Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V44e82r79o30n78i48k72a 93V30a64l13í83k30o65v44á 5893187455503

Matky samoživitelky patří k nejchudším vrstvám obyvatelstva - většinou. Jistěže by se děti měly stýkat s otcem, pokud jim neubližuje - ale podmiňovat placení alimentů častým stykem s dětmi, to je demagogie. Dospívající děti někdy k otci ani nechtějí. A není to vždy vinou zlé a pomstychtivé matky. A děti si pánové většinou dělají poměrně radostně, nebo ne?

0/0
22.9.2015 17:28

A65n65n19a 93R92a76d84o57v39á 8654907487629

Opět mj.omíláte, že dvě třetiny žádostí o rozvod podávají ženy a účelově pomíjíte důvody. Nevypovídá to totiž NIC o tom kdo byl iniciátorem rozpadu vztahu, jen o tom, kdo návrh nakonec podal (a koneckonců jsou i případy, kde by se případný "detektiv" hodně zapotil a možná by ani nevypátral kdo jím vůbec byl).

Ženy umí být bestie, ale mužské zhrzené ego, je schopno také pěkných svinstev...

Každopádně případy by měli být řešeny individuálně, hlavně bez ohledu na to, kolik lidí chce za každou cenu vidět matky paušálně jako "ty co chtějí prachy a nepotřebují je" a otce jako skorosvaté chudáky.

+2/−1
5.8.2015 22:33

S80a63š71a 90P12o92r22t40r59o57v87á 1276477106568

Vaše nenávist k "zprostředkovatelkám" vašich dětí se evidentně stupňuje !! Copak? Chtějí víc peněz? A vy jste se tomu soudně neubránil? ;-)

+2/−1
5.8.2015 12:45
Foto

J47a40n95a 44M32a55j88o80v67á 4965322896233

A dnes s vámi v zásadě souhlasím. Kontakt s dítětem je stejně povinná věc nako podpora penězi. Není to tady u nás nastaveno dobře.

+10/0
4.8.2015 21:49
Foto

V57á33c40l49a10v 41C92h27u72c31h58m57a 6875611488276

Jak s vámi většinou nesouhlasím, tak dnes jasná karma.

+1/0
4.8.2015 21:18

I19v46a54n45a 88M22o17t19l12o66v94á 3825414800760

jen to mohlo byt napsano mene agresivneji

0/0
8.8.2015 22:27

R54o68b81e90r59t 26H94o98r74á78č96e88k 5522436956145

Normální rodič dělá pro své dítě maximum a to nezištně. Vy evidentně dlouhodobě bojujete za své právo být špatný otec. :-(

+5/−6
4.8.2015 20:06

M46i51c36h31a17l 19Š82m13e54r66e44k 8656688594257

Vy, Roberte H., jste evidentně nepochopil obsah článku a myšlenky v něm obsažené.

+7/0
4.8.2015 20:18

R71o14b49e67r97t 70H66o48r52á39č49e65k 5922556266125

Chápu to tak, že autor chce trestat bývalou partnerku tím, že nedá svému dítěti peníze. To je velmi otcovské... :-)

+3/−4
4.8.2015 20:42

J72i59ř40í 73G74u32ř97a72n 7982124466347

Roberte, je tedy správné, když muž platí a nemůže vůbec nic, ani vidět své dítě? A u soudu se pomoci nedovolá?

+5/0
4.8.2015 20:51

R90o66b78e36r69t 38H39o89r81á75č57e61k 5162126696375

To je špatné, ale řešit situaci okrádáním vlastních dětí může jen špatný táta... :-/

+2/−3
4.8.2015 20:57
Foto

A61l92e79š 39H94o35d70i90n45a 9600529728124

Dobrý táta potřeby svých dětí zabezpečí osobně, bez "zprostředkovatelky".

+5/−1
4.8.2015 21:15

R13o43b17e14r86t 21H82o11r20á74č21e78k 5672506666575

Pokud je schopen udržet rodinu pohromadě... Tady je ovšem debata o tom, co dělat, když soud přidělí děti matce bývalá partnerka komplikuje styk otce s dětmi. Vy v tom případě doporučujete nedávat dítěti peníze. Já bych své děti ovšem o jejich peníze neobral, protože nechci jako jejich táta dopustit, aby strádaly. Ostatně veškeré vaše mediální projevy jsou soustředěny na vaše práva a opomíjejí zájem dítěte.

