Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vy jste autore podle mě zarputilý fanatik a jako takový se projevujete. Je možné, že vší silou hájíte práva (především) otců, nicméně já jsem zcela nakloněna hájení potřeb dětí. 

Z vašich článků lze dovodit, že jsou pro vás majetkem, hračkou, odměnou a je nezbytné, aby dítě řádně posloužilo k citovému uspokojené toho kterého rodiče. Třeba přes soudy, přes psychiatrické kliniky - jen aby bylo právu rodiče učiněno zadost.

Pro mě hodně špatný přístup a jsem ráda, že takového člověka jako vy nemám ve své rodině ani ve svém okolí.

4 3
možnosti
Foto

Také jsem rád, že vás nemám ve svém okolí, pokud hájení práva DĚTÍ na OBA rodiče (tedy žádná preference otců ani matek) označujete jako zarputilý fanatismus. Je mi vás líto, více však vašich potomků, pokud jim předáváte takové myšlenky.

2 1
možnosti

Naprostý, ale naprostý souhlas R^ Vynikající příklad s paní Putnovou. R^ Megakarma R^

9 5
možnosti
Foto

Jen taková úvaha. V jiných diskuzích jsem se několikrát dozvěděla, jak strašné je pro dětskou psychiku mít dva domovy. Nepochopila jsem, co je na tom tak strašného. Jako dítě jsem také nežila stále na jednom místě, kromě u rodičů jsem také bydlela u tety, u druhé tety, u babičky, pak na internátě... Spíše bych řekla, že to je obohacení. Pane autore, asi jste se v minulosti (i nyní) zabýval právy otců, fandím tomu R^

8 10
možnosti
Foto

Děkuji Vám za otce i za děti.

3 1
možnosti
Foto

Ústavní soud: Nejlepším zájmem dítěte je, aby bylo především v péči obou rodičů

http://www.stridavka.cz/ustavni-soud-nejlepsim-zajmem-ditete-je-aby-bylo-predevsim-v-peci-obou-rodicu.html

2 1
možnosti

Ne, nekřičí zbytečně, neboť jsou mu přičítána slova, která neřekl a myšlenky, které nevyslovil.

1 0
možnosti
Foto

Takže podle vás je lepší hájit práva rodičů a prarodičů než hájit zájmy dítěte?

Pokud se oba partněři na střídavé péči neshodnou-pak je to vždy špatná varianta pro dítě!!!

Podele vás by navíc rodičům musel nařídit soud i bydlení v jednom místě-jinak si nedovedu představit fungování střídavé péče  když každá škola má jiné osnovy.

Dítě potřebuje nejen rodiče ale především jistotu zázemí-tu při střídavé péči pokud nejsou rodiče v jednom místě nemá

15 12
možnosti
Foto

To, že si vy něco nedokážete představit, neznamená, že to nefunguje. Já si také nedokážu představit vaše intimní partie, ale soudím, že nějaké máte. I když dle toho, jak se zastáváte výlučné péče matek, by se o tom dalo možná i pochybovat.  :-)

4 10
možnosti

Nekarma. Uvádíte, že rodiče se na něčem dohodnou, ale nemluvíte o zájmu dítěte. Soud je povinen posoudit, zda střídavá péče bude pro dítě únosná.

10 2
možnosti
Foto

A co kdyby třeba ještě posuzoval, jestli je pro něj únosné žít v úplné rodině - jestli by tatínek neměl být raději preventivně odejit? Střídavá péče je pokračováním vztahu dítěte s oběma rodiči. Neúnosné je především přijít o jednoho rodiče.

4 7
možnosti

J21. 26G30r90o47h

16. 9. 2014 18:04

karma a naprosto s Vámi souhlasím

5 3
možnosti