou péči? Na jeho výplody jsem omylem kápla už před lety a je to pořád stejné. Vypadá jako jeden z těch, co by nás nejraději taky narvali do burek a nepustili z domu.

+13/−4
28.9.2015 20:18

K86r51i96s58t45i86n38a 86B25l82ü29m11e10l29o98v64á 2454597508170

Ano, je to on...:-/

+1/−1
28.9.2015 20:49

J57a45r79o44s60l84a45v 10T91a72c62h97o36v78s76k87y 2552650954770

Burka je docela dobra loterie. Az po svatbe se chlap dozvi jjakou krasavici vyfasoval.

0/0
29.9.2015 16:14
Foto

L97i92b29u29š25e 31H79o14l89z92b79a91c27h87o15v51á 1719623975603

Takový blábol jsem už dlouho nečetla!Rv

+9/−1
28.9.2015 19:53

K50r37i94s52t29i31n73a 30B52l21ü19m78e63l71o18v63á 2254607288380

+420 284 016 111

0/0
28.9.2015 18:40
Foto

A14l41e20š 97H91o69d79i48n73a 9350269918674

Tam vás drží?

+1/−1
28.9.2015 19:01

K45r37i70s97t75i98n92a 57B58l60ü78m83e10l38o54v78á 2504357208440

Nikoliv. To je rada pro vás, Aleši.

0/0
28.9.2015 19:13

H68a55n18a 27H95o60k59r51o34v56á 6266931264214

No.... Asi takhle: ať se děje, co se děje, ať je vinen rozvratem manželství, kdo chce, pokud muž opustí domácnost a žena žádá např. přídavek na dítě (aby po "výpadku" manželova příjmu jakž takž stabilizovala rodinný rozpočet), musí podat žádost o vyloučení manželova příjmu ze společně posuzovaných osob. To se děje pouze na základě potvrzení soudu o podané žádosti o rozvod manželství... A nedělejme si iluze o tom, že se rozcházejí pouze páry finančně dobře situované. které podporu státu nepotřebují.

S tím vaším bojem proti ženám, jakožto apriorním rozvracečkám vztahů jste už krapet únavný... ;-)

+7/0
27.9.2015 23:16
Foto

A27l44e47š 65H49o61d35i80n55a 9790409248904

Není to boj proti ženám. Pouze proti rozbíječkám rodin a uzurpátorkám dětí. Všimněte si poslední věty v článku, většině žen vzdávám hold.

+4/−3
27.9.2015 23:36
Foto

L41e34o68n32t98ý15n57a 98C88h28v52á11t25a49l51o32v11á 1443835666

Akorát že kdo je rozbíječka a uzurpátorka, určujete Vy podle svých niterných pocitů. ;-D

+12/−1
27.9.2015 23:43
Foto

A88l20e20š 41H84o85d58i18n87a 9100379858804

V článku najdete kritérium, které je co možná nejvíc objektivní pro to, kdo stojí za rozvodem. A snaha o pouze svou výlučnou péči o děti je snad ještě objektivnějším kritériem pro určení uzurpátorky či uzurpátora dětí. Ale klidně si tu dál pište ty své výkřiky, když vás to baví, je to jenom diskuse.

+1/−1
27.9.2015 23:49
Foto

L68e27o26n64t34ý26n88a 67C21h37v26á93t63a34l21o83v57á 1533455566

V tomto případě neexistuje objektivní kritérium. Nežijete s těmi lidmi, nejste v jejich botách. Nemůžete je soudit ani určovat kritéria.

+7/0
27.9.2015 23:58

BLOGER ROKU 2016

Petice

Hlasujte, kdo má být blogerem roku, a vyhrajte!



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.