+3/−3
4.8.2015 21:21
Foto

A70l45e23š 38H28o42d14i75n74a 9430549158364

Otec má možnost peníze dětem šetřit a dát jim je přímo, až je sobecká matka propustí ze svých spárů. Jinak jsem si při čtení vašich příspěvků vzpomněl, co napsal RNDr. Hausmann: "Pro úplnost výčtu feministických organizací u nás dodejme, že mají na své straně i pár – řečeno s Leninem – užitečných pitomců."

+3/−2
4.8.2015 21:29

R63o66b34e94r82t 76H88o45r77á14č91e93k 5262816346385

Ženská s průměrným platem může uživit děti jenom v chudobě. Pokud vám nevadí, že budou vaše děti vyrůstat v bídě, pak jen potvrzujete to, co píšu. Možná jsem pitomec, ale nepoužívám své děti jako rukojmí...

+3/0
4.8.2015 21:38

J72i46ř64í 35G77u17ř42a19n 7672364386107

Vy si myslíte, že ty peníze dostanou děti? Vy si myslíte, že když ty peníze otec pošle, tak děti strádat nebudou? :D :D A já si pořád říkal, jak je to okrádání vlastních dětí myšleno ... :D :D

Hlavně, že je nazpaměť naučená věta o špatném otci. Gratuluji Roberte, máte krásný život R^

+3/−2
4.8.2015 21:39

R62o97b60e57r25t 75H24o91r43á89č32e71k 5622656756285

Díky, snažím se. Doufám, že jsem vám tím špatným tátou nesáhl do svědomí, to bych nerad. Pokud si někdo pořídí děti se ženou, která děti okrade o peníze, tak to je chyba výběru, a pokud to otec je schopen dokázat, má vysokou šanci, že děti dostane do péče on.

+2/−1
4.8.2015 21:46

J40i14ř88í 69G66u20ř48a64n 7472714266947

Roberte nesáhl, tyto záležitosti se mě díky bohu netýkají.

Problém výběru je, že se spousta věcí ukazuje až časem, lidi se mění a kolik z nás bylo zkušených a moudrých ve 25ti letech? A bohužel to dokazování zanedbávání dětí je velmi obtížné, navíc většina této státní mašinerie je většinou proti otci a přesvědčovat všechny lidi v procesu, že tentokráte je to jinak je složité a někdy i nemožné :(

+1/0
4.8.2015 21:55
Foto

J40a95n94a 30M78a37j86o61v37á 4765112816913

takový otec nemá téměř žádnou šanci dostat děti do péče. To, jak matka nakládá s výživným nikoho nezajímá.

+2/0
4.8.2015 22:40

B12o65h19u80s87l16a47v 12H53u49d11z25i88e44c25z36e43k 2619848789285

IQ prumerneho Cecha je 101. Zacinam tomu verit.

0/−1
4.8.2015 23:04
Foto

T71o64m61á44š 19J34a87d73l45o47v12s32k59ý 5847323425278

Chyba výběru, jak říkáte, je dost ošidný pojem. Máme poloviční rozvodovost, takže se sekne každý druhý. Rozvádí se lidé, kteří spolu byli rok, dva, ale i třeba deset, patnáct, dvacet let. Otec má u českého soudu šanci něco dokázat asi jako ve Sportce, náhodou se může zadařit, ale většinou se nic nezmůže.

0/0
8.11.2015 22:21

S44a28š76a 93P25o17r60t15r51o92v35á 1766587586398

Dobrý táta nepotřebuje ani na zplození "zprostředkovatelku" ;-) PS: definici dobrého táty stanovuje kdo? Vy? ;-)

+1/−1
5.8.2015 12:42
Foto

V27á39c66l55a84v 92C24h69u98c10h30m88a 6255921568266

Co je špatného na tom, nevyživovat tam, kde o mně nijak nestojí a starat se tam, kde stojí nejen o mé peníze?

+4/−1
4.8.2015 21:21

R79o17b66e67r68t 71H67o66r22á67č19e42k 5752396446285

Problém je v tom, že dobrý táta své děti neošidí, a to ani za předpokladu, že se nedohodne s jejich matkou.

+2/0
4.8.2015 21:23

J18i44ř75í 74G91u18ř71a28n 7432964876787

Zkusím to tedy tady a polopatě. Roberte, pokud žena stojí jen o peníze a zamezuje dětem stýkat se s otcem, jaký příklad dává svým dětem? Jak je vychovává? A pokud jí jde jen o ty peníze, bude je používat opravdu ku prospěchu svých dětí? Pokud využívá svého bývalého manžela, proč by nevyužívala své děti? Jako že se najednou rozjasní, ona prozře a bude dětem opravdu dávat to, co by měla?

Článek byl rozhodně napsaný za hranou, nabádat otce, aby přestali platit výživné je moc, ale jednalo se spíš o výkřik zoufalství. Vždyť ty peníze skončí jen jako podpora lepšího životního stylu matky, jako utvrzení toho, že si může dělat co chce a nic ji nehrozí.

+2/0
4.8.2015 21:49
Foto

A32l60e43š 34H44o36d67i18n85a 9890729148704

Právě pro to, co píšete v poslední větě, není článek žádnou nadsázkou. I když jsme masírovaní feministkami, aby cokoliv s nimi nesouhlasného bylo považováno "za hranou". Ale vzpomeňme si, jak třeba ještě před pár lety byly protesty proti multikulturalismu prezentovány jako "za hranou". Jedině návratem k přirozeným principům máme šanci naši civilizaci udržet. A mezi ně patři i přirozený vztah otce a dětí a návrat jeho pozice otce rodiny.

+3/0
4.8.2015 22:05
Foto

J57a23n19a 63M78a51j89o65v54á 4235322836833

Dobrý táta své dítě vychovává a je správné to chtít.

+3/0
4.8.2015 21:50

R96o46b19e77r87t 46H21o33r41á77č40e51k 5332886486705

To máte pravdu. Když se to ovšem nepovede, tak není správné odříznout ty děti od peněz.

0/−2
4.8.2015 22:00
Foto

J23a46n85a 61M65a38j38o30v37á 4765522736563

Prominte, ale tento argument je jaksi mimoběžný. Zejména má fungovat vyvážený systém rovnoprávných rodičů, kteří oba dítě živí i vychovávají. A stejně, jako ten, kdo nemá dítě v péči, platí, tak ten druhý poskytuje prostor ke kontaktu. Není-li cokoliv plněno, postih by měl být rovnocenný a dítě vyrůstat u rodiče, který se projeví jako kompetentnější. 

U nás tomu tak není.

+3/0
4.8.2015 22:45

T47e75r46e86z35a 58H78a70j74k66o40v36a 5397162884290

Ovsem nikde neni uzakonen povinny styk otce a deti po rozvodu. Kdyz otec nechce tak nemusi nikdy a zadna sankce neexistuje.  Tudiz tohle  tu chybi.

0/0
1.9.2015 17:26
Foto

D24a18n37a 52Z78e91m57k92o55v62á 7681680657146

Nevím jak staré děti jsou, ale pokud dostává peníze matka není nikde napsáno, že je utratí v jejich prospěch. Takže nejsou odříznuté děti, ale matka. Ano dobrý otec snese dětem modré z nebe, jenže k tomu musí dostat šanci a tou nejsou alimenty, ale osobní kontakt a udržení rodičovských pout.

+2/0
11.8.2015 12:02
Foto

V41á97c44l86a54v 51C81h71u62c24h81m39a 6855171798716

Otce ze mne nedělá to, že někde zanechám své spermie, ale to, že dítěti tím otcem doopravdy budu. Vy žijete v iluzi, že si označení otec můžete koupit svými penězi. Malému dítěti je celkem jedno kolik peněz mu přispějete a velké dítě už by si o tom, kdo a jak mu bude otcem mělo rozhodovat samo a ne být nástrojem pomstychtivé matky.

0/0
5.8.2015 8:35

M45i23c29h91a83l 97Š60e25b62e90s23t76a 6275687540462

a je to stále ještě mé dítě, když ho nevídám a ono mne již nepoznává, protože matka nerespektuje rozhodnutí soudu?

0/0
1.9.2015 11:05

T71e39r79e85z83a 56H43a36j14k42o77v51a 5457972294210

Vy se jako ptate? Je a mate k nemu povinnosti.

0/0
1.9.2015 17:27

H79a35m69p83l 70B15r87e78t17i31s19l36a82v 6376341894832

Inu, každý příběh je jiný, zevšeobecńovat nevhodno...

Nicméně se jisté vzorce najdou.. Zkraje poznamenám, že otec neplatící na své dítě je dobytek...

Přesto...,zažil jsem lecos,kluk byl malý, dohoda nemožná, platil jsem dobrovolně

cca 3x tolik, než bylo v té době průměrné / 5000.- - 20 let zpět / , na schůzky chodil oblečen v bundičkách s ohrnutými rukávy o 20 cm, starých botách atd...,bývalka mi ho schovávala, jak jen mohla,neustálé soudy o styk atd atd... Kluk chodil vystresovaný, prostě hrůza... Nemohl jsem mluvit do ničeho, výsledkem byl výběr nevhodné školy a zlepšilo se to trochu až kolem jeho 16ti, kdy se vzepřel... po letech jsem ho dostal na školu do US,za rok měl perfektní jazyk a zkušenosti a po návratu chtěl bydlet u mne...

Podotýkám, bývalka inteligentní je, jenže a tady jsme u těch vzorců, málokterá vydýchá, že ji chlap opustí...  To je ovšem téma na jiný článek :-))

Takže nakonec vítězí hajzlíci, ať už tyto baby nabo chlapi, kteří neplatí, udělají ze sebe před děckem chudáka a matička žalobu nepodá neb jí dítko dělá scénky kvůli chudému tatínkovi.... Znám takový příklad dost důvěrně, IQ nic moc, ale tenhle postoj mu stačil....

IQ prostě nerozhoduje, pudy a zase pudy...

U mne to bylo takhle, ale musím říci, že byť neschvaluji, chápu zoufalost chlapa, který platí a nárok nemá na nic...

+4/0
4.8.2015 19:58

Z11d53e11n59ě46k 45U41n80g51r50á48d 5981407145813

Asi jste rezignoval na dodržování zákonů. Pro takovou osobu lze taktéž nalézt nějaké špatné oslovení. ...

0/0
4.8.2015 21:20
Foto

J65a52n91a 56M62a65j67o64v18á 4695592116293

A co  měl podle vás dělat v souladu se zákony?

+1/0
5.8.2015 8:52
Foto

J18a45n29a 40M34a49j85o61v83á 4795982836293

To mě fakt Hodně zajímá

0/0
5.8.2015 8:53

M45i71c74h83a95l 50Š78m26e79r30e70k 8666358754417

Dobrý článek. Dle mého názoru v něm není žádné tvrzení, se kterým by rozumný člověk (ať matka nebo otec, muž či žena) měl mít problém souhlasit. Pokud někdo s něčím v článku nesouhlasí, buď tedy není rozumný (jeho rozumové schopnosti mu to neumožňují), nebo je špatným člověkem (amorálním, sobeckým, diskriminujícím, neschopný empatie či představy, že by byl v roli jednoho a poté v roli druhého rodiče).

+2/−1
4.8.2015 19:56

J92i10ř39í 38G98u21ř49a26n 7112614466557

Znám několik případů, kdy otec platí bezchybně, ale k dětem se nedostane. Pak znám několik případů, kdy otec neplatí a nemá žádný zájem o děti. Ovšem podle některých lidí v diskuzi je první případ vlastně v pohodě, protože chlap je pak blbec, který se nedokáže se ženou domluvit. Jiří, zastáváte názor, že vždycky je to chyba chlapa?

+5/−1
4.8.2015 19:16
Foto

J33i82ř80í 33H56e83r86m81á71n23e39k 4536792792570

Kdo se neumí se svou "bejvalkou" sám dohodnout, tak tomu žádný soud nepomůže.

Nikdo mi nenakuká, že tyto postoje matek vznikají jen tak, z ničeho nic.

+3/−8
4.8.2015 18:55
Foto

A51l20e53š 98H40o48d56i33n84a 9670589668274

Většinou vznikají z nadřazených postojů (já to přece musím vědět lépe, protože jsem matka, eventuelně protože jsem Hermánek). A soudy musí pomáhat právě v těch případech, kdy se lidé nedohodnou, od toho tady jsou (když se lidé dohodnou, soud nepotřebují).

+8/−3
4.8.2015 18:59

M83a34r29t59i22n 69P54r69á94š42e87k 8935211450873

na dohodu jsou třeba dva .

+5/0
4.8.2015 19:17
Foto

J23a29n80a 85M87a67j50o85v61á 4155232696653

Jistě znáte základní vztahové pravidlo, že ve dvou se nedá hlasovat. Tedy bez vůle obou ani domlouvat.

+2/0
4.8.2015 19:32



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.